Ach het zou mij ook niets verbazen. Onderscheidend vermogen is dokken!
Overigens:
't kan een hoax zijn, maar deze site legt uit hoe je NU al kan zien of je erbij (preview) zit. Het komt er op neer dat je weer naar je MS connect omgeving moet gaan en dan zou je instructies moeten zien en wat.
Ik kreeg in ieder geval (nog) niets te zien (sommigen wel gezien de xbox.com fora).
ps. je hoeft geen gegevens in te tikken; als je op MS connect al ingelogd was ga je daar weer heen, ingelogd, dus is het niet fake. Enige wat fake kan zijn is dus de site ervoor die dat beweert....
/edit: immidels heb ik een e-mail binnen dat ik erin zit, welliswaar in het Duits... joep-ie!
Persoonlijk ben ik niet warm geworden van de veranderingen die ik tot nu toe heb gezien / ontdekt. Van alle nieuwe features hebben wij in NL sowieso een stuk minder. Ik weet dan wel wat ze zijn, maar het enige wat me tot nu toe alleen - echt - is opgevallen zijn de uitgebreidere Avatar opties. Voor de rest moet je dus goed zoeken en zullen de meesten niet eens doorhebben dat er wat veranderd is, dat is tevens dan ook mijn eerste indruk. Vanavond eens verder graven...
Kortom als je niet weet wat de nieuwe features zijn zul je niet zo snel ook wat nieuws tegenkomen / ervaren... Op naar de najaarsupdate dan maar
Laatst bewerkt: 29 jul 2009