Mooie screenshot imo http://tweakers.net/nieuws/61586/xb...vermindert-filesize-bij-installatie-game.html
Daar is nummer 1... Wie is mc2006? Edit: Ik vind het overigens wel epic, dus die screen mag je lekker laten staan, Aerschtuner
Oh had er zelf niet opgelet . Gisteren ook maar kort gekeken...Zal me benieuwen bij welke spellen je awards kunt verdienen voor je poppentje
Bij mij staat er geen nummertje ivm Gold Veteran gedoe. Ik had echt steeds periodes met gold-silver-gold-silver-gold-silver-gold .
Werkt dat nummertje alleen wanneer je met een CC betaalt? Op xbox.com staat igg dat ik sinds december 2008 een Gold membership heb, terwijl dit toch echt langer is. Ik betaal wel altijd met een prepaid kaart, zou dat ermee te maken hebben?
Nee, dat maakt niks uit. Ik betaal ook nooit met CC. En er staat december 2008 omdat dat de laatste keer is geweest wanneer je het hebt vernieuwd. Bij mij zal waarschijnlijk Juli 2009 staan. Waarschijnlijk heb je nog nét niet een volledig jaar Gold
Dat nummertje bij de naam begint nu al te helpen. Mensen zullen nu minder snel even over willen gaan naar Silver. *** Ok, ik ga nu een beetje crossposten om wat hulp op te trommelen. Aangezien ik het idee heb dat niet iedereen in dat topic kijkt (of ze zijn gewoon niet behulpzaam) HELP ME/ons! Dus mensen met een 20 GB HDD hebben geen reden om niet mee te helpen!
Ik ben volgens mij 85% van de tijd dat ik een 360 in bezit heb op Silver geabonneerd. Paar keer Gold gekocht maar het voegt voor mij niet zo ontzettend veel toe. Online gamen doe ik vrijwel niet, ben meer van de singleplayer en als ik online wil spelen zet ik de PS3 of PC wel aan. Maar goed, dat is een andere discussie. Dat cijfertje zal mij dus niet zo heel veel doen eerlijk gezegd. Zal er in ieder geval er niet opeens een abonnement van kopen.
Nee, ik op zich ook niet. Maar je merkt toch wel (lichtelijk) dat mensen willen dat het cijfertje zo hoog mogelijk is. Nu verwacht ik niet dat iemand hier op XBW er speciaal Gold voor zal kopen, maar je zult genoeg statshoertjes hebben die dat wel gaan doen. Dat is precies wat MS wilt met dat cijfertje. Dus hun doel is bereikt. En dat door zo een simpele toevoeging