Gys en ik hebben al gespeeld voor ronde 2. Werd nog een soort van spannend 2-1 voor Gys Ronde 1 Sagat(ik) - Honda(gys) 1 - 0 Ronde 2 Sagat(ik) - Ken(Gys) 0 - 1 Ronde 3 Sagat(ik) - Blanka(Gys) 0 - 1
Nu ook iemand tegen mij moet in de finale. Ik kan alleen morgen nog. Daarna ben ik naar Gran Canaria.
Nee het was het plan dat alleen de mensen die de eerste ronde verliezen daarnaartoe gaan. Anders rekken we het toernooi wel erg lang
Hoezo rekken we dan tournooi uit? Loser bracket word dan gewoon ook gespeeld in de zelfde week als de winners bracket? En zoveel mensen zijn er niet meer over.
Deze week moeten sjeel en dev k nog spelen in de loserbracket. Volgende week is de finale en dan moet ik tegen de winnaar van sjeele en dev k. Daarna kan de winnaar van de loser bracket tegen de winnaar van de winner bracket. Als mensen die verloren hebben in de 2e ronde ook in de loserbracket komen komt het niet uit, dan heeft de loserbracket een week langer nodig.
Ah fuck, Ik zie het nu pas. Weet niet of je nu nog kan maar denk dat je al op vakantie bent dan Wat doen we nu Kaneda?
Tja, we doen nu maar gewoon lose by default voor hem. En als ie terug is misschien een revanche tegen de champ?
Ja maar dat was de finale.. Maar nu is hij weg en heb ik nu geen tegenstander. Vind het ook beetje kut als ik zo moet winnen.