[Multi] Call of Duty 4: Modern Warfare [Remastered]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 15 dec 2008.

  1. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    nee, anders zie je zo'n 'kruisje' verschijnen in je crosshair als je 'm raakt.
     
  2. tigrau69

    tigrau69 DEVIL

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    0

    kan aan mij liggen, maar waar heb je het over dat ik de post moet lezen en dat je twee keer raakt en het hit-teken krijgt.

    kan aardig goed lezen maar lees het hier niet
     
  3. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Weet ik, maar misschien weet die andere gast dat niet.
     
  4. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Zit deze discussie beetje te lezen, maar wordt nou niet warm of koud van die No-Scoper met Acog Scope. Ja, je kan het slagings percentage verhogen met zogenaamde tricks, maar het blijft gewoon random

    BTW, Ga naar www.tek-9.org/cinema en check die filmpjes eens. Staan echt ziekelijke filmpjes op. Stevy heeft een paar leuke sniper movies. Maarja, dat is dan wel weer op de pc, waar je makkelijker quick-scopes kan uitvoeren


    In BF2 op de pc is de reg echt om te huilen. Heb het 2 jaar best fanatiek gespeeld, maar heb nog nooit een spel gespeeld dat een slechtere hitreg had. Allemaal leuk en aardig dat je 4 schoten in het lichaam nodig hebt om iemand te killen, maar dan moeten die wel gedetecteerd worden. Anders sta je nog steeds 18 kogels te schieten voordat iemand dood gaat, wat hier dus het geval was
     
  5. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    Was geen Juggernaut. Na zo'n 50000 kills weet ik wel hoe dat eruit ziet haha. Hij stond daar gewoon achter 1 van die masten en ik kreeg telkens het 'Hit' icoontje maar toch wou die met een M40+SP+DI na 4 schoten maar niet doodgaan.

    En tegen die andere gast, mijn fout. Ik dacht dat ik in mijn post had gezegd dat ik zo'n kerel 2 keer met een M16 raakte terwijl ie in het gras lag maar dat zal ik dan wel vergeten zijn.

    KDR is 2,17 en Accuracy 23% (Zou beiden een stuk hoger zijn als ik niet zo scheef was geweest toen ik begon met spelen)
     
  6. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Ik was in het begin ook een waardeloze speler. Ik was COD3 gewend waarbij het wel lang duurde voordat je neer was. Toen ging ik COD4 spelen en toen was ik echt kut :9 Nu heb ik mn ratio opgekrikt tot 1.77 en daar blijf ik bij steken.
     
  7. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou zeg wat een discussie... Sowieso houdt CoD4 relatief weinig skill in naar mijn mening. (Niet elk aspect van de game natuurlijk, en tactics zijn belangrijk). Ik heb een tijdje met 2 vrienden best veel Team Tactical gespeelt. Ik denk dat de beste van ons misschien net aan de 75 uur online zat. En we hebben toch wel 95% echt dik gewonnen. Enige waar we van verloren - en wat we zelf niet gebruikte - waren vaak dingen zoals RPGs, noobtubes, martyrdom en andere ez-kill shit. Niet dat wij nu echt zo über goed zijn (oké, we zijn niet slecht nee als team) maar ik weet wel zeker dat het vooral kwam vanwege de super teamplay/tactics die we hadden.

    Overigens net 1 potje (S&D) op wetworks. Net 3 challanges in 1x haha.
    (Star Player, Tango Down, Extreme Cruelty) ik killde in 1 ronde hun hele team alleen, best geinig.
    Edit:
    Overigens over die discussie met noscopen...
    Hier een voorbeeld
    http://www.tek-9.org/cinema/Just_Play_2-364.html
    Die eerste paar no scope snipes op bijvoorbeeld Crossfire en Crash. Je verteld me echt niet dat dat skill is. Dat zijn echt van die montage kids die hem toevallig die game net hebben, maar daarvoor misschien wel 100x faalde. Wat verder in het filmpje (~0:50 seconden) zie je wel wat quick scopes. Kijk ik geloof best dat dat skill inhoud. Maar dat eerste? No way.
     
    Laatst bewerkt: 31 jul 2009
  8. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    pc versie ziet er volgens mij wel beter uit, ik speel dan wel niet op full hd maar toch.
     
  9. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, ik speel HC S&D en ik kan je vertellen dat daar aardig wat tactiek aan te pas gaat... Kijk, als je in je eentje speelt, kan het wat minder lijken, maar ga eens met 6 man spelen en er gaat een wereld voor je open (tenminste voor mij dan 8))
     
  10. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    De graphics in Just Play 2 zijn anders gemaakt met een programma als bijv. Adobe After Effects. Doen ze heel vaak met CoD 4 Fragmovies
     
  11. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12
    WTF


    Ik wou net met sniper schieten, loopt die ineens naar voren en schiet hij zoals een machine geweer :cool:


    Connection incorrupt, nee echt :eek: :lol:
     
  12. Laat me niet lachen.
    Tactiek = Deep İmpact en dan gewoon door muren schieten.


    En voor halo moet je wel skillz hebben toch? Beetje een OP hamer of een zwaard nemen en elkaar mollen.

    Dus je hebt geen skills nodig bij cod hoe wou je met een sniper een heel snel bewegens object schieten dan? (1x mis schieten verraad je plek gelijk wat gelijk kill betekent.)

    İk zou het niet weten hoe hij mij zou kunnen no scopen als ik voor hem sta met mn dropshot mp5

    /Mod Triple post samengevoegd, volgende keer even de edit knop gebruiken of de Q+ (multi quote) knop - Cookie
     
  13. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Uh dat no scopen is gewoon een glitch...heel ff aan de trigger trekken en schieten. CoD4 heeft nog steeds de bug dat wanneer je scoped een grotere hitbox hebt. Dit is was ze gewoon gebruiken.
     
  14. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
     
  15. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Sword en Hammer zijn inderdaad het meest skillloze ooit. Maar ik vind aan MLG toch een stuk meer skill zitten dan CoD.

    En nogmaals, ik zei niet dat Call of Duty GEEN skill in hield. Alleen relatief weinig naar mijn mening. Ik geloof best dat quickscopen skill in houdt hoor, heb het zelf nog nooit echt zo geprobeerd.
    En verder bash ik Call of Duty niet hoor, ik vind het zelfs stukken leuker dan Halo op het moment, maar dat houdt niet weg dat ik het vaak een redelijk skillloos spelletje vind (leuk joh, genoobtubed worden, of iemand die met een RPG op je schiet of je via matrydom dood).
     
  16. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Ik heb gister na lange tijd ff CALL Of DUTY 4 gespeeld en ik joinde een room waar ik mijn ogen niet kon geloven.

    Er waren 2 spelers die in de lucht vlogen en mensen begonnen neer te schieten en toen ze beneden kwamen kon de tegenstander hun niet raken ondanks dat zij raak op hen schoten. Dus de kogels ging dwars door hun lichamen heen..

    Ze konden gewoon rustig de bom planten bij S&D, :lol:
     
  17. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Schijnt heel erg te zijn met die hacks nu, lees er ook veel nieuwsberichten over en IW is ook bezig met een patch. TF2 is er ook al door verziekt en nu ook weer COD4, jammer altijd dat soort lui.
     
  18. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Beter.
     
  19. prozaxx

    prozaxx Jeroen__W

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    ha finally, die cheaters of cod4 beginnen wel te irriteren
     
  20. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Vind het raar dat ik tot nu toe nog geen enkele heb gezien (de obvious cheats bedoel ik dan). In WaW was het bijna iedere match raak. Van anderen hoor ik juist dat ze daar geen cheaters zien en juist veel in CoD4.

    Waar kan dat aan liggen? Ik speel zoveel matches dat het geen toeval kan zijn.
     

Deel Deze Pagina