[Algemeen] Popcorn Hour

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Xboxgamernr1, 10 jul 2009.

1. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
  2. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Aangezien de term XBMC hier al wat vaker is gevallen wil ik daar even gebruik van maken. Heb het geïnstalleerd op mijn computer, nu wil ik echter weten hoe ik in vredesnaam zorg dat ik films kan kijken :+

Heb de map toegevoegd maar als ik naar films ga zie ik een lege DVD hoes waar op staat "Geen afbeelding". Als ik ga scrollen gaat dat zo door en door. Hoe zorg je dat er van die mooie art komt te staan met informatie over de film? :cool:

3. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Als je naar de setting gaat waar je de map toevoegd, kun je dat instellen. Tenminste, zo was dat in Plex en dat is op XBMC gebaseerd.

4. WinterBase

Leuk Bevonden:
    654
    Krijg het niet voor elkaar. Weet nu wel hoe je met de hand een folder image kan toevoegen maar kan dat niet automatisch? En hoe krijg ik in vredesnaam die info van Imdb erbij? Inmiddels al van alles geprobeerd :):

5. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
  6. WinterBase

Leuk Bevonden:
    654
    Ja, daar heb ik ook zitten rondneuzen.

Ik zie op sommige screenshots dat mensen de cover van de film hebben en daarbij dan een beetje informatie van Imdb. Het voegt niet veel verder maar ik wil het ook werkend hebben :'-(

7. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    En je krijgt de scrapers niet aan de praat? of wat?

8. WinterBase

Leuk Bevonden:
    654
    Dat moet dan inderdaad zijn. In het optie menu heb ik die aangezet maar er gebeurd vrij weinig :+

9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    ik neem aan dat je XBMC voor windows hebt?

je netwerkinstellinen kloppen (in XBMC)? zie je op het hoofdscherm de RSS feed en doet het Weather tabblad het?

10. WinterBase

Leuk Bevonden:
    654
    Jup, voor Windows.

Netwerk is gewoon goed. Zie RSS en het weer werkt ook goed.

11. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    En welke build van XBMC heb je? Er zijn er een aantal waarin de IMDB scraper niet werkt

12. WinterBase

Leuk Bevonden:
    654
    Inmiddels is het eindelijk gelukt. Had Rivanov zijn post beter moeten lezen. Anyway, beide bedankt!

13. TweaK

TweaK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien een hele simpele vraag hoor, maar hoe werkt dat ding nou precies? Je monteert er een harde schijf in en sluit het aan op je TV en het kan afspelen? Ook gewoon vlekkeloos bijv BD-50 films (dus 50 GB films, 1080p uiteraard) met dus hele hoge bitrates?

Verder, hoe zet je films op die harde schijf? Wat zijn alle mogelijke aansluitingen op je PC? :) En tenslotte, heeft het een beetje een nice interface als het eenmaal geconnect is met de TV?

14. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
  15. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    1) Je kunt er een interne HDD inzetten zodat je middels USB Slave of FTP de films naar de HDD zet. Maar dat gaat niet erg snel (FTP). Vanaf de HDD speel je vervolgens alles af. Ook BD-50 films!
    2) Je streamt alles vanaf een NAS of computer of externe schijf aan een computer
    3 ) De interface is webbased. Geen superinterface maar gewoon functioneel en overzichtelijk.

16. TweaK

TweaK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ahja. FTP niet snel is wel jammer, dat is namelijk wel erg handig! Ik zie inderdaad dat er maar een 10/100 Ethernet kaart in zit. :mad:

En bedankt voor de info. Ik zal er wel een bestellen binnekort.

17. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Maar voor streamen is de 100Mbit kaart snel genoeg hoor. Zelfs de beruchte Birdscene uit Planet Earth speelt ie moeiteloos af, zonder enige hapering.

18. WinterBase

Leuk Bevonden:
    654
    Delphiki, misschien dat jij mij kan helpen.

Heb nu dat gebeuren met die Scarppers goed gekregen echter, bij sommige films kan ik blijven drukken op enter om ze te laten beginnen maar er gebeurd niets. Enig idee hoe dat komt?

19. WinterBase

Leuk Bevonden:
    654
    Anyone? :emo:

Was wel blij met XMBC maar het grootste aantal van mijn films werkt niet. Ik kan op enter blijven drukken maar hij speelt de ISO niet af. Lekker zeg :mad:

20. pain of salvation

pain of salvation Tetragrammaton

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien zelf wat meer op internet zoeken, ipv gelijk vragen.

Deel Deze Pagina