Forza Motorsport 3 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door SHiZ NL, 16 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Ja, maar zelfs over een game als Gran Turismo 4 was lang niet iedereen tevreden. Ik houd mijn adem wel in tot de eerste recensies. Een stuk verstandiger wat betreft games ben ik nu. :9O-)
     
  2. J-E-N-O-V-A

    J-E-N-O-V-A Active Member

    Berichten:
    138
    Leuk Bevonden:
    0
  3. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Heb ik dat, achjah 5 euro kan ik mee leven :D
     
  4. J-E-N-O-V-A

    J-E-N-O-V-A Active Member

    Berichten:
    138
    Leuk Bevonden:
    0
    haha , ach als je eenmaal die game hebt en er weer jaren plezier van hebt dan is die 5 euro natuurlijk ook niks :)
     
  5. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Krijg je het daar ook binnen op de dag van release?

    edit: staat op de site Pre-orders leveren wij altijd op de release dag uit, dit betekent dat ze een dag voor release al met de post worden verstuurd. Uiteraard blijven we wel afhankelijk van onze leveranciers en de postbodes wat betreft de levertijd.
     
    Laatst bewerkt: 29 jul 2009
  6. X360Fr33k

    X360Fr33k RacePro

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, die 3 pils kunnen me ook gestolen worden. lol.. Als de game maar niet een week later binnen komt ofzo...
     
  7. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    ik preorder ook nooit... maar in geval van deze limited edition ben ik bang dat ie misschien wel eens moeilijk aan te komen is... en we hebben de tijd, want je kan meestal preorderen tot een paar dagen voor release.

    En eigenlijk wil ik de game wel een paar dagen eerder hebben.. maar ja.. we zullen wel zien
     
  8. Ch®is

    Ch®is '

    Berichten:
    1.190
    Leuk Bevonden:
    70
    Hier ben ik het helemaal met je eens hoor. Ik wacht ook eerst de recensie's af en koop hem dan als nog. :+

    Ik wist niet dat ze in Limburg met bier betaalden?
     
  9. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.851
    Leuk Bevonden:
    2.050
    Die LE van Forza 2 was vervolgens toch nog vele maanden te krijgen overal?

    Ik hoef een game niet perse op de releasedag te hebben, tenzij het voor een goede prijs is.
    Dat pre-orderen vind ik sowieso dikke onzin, want meestal betaal je dan nog iets teveel ook.
     
  10. X360Fr33k

    X360Fr33k RacePro

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik pre-order zelf ook bijna nooit. Je betaald eigenlijk best veel, want een week of 2 later krijg je hem voor een tientje of twee minder. Maar dit is een game die me dat wel waard is. Zo heb je denk ik genoeg mensen die hetzelfde doen/ deden met Halo. Ze willen geen dag missen ^^
    Maarja, dat is hetzelfde met al het nieuw spul. Je koopt vandaag een TV, en volgende week is 'ie 100 euro goedkoper. Ik kan er niet van wakker liggen, als ik hier elke dag aan zou moeten denken zou ik trauma's krijgen.
    Laat de game nou maar snel uitkomen, zodat we wat virtueel rubber kunnen verbranden!
     
  11. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    ING Preview en nieuwe screens: Forza 3 Career Mode: Start Your Engines

    Over the next three days, we're taking you in-depth with Forza 3's spankin' new Career Mode. Why three days? There's just that much going on.

    Dat stond eerst ook al ergens, maar volgens mij klopt dat niet!? Is toch de 23e?
     
    Laatst bewerkt: 30 jul 2009
  12. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Die discussie gaat idd op de officiele forums ook al rond, het leek een typo te zijn, maar 2 sites die dezelfde typo maken? 20 dagen lijkt mij persoonlijk wel heel veel verschil.

    Edit:

    Ik las net dat die Community kerel al heeft gezegd dat het de 23e moest zijn.

     
    Laatst bewerkt: 30 jul 2009
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Lucky wat? Hoe durven ze dat te zeggen. :mad:

    Ach, wij staan ook altijd met IMDB op de voorpagina, dus zo erg is het niet. Anderzijds wel een beetje rare opmerking. :eek:
     
  14. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Hoezo een rare opmerking? Een game in Europa 20 dagen eerder krijgen...dát is juist raar (en helemaaal niet erg :9). Denk niet dat je het 'lucky basterds' als een serieuze belediging moet zien ofzo. ;)
     
  15. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.851
    Leuk Bevonden:
    2.050
    Ja, echt verschrikkelijk(!) :'-( _0/
    (oftewel, stel je niet aan. Het is een onschuldige uitdrukking)

    Mjah, en je denkt niet dat dat wellicht iets te maken heeft met je IP-adres!?
     
  16. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Raar dat ze nu Europa lucky bastards noemen, terwijl de US altijd veel eerder alles heeft dan wij. En dan niet alleen de videomarketplace, maar bijv. ook de Xbox1 die in de US in november 2001 uitkwam en in Europa in maart 2002.
     
  17. El Exotico

    El Exotico Active Member

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Aaaaaaaaaarghhh k*tzooi....

    Pre-order uitgesteld tot 23-10-2009 |:-

    It was to good too be true...
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Valt ook wel mee, maar vergeet dan even niet aub alles wat de Yanks en Jappies wel krijgen en wij niet.

    Lucky = in dit geval eerlijk en terecht ja. _O_
     
  19. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Dat was toch wel duidelijk? :p Heb het mailtje ook gehad, de datum die er stond was zeker te mooi om waar te zijn :+
     
  20. Probailer2

    Probailer2 Casual gamer

    Berichten:
    716
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd uitgesteld :'-(

     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina