Ridge Racer 6

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 5 aug 2005.

1. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Om eerlijk te zijn ben ikzelf ook een echte Ridge racer fan van het eerste uur, de eerste 3D racer die ik speelde en vaak nog aan terugdenk. Die voor de PS3 lijkt me zo tof, en zou die ook graag op de 360 willen.

Maar om antwoord te geven op je vraag, maar ik denk niet dat er nog een nieuwe versie komt en ben ik bang dat die pas gaan volgen als de nieuwe next gen consoles komen. Dit was ook zo met de PS2 versie, was volgens mij maar 1 Ridge racer game voor uitgebracht die sterk leek op deel 4.

Maar zou zeker tof zijn, wat mij betreft mogen ze wel! _O_

2. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Met gemak 1 van mijn favoriete race series.. maar helaas staat het er niet al te best voor met de japanse race games (zit ook alweer jaren te wachten op een nieuwe shutokou battle game).
    Ik RR7 wel gekocht op de PS3, maar vondt dat een RR6 update in een ander jasje, wel leuk.. maar dat is alles.
    RR6 is geweldig, heb hem hier nog liggen om af en toe eens weer een time trial te doen.. geweldig.

Feit is wel dat ze nog niks hebben aangekondigd.. het zal toch niet afgelopen zijn met de ridge racer series?

3. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Laten we hopen van niet, misschien dat het te maken heeft met dat racegames nu zo veel op realisme richten dat Ridge racer nu gewoon daarvan de dupe is geworden, en is de game nu echt puur afhankelijk van zijn trouwe fans die de oude serie altijd omarmd hebben.

Nu vind ikzelf dat Ridge racer ook veel te weinig respect krijgt, want zonder die eerste game hadden andere racers het licht niet gezien omdat deze game de inspiratie bracht aan het racegenre. Als ik de games zoals deel 1 en Revolutions speel, zijn ze nog steeds perfect in hun gameplay en verveelt het gewoon nooit en te nimmer. Wat is dat toch voor een charme wat dit spel heeft, ligt het nu aan de dynamiek van het racen of zijn hoog octaan gehalte? Een game die wat dat gevoel evenaarden was voor mij PGR2, blijven de 2 beste racegames ooit gespeeld in my book. ;):cool:

Deel Deze Pagina