Staat er nu op voor 19 euro! Grijp je kans want we hebben er niet zoveel http://www.gamesshoppen.nl/xbox_360_mirror_s_edge_/product_info.php/products_id/12450
Dat zeggen alle verkopers. Oeh, we hebben bijna niks meer! Paar maanden later liggen de schappen nog vol. En toch trappen we er iedere keer in. Waarom zou je met Paypal willen betalen? Gebruik gewoon iDeal
jonge jonge Gfa naar je bank zeg dat je wilt internet bankieren en wolla daar is het dan... Hoever is de bank bij jullie vandaan ?
Jezus zeg. Dat iemand zo lui kan zijn. Hoe ben je dan aan Paypal gekomen? Om dat aan je rekening te koppelen heb je toch ook internetbankieren nodig.
nah, wij leren hier te fietsen overal heen. bovendien laat ik me liever niet brengen, want dan ben ik afhankelijk. stel dat ik nou onverwacht wat leuks ga doen? ook houd fietsen me in vorm (die al niet zo best is *buikje: kill em all!* ), want ik zit al erg veel op de bank te gamen.
shit je hebt me. maar als ik me nu aankleed, scheer, was en dan vertrek is de bank dicht wanneer ik aankom. ik ga morgen wel. dan moet ik tog naar bommel.
Je keled je aan en je gaat naar de bank... Precies optijd dus... Hoezo ben je nog niet omgekleed trouwens
ik heb vakantie. \o/ waarom zou ik me omkleden? 'm'n 360 staat gewoon thuis, dus ik hoef nergens heen.
Zo. Op Hard uitgespeeld en alle bags verzameld. Damn dat ging snel zeg. Morgen maar met het echte werk beginnen. Kan ik ook zien hoe goed Modder en Dulle nou eigenlijk zijn.
Ik had Hard en Bags + niet schieten allemaal tegelijk gedaan Was niet zo moeilijk, en duurde ook niet zo lang, Deed er volgens mij 5-6 uur over?