Ben je nog in voor een potje pes 09 online? Dan voeg ik je wel toe. BTW hoezo heb je niet dash in destruction gedownload die is easy 200 score.:
Dude.... Ik doe helemaal geen updates dus....al de hele eerste week van de challenge niet! Niet opgevallen ?
Hey camping sjonnie! Was t leuk? Heb je de nieuwe mappack van gears al gekocht? Kunnen we weer horde gaan doen! Nieuwe challenge is, zoals altijd, de eerste vrijdag van de maand! Maak aanstaande vrijdag het topic ervoor!
Mooi zo! Nee man, de MP maps zijn echt vet! Vetter dan Snow Blind en die heb je ook gekocht, dus zou niet weten waarom je deze niet zou kopen?!? Kunnen we weer horde doen man! Nee, deze challenge duurt twee weken, is vrijdagochtend klaar, vrijdag daarna begint xbw.nl challenge #12 die gewoon een week duurt, daarna een challenge van een maand!
ja, maar zo net voor het einde kan er tog wel eentje? om ff iedereen wakker te schudden en aan het werk te zetten.
nou, eerlijk gezegd ben ik deze game helemaal zat, ik heb me zovaak zitten ergeren en online is het al helemaal bagger. Ik ga hem lekker te koop zetten en nooit van m'n leven meer spelen PES09 was dus een miskoop en ik speel trouwens geen spellen voor de achievements. Ik koop alleen spellen die ik leuk vind (althans die ik leuk denk te vinden) en die speel ik dan wel helemaal uit. Als ik gamerscore nodig had dan had je wel andere spellen in m'n lijst zien staan
Dit wordt volgens mij de 1e challange waar ik op 0 eindig. Ik heb gisteravond eindelijk mijn xbox weer eens aangeraakt, maar geen achievements gehaald in Mirror's Edge. De rest van de week heb ik geen tijd meer. De volgende keer beter...
Ik zal vandaag ook maar eens de eerste punten gaan scoren. Even Call of Duty 2 uitspelen op hard en ik heb aardig wat puntjes. Hoef nog maar 1 missie te doen hiervoor dacht ik. En anders begin ik eindelijk eens een keer aan Assasins Creed die ik al meer dan een jaar heb liggen
Laatste dag heren! Top 8 heeft toch flink wat GS gehaald moet ik zeggen! Netjes hoor! Ik ga vandaag alleen nog maar gears doen denk ik, wil level 50 halen !