Goed waar waren we om 9 uur? heb tot half 10 gewacht en toen ben ik maar wat anders gaan doen... Dus wat nu?
Ah crap ik was het vergeten, ben na training doodleuk wat gaan drinken met vrienden zonder hier over na te denken edit: als we vandaag niet kunnen spelen dan mag jij door
Sorry man, ik had mn tijd wat teveel ingeplanned. En gisteren was ik t vergeten Jij bent door naar winnersbracket en ik naar losers Er zijn nog wel veel mensen die niet gespeeld hebben, als ze het morgen alsnog kunnen fixen zou mooi zijn. Ik hou vanaf nu wel een volle week aan per ronde anders wordt het toch te krap.
Lekker dan Kaneda.. Nu moet ik tegen Sharky Volgens mij hebben alleen nyx1978 en ik een match gespeeld Dat is jammer ja,dat heb ik ook. Anders doen we gewoon dat elke maandag de nieuwe ronde begint.
Ehh wat is het met s'middags spelen ineens Eerst Kaneda en nu jij? Maar overdag doordeweeks kan ik nooit tenzei ik vrij ben Dus moet s'avonds of in het weekend.
Ik werk snachts he Dus kan nooit laat in de avond. Ik ben dan meetsal rond 3 uur thuis, Hoe vroeg kan je in de avond.. Anders doen we het in het weekend:b:
@ Def K Waarom heb je niks meer van je laten horen via dit forum? Onze match is nog steeds niet gespeeld.
Ja maar de 2de ronde is al begonnen.. Misschien dat jij dat nu door bent omdat Kev niet heeft gereageerd Shark. Dan misschien maandagavond om 7 uur ff?:b:
Ik heb kef en sjeele naar de loser bracket gestuurd, jij mag dus tegen redje a.k.a. shorty xxl Pbateman: wanneer zullen we? In donderdagavond kan ik tussen half 6 en 10, anders word het weekend.
@ sh0rty XXL Ik heb je toegevoegd op Live. Ik zou morgen rond 11 uur in de ochtend wel kunnen en anders na 8 uur een keer. Laat maar weten als je dat niet red.
Nee, ik heb niks gekregen van je. Maar maakt verder ook niet uit. Ik vergeet zo vaak iets. En ik moet ff kijken of ik morgen kan @ sh0rty XXL. Mn elite heeft voor de 2de keer in 4 maanden tijd een ring of death. Ik ga morgen eerst zwemmen en ben daarna rond 6 uur wel online maar wel op een andere username. En die is papapadaaaaaaa; pudelstyl