Als het goed is zijn jullie inmiddels bekend met de huidige startpost.
Ik vind em vrij overzichtelijk en rustig voor de oogjes.
Máár... Nu de lijst steeds langer begint te worden kan het lastig worden om de goede grootte van een game te zien zonder een lineaal of A4tje te gebruiken. (Doordat ik gebruik maak van de puntjes)
Nu is mijn vraag dus of ik
deze huidige layout met de puntjes moet vervangen voor die in de spoiler?
Ik vind het iets minder rustig ogen, maar het wordt wel een stuk gemakkelijker om iets op te zoeken, en een stuk gemakkelijker voor mij om iets te editen.
0-9 -
A -
B -
C -
D -
E -
F -
G -
H -
I -
J -
K -
L -
M -
N -
O -
P -
Q -
R -
S -
T -
U -
V -
W -
X -
Y -
Z
DVD vs. HDD laadtijden -
Hoe werkt dit? -
Let op!
NXE Installaties
Als de NXE uit is kan je games op je HDD installeren zodat ze sneller laden en zodat je 360 minder lawaai maakt.
Maar uiteraard heeft niet iedereen een 120 GB HDD, dus houd ik in deze post bij hoeveel ruimte iedere game in beslag neemt, zodat je wat gemakkelijker kunt afwegen welke je kunt installeren.
Ik heb natuurlijk wel jullie medewerking nodig om deze lijst up to date te kunnen houden. Dus als je een game hebt geïnstalleerd die hier nog niet in de lijst staat, of waar er vraagtekens staan; meld het even!
En denk er aan; installeren is optioneel. Dit is geen PS3!
En nog even voor de duidelijkheid: Als je de game hebt geinstalleerd heb je wel nog steeds de disc nodig om te kunnen spelen. Zodat de 360 kan zien dat je de game ook echt hebt. |
[GB]Hoe werkt dit?[/GB]
Nu vraag je je misschien af, hoe moet ik nu een game installeren? Ik zie de optie nergens staan!
Nou, volg deze stappen, en het zal helemaal goed komen.
- Ga naar 'My Xbox'
- Helemaal links de game selecteren.
- Nu op Y drukken
- Install to Harddrive
- Even wachten. Ga ondertussen maar wat bammetjes maken, en als je terugkomt is ie helemaal klaar.
Heb je genoeg van de game, en wil je het verwijderen? Dat kan.
- Ga naar My Xbox
- System Settings
- Memory
- HDD selecteren (mocht dat nodig zijn)
- Kies 'Games'
- Betreffende game selecteren
- Ga naar de install, druk op A en...
- Delete
Je hoeft niet bang zijn dat je savegames mee verdwijnen, want die staan in een aparte file opgeslagen.
Dat moet toch een opluchting voor je zijn!
Vertrouw je me op mijn woord dat je savegame niet verwijderd wordt? Dan gebruik de snelle manier om de game te verwijderen:
- Ga naar 'My Xbox'
- Helemaal links de game selecteren.
- Nu op Y drukken
- Delete from Harddrive
^top
|
[GB]Let op![/GB]
Soms hebben games meerdere disc, en wil je alleen bepaalde discs installeren. Nu denk je misschien. 'Goh, wat vervelend. Deze gozert heeft de grootte niet per disc opgesplitst.'
Maar dan heeft u het helemaal verkeerd.
Aanschouw:
Als voorbeeld neem ik Lost Oddysey. Dit is wat je ziet:
Maar je wilt dus ook de grootte van de aparte discs weten. Wat doe je dan? Je selecteer de regel waar de game in staat!
Zie:
It's like magic!
^top
|
Deze lijst is mede mogelijk gemaakt door: Mezelf, behulpzame leden van XBW en Cheap Ass Gamer
Danku.