Heb hem gedownload maar het netwerk van mijn werkgever is zo traag dat player maar blijft bufferen. GoSee werkt nu , kan nu naar Nickelodoen kijken tijdens het werk \o/
het internet hier op campzone 2009: vooral de upload is geweldig (soms doet xboxlive het en soms niet) ik zou willen dat ze ff tijdelijk glasvezel konden regelen (1gigabit)
waarom gebruik je in mac niet unison als nieuws download app? werkt perfect hier. haal mijn max 2,5 mb/s, osx en eweka.
Gebruik nu SabNZB+ i.c.m. XSNews. XSNews is speciaal voor UPC abonnees. Daar knijpen ze tenminste niet op, zoals ze wel op Eweka doen.
tja upc, knijp provider nr1. ze deden 10 jaar terug al knijpen toen het nog a2000 was. toen al ruzie met ze gehad.
In 2010 wordt de snelheid opgeschroefd naar > 100Mbit. Wordt alleen stapelgek van hun fanastische administratie. Daar klopt helemaal niets van , krijg vorige naar 3 maand pas de factuur van het iTV gebeuren. In de online factuur en papieren factuur zit 47,40 Euro verschil !!
UPC kan knijpen op nieuwsgroepen / torrents. XS News usenet provider kan het probleem verhelpen voor nieuwsgroepen. Hier nu een UPC 90 Mbit lijntje, werkt prima. Alles op en top snel. Speedtest.net Div snelheidstests. [yt]LTRPJxonq3c[/yt]
Eindelijk is de nieuwe kabelmodem onderweg \o/ U kunt binnen enkele dagen een pakket met het nieuwe modem thuis verwachten. In dit pakket treft u de activatiecode aan, zodat u het modem zelf kunt aansluiten. Binnen enkele eenvoudige stappen kunt u dan gebruik maken van uw nieuwe snelheid van 50 Mb/s.
Dit is waarom ik nu die 25Mbit lijn van UPC heb aangevraagd heb ! Deze test was trouwens met mijn Online 20mbit lijn waar ik dus zo weinig maar uithaal
thanks voor het vermelden hiervan , weet ik meteen welke usenet ik ga gebruiken zodra me upc lijn aangesloten is
internet in maleisie Penang ik vind het nogal snel in vergelijking met de andere snelheden hier ( maximaal 1 mbit) en die upload is natuurlijk heel hoog zelfs voor in Nederland)
ff snel een andere vraag over internet : Ik heb nu dus Adsl van Online ,maar krijg met een week of langer dus Upc 25mbit lijn ,maar ik kan toch daarnaast gebruik blijven maken van mn Adsl lijn . Want hoe zit het dan met de upc aansluiting ? gaat die gewoon in de upc kastje en vanuit de modem sluit je alles aan op de pc en op de televisie ofzo ?