[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Alleen als hij in party zit met die gene waar hij RAF mee doet.

2. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Klopt maar diegene die hem heeft uitgenodigd voor RAF heeft waarschijnlijk zonder 3x XP geleveled de eerste keer, en hem wordt dat nu bespaard.

3. Enslaved NL

Enslaved NL Pancake!!

Leuk Bevonden:
    0
    Nou dit is mijn 3e account.:p dus mij mogen ze ook wel wat besparen.

4. Zyklon

Zyklon XFNL Zyklon

Leuk Bevonden:
    0
    dat muziekje 8)

Rechts boven is simplebuffs of sbuffs. en die scrolling combat text is scrolling combat text, die lelijke flashie blauwe rand zonder info moet je niet willen.

5. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Nog steeds aan het twijfelen. Heb toch wel weer erg veel zin in een MMORPG.

Als ik ga beginnen heb ik besloten toch een Human Priest te nemen. Als ik terugkom word dat casual dus 10% reputatie bonus zal wel helpen.

Ik vraag me alleen af wat jullie nu nog als echte klachten hebben, zeker nog steeds same old same old? En ik las iets van een verandering in 2vs2?

Anyways morgen ga ik even kijken of mijn buurjongen thuis is en vragen of hij RAF wilt doen als ik terugkom van vakantie. Anders iemand anders zin? Alliance, Vashj (pvp)

Hoeveel uur kost het denk je voor een ervaren levelaar (:+) om naar 1 tot 60 te komen met RAF tegenwoordig?

En nog een vraagje (morgen zal ik er vast nog wel een paar hebben). Nu je 3x zo snel kan levelen is het dan niet ontzettend lastig om je professions bij te houden. Ik zat te denken overigens aan Alch + Herb of Mining + Jewelcrafting (voor het geld). Gear ga ik toch niet maken

6. Zyklon

Zyklon XFNL Zyklon

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb RaF gelevelt. maar kon me proffesions helemaal niet bijhouden. Ben op 60 gewoon gaan trainen. zodat 60-70 wel normaal kon. En het zal nog geen 2days /played duren, als je ervaren bent ;) Al helemaal als er wat boosts tussen door gooit.

Zo heb ik ervaren dat je tot 16 lvlt dan tot 24 in stockades boosts maar 6-7 runs is a 5 mins

7. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Door de main van de RAF booster het te laten clearen terwijl jij er staat?

Kan je nog meer instances als tips geven?

8. Zyklon

Zyklon XFNL Zyklon

Leuk Bevonden:
    0
    Nee je krijgt alleen 3x XP als de gelinkte persoon in een levelrange van 3 lvl's is. Dus jij gaat met je gelinkte mattie vooraan staan. en een derde persoon doet de boost. SM is ook een aardige. rond de lvl 30. Neem gewoon korte instances. Stratholme is ook wel goed omdat er heel veel trash staat. Maar bv al die blackrock mountain dingen hebben echt geen zin. en dan van 50 naar 58 gewoon eastern plaguelands die stadjes grinden, en een beetje de kill questen enzo doen ;)

9. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    oke bedankt. Ik quote even mezelf :+

10. REIKU

REIKU Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik zeg je alvast als je vashj doet, ga niet stv lvlen.. lopen nog steeds zat gankers rond |:-

11. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Ja, want dat is alleen op Vashj.

Oh wait.

12. Zyklon

Zyklon XFNL Zyklon

Leuk Bevonden:
    0
    PVE servert lvlen > PVP server lvlen.

Heeft er welles iemand op een roleplaying server gespeelt? En zoja wat doen ze daar? (ja duh roleplayen, maar gaan ze ook gewoon naxxen? of vinden ze datt te eng)

13. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik kreeg 2 lvls in BRD in 1 run. Daar heb je juist heel veel trash en ook veel bosses. Best redelijk loot krijg je daar. Plus je hebt ook nog eens een stuk of 8 Qs in die instance. Probleem is dat je niet vaak parties krijgt, maar in de 2e run heb ik het met 3 man gedaan met mijn pet als tank en iedereen was 55-57 dus goed te doen. Kon in vanilla echt niet.

Deadmines is sowieso aan te raden en daarnaast SM. Doe gewoon veel Qs want daar zit gewoon de meeste XP. Vermijd de zware PvP area's als je op een PvP server zit. Zoals dus STV aangezien je daar constant geganked wordt.

Wat denk jezelf?

14. Zyklon

Zyklon XFNL Zyklon

Leuk Bevonden:
    0
    ik weet het niet :'-(

15. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Je hebt trouwens ook allemaal van die gratis guides, zijn die er niet voor RAF?

en trouwens, Deadmines, kan je die solo'en op een laag level dan. Of ook boosten/duo clearen.

16. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oke snelle vraag want volgens mij ben ik gehacked, toen ik net wou inloggen bij WoW kreeg ik een melding dat mijn account gemerged was en dat ik met die email moest inloggen, maar ik heb helemaal niks gemerged.:{ Kreeg ook deze email

You have successfully merged the following World of Warcraft account:

Joynec

into the following Battle.net account:

a***@hotmail.com

Maar dit heb ik zelf niet gedaan. Weet iemand wat ik nu moet doen ik kan nergens meer inloggen kan niet meer mijn pass veranderen etc.:mad:

17. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Je bent inderdaad gehacked. Tegenwoordig mergen ze je accounts via battle.net zodat je je acc (bijna) niet kan retrieven.

18. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Verdomme en dat in de vakantie.:{ Heb gelukkig nog wel alle info en weet ook nog het antwoord op de geheime vraag maar ben alleen de CD Key van de originele WoW kwijt, die van TBC en Wtlk heb ik nog, hopen dat dit genoeg is. Morgen maar even opbellen..

19. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    ^ That

Ik heb m'n account asap gemerged zodat het mij in ieder geval niet kan overkomen. :+

20. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Gemerged waarmee :+

Edit: Zit nog met enkele vragen :+ zie eerdere posts ;)

Laatst bewerkt: 2 aug 2009
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina