Nou zeg wat een discussie... Sowieso houdt CoD4 relatief weinig skill in naar mijn mening. (Niet elk aspect van de game natuurlijk, en tactics zijn belangrijk). Ik heb een tijdje met 2 vrienden best veel Team Tactical gespeelt. Ik denk dat de beste van ons misschien net aan de 75 uur online zat. En we hebben toch wel 95% echt dik gewonnen. Enige waar we van verloren - en wat we zelf niet gebruikte - waren vaak dingen zoals RPGs, noobtubes, martyrdom en andere ez-kill shit. Niet dat wij nu echt zo über goed zijn (oké, we zijn niet slecht nee als team) maar ik weet wel zeker dat het vooral kwam vanwege de super teamplay/tactics die we hadden.
Overigens net 1 potje (S&D) op wetworks. Net 3 challanges in 1x haha.
(Star Player, Tango Down, Extreme Cruelty) ik killde in 1 ronde hun hele team alleen, best geinig.
Edit:
Overigens over die discussie met noscopen...
Hier een voorbeeld
http://www.tek-9.org/cinema/Just_Play_2-364.html
Die eerste paar no scope snipes op bijvoorbeeld Crossfire en Crash. Je verteld me echt niet dat dat skill is. Dat zijn echt van die montage kids die hem toevallig die game net hebben, maar daarvoor misschien wel 100x faalde. Wat verder in het filmpje (~0:50 seconden) zie je wel wat quick scopes. Kijk ik geloof best dat dat skill inhoud. Maar dat eerste? No way.
Laatst bewerkt: 31 jul 2009