[XOne] [Prototype]

Discussie in 'Games' gestart door Biba, 22 aug 2007.

1. Diikoeneke

Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

Leuk Bevonden:
    12
    Heb spel al keer op NORMAL uitgespeeld, en ben nu NEW game + aan het doen op easy ;)

1 Ok maar dan nog; Waarom moet je mensen consumen en dan krijg je soms wel WOI en soms niet.

2. Weet ik; Maar hier nog een keer, waarom zou je die kapot maken in zo een consume event?

3. Dat weet ik ook :9 heb er nu in de 70, mijun vraag daarover zie vraag 1 ;)

Toch bedankt :)

2. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Als je zo'n WOI gast dood maakt, kun je dan niet meer alle 131 halen? Volgens mij heb ik er namelijk ook 1 opgeblazen in een missie in zo'n militairy base.

Overigens een erg vette game is dit. Ik heb net (Na 3 pogingen) de supreme hunter verslagen. Was nog knap lastig zeg!

3. Diikoeneke

Leuk Bevonden:
    12
    Uiteindelijk komen ze weer terug op een andere plek volgens mij ;)

4. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    Web targets spawnen altijd weer idd.

Gewoon ff een rondje maken dan komt die vanzelf weer te voorschijn.

5. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Ah, gelukkig. Echter ga ik daar later mee bezig.

Eerst de story maar eens uitspelen :).

6. Scorp2111

Scorp2111 Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    Heerlijk spel, heb em sinds gisteren en kan niet stoppen met spelen.. Helemaal geweldig! :D

7. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Omg, dit is wel een van de beste, maar vooral ook moeilijkste games die ik de afgelopen tijd gespeeld heb. Ben net klaar met een bepaalde bossbattle rond de 27e missie, en dat was me toch een lang gevecht... Mensen die daar ook zijn weten wel waar ik het over heb ;)

En die events zijn ook zo ontiegelijk en frustrerend moeilijk. Iig sommigen, ik verheug me al op Platinum halen overal...

8. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Vind de game ook wel vermakelijk. Lekker als een baas van een hoog gebouw springen en dan neerstorten midden op straat. Vervolgens alles vernietigen wat ik tegen kom en daarna iemand zijn uiterlijk stelen. :cool:

9. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Deze game vandaag ontvangen en vanmiddag al ff tien minuutjes gespeeld en moet zeggen dat t me zeer goed bevalt, ben benieuwd wat de game verder nog bied, maar ben voorlopig iig tevreden met mn aankoop :)!

10. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Damn, wat een vervelend stuk met dat gevecht op Times Square.
    Elizabeth Green dus.
    Dat ding was niet zo zeer vervelend, maar wel al die hunters. Was meer dan een half uur bezig, en uiteindelijk begon ik maar elke keer tanks te stelen en te schieten waar ik maar kon schieten. :+

11. Diikoeneke

Leuk Bevonden:
    12
    Iedereen vind die vervelend, en iedereen haalt die binnen het uur... Behalve ik :9

12. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Wat lukt er dan niet bij je? Wat je vooral moet doen is gewoon veel rennen en springen. Eerst gebruikte ik auto's om te gooien, vervolgens die spikes uit de grond met die zwaardachtige handen van me en toen overgegaan naar tanks. Als je bijna dood bent, veel rennen en de eerste beste persoon die je tegen komt consumen. Dan krijg je weer wat health erbij. Het duurt een tijdje, maar uiteindelijk heb je hem. 8)

13. Diikoeneke

Leuk Bevonden:
    12

Ik heb hem allang gehaald:+ Maar dat duurde bij mij 2 uur8)

14. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Iemand tips voor de laatste bosbattle?

Ik bleef maar rennen en van alles naar hem gooien. Plus de hulp van het leger. Maar toen kreeg ik een mededeling dat ik nog maar ander halve minuut had en toen was het mission failed omdat ik hem niet snel genoeg dood kreeg. Iemand een tactiek, of zal ik maar gewoon steeds heli's stelen want hij blokt ook al mijn aanvallen. Heb het dus over die super achtige hunter op dat schip.

15. Diikoeneke

Leuk Bevonden:
    12

Je hebt zo een aanval van je blade, degene die het meest kost moet je kopen, en ook dat je 3 devaster attacks kan doen.... Eerst steeds met blade aanval doen en helicopters gooien.... Als je nog maar halve minnuut de tijd hebt moet je die devaster attacks gebruiken.

16. Schil1

Schil1 GT : Schil1

Leuk Bevonden:
    73
    dan moet je wel Critical Mass hebben om dat te doen en dat is ook niet echt te verkrijgen op dat schip, ik heb hem gisteren uitgespeeld en het heeft me ca 4x gekost. Bij het begin rende ik naar de Heli die rechts staat , daar ligt ook een bom en die gooide ik dan tegen hem aan en dan ben ik direct bij hem gaan staan en met de blade ( ik heb alles met de blade gedaan) gewoon hakken (je krijgt een paar klappen maar dat is maar 1x) en dan is 'suf' en
    kan je hem pakken met B en ga je automatisch op z'n rug zitten en moet je X achter elkaar indrukken. Dit moet je 3x doen en dan heb je hem , dus na de 1e x gewoon rondrennen op het schip en de bommen/raketten die er liggen op hem gooien en dan proberen dichtbij te hakken. Als hij zo'n devastator attack doet (zorg dat je niet geraakt wordt je bent nl gelijk dood) dan moet je ook bij hem staan en hakken.

17. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Met die blade was ik ook bezig, maar hij blokte het steeds. In ieder geval als ik in de lucht sprong en dan mijn blade gebruikte. Ik heb alle upgrades van mijn blade maar die laatste wil niet lukken. Dan moet je rennen met RT, bewegen met left stick en dan Y dacht ik maar dan doe ik een hele andere combo. En Devestator attacks gaat ook moeilijk omdat je health dan helemaal vol moet zijn. Nouja, probeer het vanmiddag nog eens.

18. Diikoeneke

Leuk Bevonden:
    12
    Je moet goed op zijn houding letten volgens mij, probeer is eerst een helicopter te gooien en dan springen en dan "Y" drukken. En zorg ervoor als je bij de laatste 30 sec. bent dat je blauwe balkje gewoon vol is ;)

Edit@ Schil: Je hebt ook upgrade dat je 3x critical mass kan krijgen door een update, dan moet je gewoon je blauwe balkje vol hebben;) En met van die upgrades dat je health sneller gaat zou dat ook vast wel sneller gaan.

Laatst bewerkt: 1 aug 2009
  19. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Aah shit, had hem bijna neer. 2x slaan met mijn zwaard en dan was hij neer, maar hij deed een devastator attack toen ik hem wou slaan = dood. :mad:

Mhm, dit is een goede tactiek, die zometeen maar eens proberen. Vechten met je zwaard is toch wel fucked up tegen hem.

Laatst bewerkt: 1 aug 2009
  20. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Moet je uit de buurt blijven als hij zo een attack doet. :+

Gewoon veel helikoptertjes naar zijn hoofd gooien, en soms wat soldaatjes opsmikkelen. En veel rondrennen. Nooit stilstaan.

Welk niveau speel je?

Deel Deze Pagina