De HDTV en Digitale Televisie Thread [Deel 22]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Melbuuln, 1 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cinion

    Cinion Active Member

    Berichten:
    165
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt en helaas!
     
  2. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Mijn tv heeft er zelfs een stuk of 5. 3 in een cluster en 2 in een cluster. Maar geloof me, na een tijdje let je er echt niet meer op. Je moet je er gewoon niet aan ergeren.
    Als het echt zo erg is kan je hem natuurlijk terugsturen, maar ik heb niet zo'n zin in die rompslomp.. Dus laat maar zitten, dan maar wat luie pixels.
     
  3. Sato

    Sato Sato NL

    Berichten:
    1.229
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet van welk merk jouw tv is, Maar veel fabrikanten komen het toestel gewoon bij je thuis omruilen als je zoveel defecte pixels hebt. (zeker als ze in clusters zitten)
     
  4. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Samsung, heb hem bij ibood gekocht dus weet niet zeker of ik ook garantie aan huis heb. Laat ik dan toch maar eens een mailtje naar ibood sturen of ik garantie aan huis heb.. Maar ik heb een LE32A456, heb geen idee of samsung ook een ouder model zomaar kan omruilen.
     
  5. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Zoveel dode/luie pixels lijken mij niet te repareren. Ik zou meteen Samsung s bellen om te vragen hoe en wat.

    Ik verwacht dat dit gewoon een omruiling gaat worden hoor!
     
  6. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Ja, het gaat mij er meer om of het geen paralelle import is, weet niet of de a456 wel een NL model is.
     
  7. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Gewoon direct via de Samsung Support regelen en niet via ibood ;)
     
  8. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Panasonic heeft service aan huis en al vanaf 1 pixel. No way dat ik 1450 voor een tv betaal en dan na een week een luie pixel gewoon laat zitten.

    De service van Pana was voor mij trouwens ook een reden om dat merk te kiezen.
     
  9. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Ik ga het vrijdag even proberen als ik vrij heb, dan hoor ik wel wat ze zeggen. Ben heel benieuwd, zou wel erg netjes zijn van Samsung als ze hem inderdaad aan huis komen omruilen :D
     
  10. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Dan ben ik gelukkig 1 van die andere 2. G10 op de launch gekocht en heeft al velen uren gemaakt. Laat even weten hoe het afloopt en hoe tevreden je bent over de service ok?
     
  11. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Eindelijk mijn eerste platte tv :D

    Samsung LED televisie UE40B6000 - Full HD - Zwart

    Wat een vette TV, heb hem net aangesloten, nog geen TV decoder maar wat een goed beeld op mijn xbox ook. Kleuren zijn echt master, en zwart is fucking zwart. En met 100hz is het een feest om op te gamen.

    [​IMG]

    Ik nog wat extra screens :D sorry voor de kwaliteit van mijn foto's maar ze zijn gemaakt met me telefoon.

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  12. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Zelf op een crappy foto ziet die eerste COD5 foto er erg goed uit :) Vette pats, daar ga je heeel veel plezier van hebben denk ik zo :)
     
  13. pain of salvation

    pain of salvation Tetragrammaton

    Berichten:
    1.023
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet overdrijven he:lol:, We weten allemaal dat Kuro's nog het dichtst bij het zwartste zwart komen.
     
    Laatst bewerkt: 30 jul 2009
  14. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb m zelf ook, maar als je je TV in game mode zet speel je automatisch op 60Hz, dus geen 100Hz
     
  15. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    jah dat las ik ergens, maar ik kan hem niet op game modus zetten, die staat er niet bij, of zit deze ergens anders, ik heb hem nu op standard staan.
     
  16. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Ik voorzie een gameverslaving ;) Je weet niet wat je meemaakt, zo mooi als het is om in HD te gamen.

    Je weet dat tv's altijd in beeldstand Dynamisch staan en dat je m daar vanaf moet halen? (niks moet natuurlijk, maar die stand is voor de winkel).
    Zet m op Normal of liever Movie.
    Probeer een test/review te zoeken en neem daar de rest van de beeldinstellingen van over. Die zijn zeer belangrijk voor het beeld.

    Ga ook s Assassins Creed erop spelen, dan weet je niet wat je ziet!
    Game-mode is aan te raden als je merkt dat je last hebt van inputlag.

    Veel plezier!
     
    Laatst bewerkt: 30 jul 2009
  17. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    helemaal een LED tv zou ik op cinema/movie zetten. Je kan op de foto van het dashboard goed zien dat je kleuren nu echt veel te hard en fel zijn.

    Verder mooie tv!
     
  18. pain of salvation

    pain of salvation Tetragrammaton

    Berichten:
    1.023
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan ook liggen aan hoe de foto geschoten is, kijk maar naar de screens van COD waarbij de een een stuk lichter is dan de ander.
     
  19. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    die zijn lichter door de beweging ;)
     
  20. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij Menu --> Setup --> General kan je de game mode aanzetten
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina