ja waren mooie potjes. Sowieso leuke potjes gespeeld vandaag in private matches met Lukky en Sharky ook.
Ik heb me headset gekocht, zit alleen nog een beetje te kloten hoe ik het moet gebruiken Wat zijn jullie favoriete personages voor in je team?
die staan erom bekend "cheap" te zijn. Iedereen moet zelf weten wat hij kiest, maar ik kies sowieso nooit poppetjes die bekend staan sterk of populair te zijn
in het algemeen is het wel sneller ja. Maar Dhalsim voelt goed aan. Hij heeft degelijke moves en is zeker beter als in SF4 vergelen met de rest
Ik heb net de trial gedownload, opzich leuk spel maar ik heb het gevoel dat ik weer teveel tijd erin moet stoppen om alle characters te leren en vooral hoe tegen ze speel. Ik zit nog te twijfelen..
Het heeft zeker een stijle learning curve. Anyway mijn GT is GB Oni en ik wil wel wat potjes doen! Ik ben niet zo goed xD
stijle lealearning curve? Ik heb vroeger alleen x-men children of Atom, marvel super heroes en x-men vs streetfighter gespeeld met vrienden onder elkaar een paar potjes, en die spelen spelen anders dan dit spel. MvsC2 nog nooit gespeeld hiervoor en ik kan nu online al aardig wat potjes winnen. Ok, de die hards die het al sinds 2004 spelen maken mij dik in, maar ik vindt de learning curve niet zo hoog als bij andere spellen
Je komt er vrij makkelijk in moet ik zeggen, ik snap nu al hoe alles werkt in de game. Nu nog me moves perfectioneren *)
Ik bezit deze titel nu ook, en het bevalt me zeeer van de 30 min gespeeld. Mijn favoriete personage tot nu toe is de soort van Hayato, volgens mij...Shin? Hij's echt een baas in de lucht, en zijn moves zijn strak. Alleen vraag ik me af hoe je soms zo een hoog kan springen. Ik zie er niet iets bepaald staan in de controls ( of ik ben die-hard blind ) . Iemand een idee?
Ik zal het proberen nadat ik ''The Mummy: Tomb of the Dragon Emperor'' heb afgekeken. Misschien kunnen wij wel eens met elkaar ''oefenen'' of gewoon....vechten .