[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Met een battle.net account :)

2. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Hoe doe je dat? Ik heb een battlenet account van D2. Ik neem aan dat je die bedoelt?

3. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Gewoon inloggen op wow-europe.com en je wordt er automatisch over gespammed.
    Bij mij tenminste :+

4. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Maar jullie pro's nog steeds niet mijn vraag beantwoord :+

Heb stiekem echt véél zin, maar misschien begin ik wel weer helemaal niet. Ligt beetje aan of iemand wil RAF'en anders ga ik er niet aan beginnen.

5. Zyklon

Zyklon XFNL Zyklon

Leuk Bevonden:
    0
    Als je wilt wil ik wel met raffen. ik heb de hele komende week tijd dan 1 week niet en dan weer 2 weken wel.

6. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Uhh, wat is dat met je account mergen ofzoiets ? >_<

7. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ik ga pas 1 september beginnen. Na de vakantie :+

8. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Je krijgt tegenwoordig al een 24h ban als je iemand een kont noemt 8) Onder de noemer; Extreme sexual/harasment violence :')

9. Zyklon

Zyklon XFNL Zyklon

Leuk Bevonden:
    0
    dan heb ik alleen in de avonden tijd, dus je ziet maar :b:

10. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Word oppassen geblazen :+

Mijn buurjongen wil in principe wel RAF, maar misschien als ik terugkom van vakantie besluit ik dat Fifa Manager 2010 genoeg is buiten mijn xbox om :+ Je weet het nooit.

11. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Ach nee joh. De retarded "Anal [insert skill here]" gaat bij ons nog lekker door.
    Ik ben aant reporten als een idioot, maar het helpt volgens mij niet eens :+

'

Ben sinds een paar dagen weer begonnen na anderhalve maand niet gespeeld te hebben. Heb nu nachtdiensten waarin ik weinig doe, dus heb ik tijd over :+

12. McSparkle

Leuk Bevonden:
    1.189
    K'heb anders wel een ban te pakken. Maarja, had ik maar geen instance moeten runnen met iemand die beweert dat Runescape vetter is. Vragen om moeilijkheden :'-(

13. Nukem 007

Leuk Bevonden:
    453
    Wat zou ik doen ? Eerst alleen maar mijn DK levelen of eerst mijn mining en skinning een beetje op het gebied waar ik nu heen moet aanpassen ?

14. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Waar doe je dat dan, echt perfecte combinatie gamen en nachtdiensten of nie? :+ Ben je dan alleen niet eenzaam op de server :+

Over Professions: Je krijgt toch van die bonussen qua stats als je profession hoog is? Zou iemand die kunnen zetten op een rijtje? Ik kan nergens echt vinden. Moet even kijken wat het best is voor priest, denk Alchemy en Herbalism. Makkelijk te level'en, redelijk veel geld en bespaard voor Raids. Amirite? :+

15. Zyklon

Zyklon XFNL Zyklon

Leuk Bevonden:
    0
    ja door mining krijg je thougness +50 health ofzo of stamina zoiets
    skinning = meer crit rating
    herbalism = bloemetjes fag = meer spirit dacht ik.

16. McSparkle

Leuk Bevonden:
    1.189
    Van Herbalism krijg je een spell waarmee je jezelf een HoT kan geven. Liveblood geloof ik :)

Laatst bewerkt: 3 aug 2009
  17. Zyklon

Zyklon XFNL Zyklon

Leuk Bevonden:
    0
    oja die is nog best handig :p maar ik vind bloemetjes plukke zo stom, ik voel me dan echt zoon labiel die rond zit te rennen en bloemetjes plukt.

18. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb echt geluk met naxx 25 KT. Eerste keer met me hunter, heel naxx dropt er niets en op het laasts de gun die ik won. Nu met me shaman ook hele tijd niets en het shield dropt :D

19. Nukem 007

Leuk Bevonden:
    453
    Pfft gister uit de DK start area gekomen, meteen mining en skinning gehaald. Hele dag niks anders gedaan dan die omhoog te werken. Mining zit ik nu op 165, enige waardoor ik omhoog kan gaan is gold te smelten. Gold veins kom je ook niet vaak tegen, en gold ores ben je op AH 100 G per stack kwijt. Dus misschien vandaag weer de hele dag zoeken en dan eindelijk morgen levelen ! Heb wel gister veel bronze bars, heavy stones en alles verkocht. Gisteravond, stacks als heavy stone en bronze bars, 11 silver bars erop gegooit. Kijk ik net, alles weg ! Totaal iets van 45 G, heb nu 245 G. Had meer kunnen zijn als ik de glyph voor die Ghoul, die ik zonder corpse dust op kan roepen, niet gekocht had. Maarja, dan hoef ik me daar ook geen zorgen meer te maken.
    Maar dan ga ik nu maar weer eens de 10e keer door Arathi lopen..

20. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Mining 450 = +50 sta
    Skining 450 = +32 Crit rating
    Blacksmithing = +1 socket kunnen maken in bracer + nog een item
    Enchanting = +24 sta enchant op ring
    Leatherworking = goedkope epic leg armor (die dan rare is maar met dezelfde stats als de epic)
    Inscription = +?? Agi/Attack Power

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina