[PS4] BlazBlue: Calamity Trigger

Discussie in 'Games' gestart door Nightbringer, 6 jul 2009.

1. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.440
    Ga hem volgende week ook importeren.

Weet iemand nog een leuk (en betaaldbaar) adres?

2. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Als je gelukt hebt vind je misschien wel iets op ebay ;) daar heb ik hem weg.

Andere NL site is foregames. (http://www.foregames.nl/game.php?id=5877)

Ik wacht zelf nu atm op m'n Blazblue nog steeds :mad: en heb inmiddels ook de street fighter IV tournement stick besteld. (die ook ergens aankomende week aankomt)

3. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    ik had de standaard Hori, die met 6 knoppen (blanco, maar die ook in DOA en SC4 versie te verkrijgen is)

Ding was na 1,5 maand al kapot. Rt doet het niet meer. En die knoppen zijn haast niet te vervangen

4. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Dat is best wel gaar =/ zou eerst die normale street fighter IV stick halen uiteindelijk toch maar tournement stick besteld.

Nu maar hopen dat het met stick stukken beter speelt :+

5. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moest eerst wel even wennen, maar daarna wou ik nooit meer terug.
    Hopelijk telt dit ook voor jou :p

6. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb er wel vertrouwen in, zeker met zo'n dure stick xD.

7. skyghene

skyghene Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel Blazblue nu even met zo een MadCatz SF4 pad en dat lukt aardig. Ik heb ook een Hori stick, maar kan er op dit moment niet goed mee werken.

8. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.440
    Ik ga het gewoon op de oude vertrouwde PS3 controller proberen. Die is toch een stukje beter voor dit soort games dan de 360 stick?

9. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nooit echt veel moeite met de Playstation controller gehad als ik maar gebruik maakte van de pookjes, en niet van die vreselijk D-pad.

Liever sticks dan controllers voor fighting games.

10. skyghene

skyghene Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de d-pad van de PS3 controller eigenlijk best wel fijn voor fighting games, als het maar geen charge moves zijn. Daarnaast is BazBlue een 4-button game, dus geen 6 knoppen nodig zoals bij SF4, dus moet kunnen.
    Alleen bij veel gebruik gaat je duim een beetje pijn doen, eelt aankweken dus ;P

11. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Eindelijk de game binnen :) nu nog m'n arcade stick en ik ben helemaal klaar.

Ben atm bezig met Arkune erg vette char. (alleen verplaatst hij zich nogal vaag xD)

12. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat je van alle personages die kiest :p
    Persoonlijk vindt ik Rachel Alucard wel cool.

Zucht, kwam hij maar hier......

13. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Overigens is nu op redcoon.nl de tournement stick maar 100,- euro. Best wel goeie aanbieding.

14. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.440
    Rachel Alucard = Rachel Dracula?

Is zij een vampier dan?

15. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Hehe, volgens mij wel ja ;)

16. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.440
    Het goede nieuws: ik heb de standaard versie geimporteerd via Ebay voor 55 euro. Dat was inclusief verzendkosten, dus een heel aardige prijs als je het mij vraagt.

Het slechte nieuws: omdat de browser pagina niet goed ververste heb ik er per ongeluk twee besteld en kon niet onder de aankoop uit.

Nu maar hopen dat er geinteresseerden zijn, anders zit ik met twee keer hetzelfde spel opgescheept. :emo:

17. soolmaan

soolmaan Lonely Together

Leuk Bevonden:
    2
    volgens deze site:
    http://www.vgreleases.com/xbox360/ReleaseDate-290518.aspx
    zit er wel een xbox versie aan te komen voor europa, ik las dit net op het moment dat ik de ps3-versie wilde bestellen, dus ik wacht nog maar even... ik prefereer toch een arcade-stick boven controller en ik heb de goedkope (6-knoppen) Hori alleen op de Xbox... ik zit wel te denken over de Wireless Stick die in het LE pakket van Tekken 6 komt, maar vraag me af of dat Wireless wel zo geschikt is, of dat je daarbij veel van vertraging merkt... en welk type batterijen erin gaan (en of die snel opraken), is ook wel handig om te weten... is zeker nog niet veel info over bekend?

18. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Hoeveel man heeft deze game nu al? Anders moeten we es een XBW avond houden? :)

19. soolmaan

soolmaan Lonely Together

Leuk Bevonden:
    2
    ik heb 'm nog niet, blijf in eerste instantie hopen op een europese xbox versie...

[edit] en zolang ik dat doe, heb ik maar een oldie besteld 'Guilty Gear X2 Reload' :thumbs:, zag 'm nog ergens staan voor de oude xbox (wel backwards compatible)... moet 'm alleen nog even ophalen van het postkantoor...

Laatst bewerkt: 30 jul 2009
  20. SNK FOREVER

SNK FOREVER Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Klinkt als een goed plan! Ik heb de game al een tijdje maar ik heb nog niet zoveel gespeeld dan ik eerst van plan was. Sterker nog, ik heb nog niet eens met alle characters gespeeld! Mijn skills zijn nog op het 0 punt. De fundamentals zijn er, maar er gaat heel wat tijd in zitten om deze game te masteren! Toch merk je aan alles dat het een goede game is, die nog fijner wordt om te spelen als je er genoeg tijd in steekt. Dan gaat de game echt leven. Wellicht kunnen we inderdaad een keer een 'mini' online tournooitje houden met zijn allen! :thumbs:

Deel Deze Pagina