Battlefield 1943 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Distoration, 13 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Oakenfold

Oakenfold Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Welke rank hebben jullie nu inmiddels?

2. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben een Master Sergeant Bronze.
    Ik weet niet of het goed is :mad:. Maar ja, ik speel het pas voor 3 - 4 dagen of zo.

Coral Sea valt eigenlijk reuze mee. Eerst zei ik dat ik het niet zo leuk vond, maar het is toch best ...hard om het te spelen. Alleen zijn er vaak van die irritante mensen in je team die onze eigen vliegtuigen kapot gaan maken.|:-

3. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Ik ben nu Majoor Silver (3 sterren dus), rank 41 en sta op plaats 4011.

Vorige week stond ik nog op 8000 ruim, dus dat gaat de goede kant op.
    Ik ben allesbehalve goed hoor (speel gewoon veel), vooral in het begin was ik kannonnenvoer maar ik ben mn stats al aan het verbeteren.

Edit, net Gold geworden :)

Laatst bewerkt: 1 aug 2009
  4. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Zo zo, dat's wel netjes! \o/
    Mooi gedaan zou ik zeggen.

En man, dit spel is toch zo verslavend :mad:.

5. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    ik ben iets van first sergeant silver(rank 21) maar mijn K/D gaat nu wel omhoog, dus ik word langzaam wat beter

6. Windowlicker

Windowlicker mnml

Leuk Bevonden:
    0
    Moet nog veel oefenen :D

Laatst bewerkt: 1 aug 2009
  7. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Wat een teammates soms. We deden een potje op Guada en ik spawn en pak het vliegtuig. Op dat moment komt er een teammate in een auto aanrijden die schijnbaar ook het vliegtuig wilde en knalt volop tegen me aan en blijft gas geven waardoor ik pontificaal tegen die mast aanvlieg en een suicide heb. Dus ik pissig en spawn weer op dezelfde plaats. Die kerel stond er nog en ik pak ook de auto en doe precies hetzelfde bij hem waardoor hij ook tegen die mast vliegt. Stuurt hij mij een hele boze message met zo'n hoge stem en zwaar Engels accent. Die gast deed precies hetzelfde en dan heb ik het allemaal gedaan 8)

Wel 9 kills in 1 keer met de air raid vandaag, kreeg ook 2 keer de medal :)

8. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Zulke mensen zijn zwaar irritant.
    Wie het eerste komt, wie het eerste krijgt.
    Dan moet je niet, als jij het vliegtuig niet hebt, vervolgens het kapot maken of zorgen dat die persoon dood gaat :mad:.

9. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Het mooiste vind ik als iemand zoiets doet dat je aan het stuiteren komt en vervolgens zonder te crashen wegvliegt :p Maar helaas komt het vaak voor dat je tegen de gebouwen rondom dat vliegveld aanknalt :mad:

10. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Als je weg vliegt, en het was hem/haar niet gelukt je vliegtuig kapot te maken is inderdaad mooi. Wat ook wel kut is, is dat als je rond vliegt, en je denkt '' Woooh, eff wat bommetjes laten vallen op de basis van mijn rot vijanden'', dat je dan tegen een mast aanvliegt met je linker vleugel en neerstort :mad:.

11. Budje

Budje Arnhem 1

Leuk Bevonden:
    0
    die air rade hoe werkt dat precies
    tnx budje

12. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    In zo'n radarhuisje gaan zitten als het lampje niet brand en de 3 vliegtuigjes op de minimap te zien zijn (wit, boven het huisje) vervolgens goed richten en bommen los! ik zou zeggen probeer de tutorial eens :)

13. Oakenfold

Oakenfold Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kon een keer 4 of 5 keer ongestoord de air raid pakken op Iwo Jima. Die game was voorbij in no time en ik had 21 kills alleen door air raids

14. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66
    De air raid is het enige wat niet goed is uitgebalanceerd vind ik. Na 1 minuut begint de volgende alweer.

3 tijdens een hele sessie was meer dan genoeg geweest.

Erg lachen: ik zag een tegenstander richting airraid rennen en ik zat in een jeep. Stuur omgegooid en nèt voor de deur heb ik m dood gereden.
    Toen ben ik maar ff gaan air raiden :lol:

Hele goede potjes gedaan, sta al op plaats 3430 :)

Laatst bewerkt: 2 aug 2009
  15. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    ik vind het wel zwak hoe sommigen gewoon achter dat huisje gaan staan wachten tot ze die air raid kunnen gebruiken... het zijn dan wel easy kills maar ik vind het best wel cheesy.
    Ook laatst zo op Wake Island staat het heel spannend, totdat zij ineens alle flags hadden gecapt. dus iedereen van ons team weer zosnel mogelijk proberen terug te cappen, maar ondertussen ging die meter snel achteruit. als we dan uiteindelijk ook de AA outpost weer hebben en alleen nog naar die village outpost moeten crost dus een van onze kerels met een jeep daarnaartoe. maar die brug was opgeblazen(dus je moet er dan benedenlangs) maar wat doet ie? knalt keihard van die brug naar beneden. SUICIDE! en we hadden verloren *facepalm*

16. QuarryGuitar

QuarryGuitar The Beatles

Leuk Bevonden:
    0
    Battlefield 1943

xbox live is al een tijdje verlopen, maar ik vind de tuturial al leuk om te spelen(ook al is het de 30e keer)
    Ben benieuwd hoe het is om online te spelen, als ik al die verhalen hier lees:)

17. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Als je al die verhalen leest, lees je toch ook dat het leuk is?
    Dus waarom zou je dan nog eenmening willen?

18. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Lees de topic door, je hebt 30 of misschien 60 min online kunnen spelen, tutorial (dus), lees de tientallen reviews die er zijn, kijk video's... . :p

Laatst bewerkt: 2 aug 2009
  19. QuarryGuitar

QuarryGuitar The Beatles

Leuk Bevonden:
    0
    JA , ik bedoel het positief, tuurlijk zal het verschrikkelijk gaaf zijn online.
    Sorry voor het misverstand jongens_O_

20. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66
    Voor 38 euro speel je een jaar online! Wat houdt je tegen om ons te helpen tegen die irri Amerikanen? ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina