Tja dat kun je verwachten als je Gears of War 2 in de eerste plaats gaat spelen, daarom private matches FTW!
Private Matches spelen altijd heerlijk ja, alleen heb je dan als Host wel erg veel voordeel. Maar goed, dat hoort er nou eenmaal bij. Gisteren was ik trouwens bijna elke potje Host met Public terwijl ik ook nog Host was van een Party en met 2 PC's op 't web aan. UPC Fiber Power gaat echt niet meer de deur uit, heerlijk! \o/ Oh, en eh... Allemaal nog in volgorde ook!
misschien dat het wel aan jou ligt? ik heb namelijk tegenwoordig niet zoveel problemen meer met gears.
Ik blijf me verbazen over sommige deeltjes. Sorry dat het even off topic is: Deel 8 WTF en gelijk FTW!?
Is er iemand die ff zin heeft om te knallen? Ik kan tot een uur of kwart over 3 - half 4, daarna moet ik gaan werken. Ik merk het wel, Gamertag = Martini8boy Grtz, the_martini
Dat is nou juist mijn punt. Het is inderdaad te verwachten. Maar dat is toch belachelijk? Ik zou toch mogen verwachten, dat een spel waar ik ongeveer 90 euro voor uitgeef, ook gewoon fatsoenlijk werkt in public matches. Private matches heb ik ook geen enkel probleem, want heb zelf ook een perfecte verbinding. Maar ik wil gewoon lekker de koppen van vervelende amerikanen en engelsen eraf knallen. Om een voorbeeld te geven mbt mijn verbinding: Met CoD4 en 5 ben ik 9 van de 10 keer de host en heeft iedereen 4 groene streepjes.. de omgekeerde wereld dus in tegenstelling tot Gears 2. Verder heb ik ook geen enkel probleem met andere spellen. Maargoed ik geef het weer eventjes een kans...
Ik heb de laatste tijd helemaal niet zo'n lag , af en toe nog wel een match maarja. Dat heb ik er wel voor over.
Klopt. Ik moet toegeven dat ik er ook minder last van heb, de laatste tijd. En toevallig vanmiddag nog wel ff een lag-potje -.-
Btw heeft er nog iemand zin om ff te knallen / achievements te halen?? Ik ben straks namelijk weer online, waarschijnlijk tot een uur of 12 - 1. Grtz, the_martini Gamertag: Martini8boy
Ik ben nu lekker aan t knallen in Wingman in mn eentje Iemand zin om me nog even te joinen voor mn laatste uurtje? Wil nog ff level 40 halen vanavond
LOL, ik maakte net in Horde een ritje op een Bloodmount... dat was echt droog! Het probleem is alleen dat je er niet meer af kan.
Ik denk dat het meestal aan je verbinding lig.IK heb 2 haar lang adsl van kpn gehad en had nooit last van lag of bad conection en sinds 2 dagen ben ik overgestapt naar online.nu zit ik soms tot 10 of 15 minuten wachten op een match vooral juist bij gears2 terwijl toen ik bij kpn zat was het meestal binnnen 10 seconden een match
Online (Wanadoo / Orange), waarom? Da's een van de slechtste providers. Dat heb ik ook gehad en ik heb niks dan problemen gehad met die gasten en ik haalde nooit m'n snelheid. Ik zat zelfs een keer bijna 2 maanden zonder internet en de helpdesk bellen is helemaal zonder van je geld en tijd, stelletje rukkers daar! Mocht het bij je beschikbaar zijn, dan moet je UPC Fiber Power nemen. Als ik een snelheidstest doe, dan haal ik zelfs meer dan waar ik voor betaal + goede ping wat heel belangrijk is. Gisteren laat nog een paar potjes Public gespeeld zonder Host, maar ik had ook geen Lag of iets. De laatste paar dagen is het dus weer wat stabieler op een of andere manier.
Krijg ik net een incomplete match penalty. Maar ik trok gewoon de internetkabel eruit omdat ik in een super loser team zat. Normaal gesproken krijg ik dan geen match penalty. Maar waarom krijg je soms een incomplete match penalty en soms niet?