[XOne] Gears of War 2 [Deel 8]

Discussie in 'Games' gestart door Syn3rgy, 30 jul 2009.

1. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    1600 punten kost de hele meuk.

2. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Volgens mij heet ie Underhill, maar igg die map waar je die twee stukken snelweg omhoog hebt waar de mortar ligt. Beneden heb je die garage waar de flamethrower ligt, ga in die garage zitten met een schildje voor de deur en voila, piece of cake ;)!

@ Vincent, ja 1200 punten! Zeker waard, want de maps zijn echt super vet!

3. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ok dan. Ik zat voor die Wave 1 t/m 10 daar bovenaan, maar als het daar beneden beter toeven is dan gaan we daar maar zitten! :)

4. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hoelaat wil je beginnen?

5. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Ja daar zit je echt tig keer beter! Die ingang is namelijk zo smal dat je die met 1 schild blokkeert! En die meeste locust doen de garagepoort ook niet open! Wat je ook nog kunt doen als je met meer bent, vier schilden verzamelen en dan op de verhoogde stuk voor die garage gaan zitten en dan tussen die pilaren schilden zetten, twee stuks aan elke kant dus, dan kan er geen locust daar boven komen en heb je wat breder zichtveld om te knallen, ipv alleen uit de deuropening!

6. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Zo, heb uitbreiding ook binnen. Tijd om Gears er weer eens in te stoppen. :+

7. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Het is trouwens nog steeds Double XP, vandaag laatste dag!

8. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik kan niet meedoen met horde vanavond, ga naar een vriend toe.. Was ik vergeten :eek:

Sorry O-)

9. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Gisteren 1 potje gespeeld, had meer willen spelen tot mevrouw weer eens binnenkwam (Echt, het is allemaal leuk & aardig, maar laat me nou eens rustig gamen). Ik speelde weer voor het eerst sinds maanden denk ik. En meteen bovenaan :). Annex met 32 kills en 6 deaths :D.

10. justin2k5

justin2k5 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    XP vraagje: de XP die je zelf haalt per wave met horde krijg je bij je totaal? heb soms rondes van 3000-3500 maar ik heb idee dat ik dit er niet bij krijg. (zie wel die +300 staan)

11. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Nee. Je krijgt EXP per wave, hoeveel Locust e.d je killt maakt dus niet uit. EXP waardes weet ik zo even niet uit m'n hoofd, dacht +100 voor Normal.

12. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Krijg je eigenlijk ook EXP als je splitscreen Horde speelt? (weet niet meer of ik dit al eerder had gevraagd)

13. justin2k5

justin2k5 Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Dus je totaal XP heeft alleen betrekking op de leaderboards per map.?

14. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Ik had nog een paar leuke kiekjes gemaakt :+:

Zolang je maar geen lag hebt, speelt het gewoon goed. Ben gisteren weer wat fanatieker gaan spelen en heb nog geen één potje gehad waarbij de lag irritant was oftewel lagloos :)

Laatst bewerkt: 4 aug 2009
  15. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Het valt de laatste tijd ook wel mee, heel soms is het een drama of een ronde dat je loopt te stuiteren. Ik had gisteren achterelkaar Host, totdat m'n credits op waren... da's dan altijd wel weer jammer! Maar goed, daarna was ik nog even doorgegaan in m'n eentje en toen was ik ook regelmatig Host. :)

16. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Gisteravond de game ook weer eens opgepakt. Flinke tijd met o.a. Lethal lopen spelen en amper last van lag. Op het eind zelf twee potjes gehost en toen ging het even slecht (niet de beste verbinding). :+

17. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Haha, ja dat was even wat minder. 8) Ik snap ook niet waarom je maar 2 uur achterelkaar kunt hosten. Alleen kun je wel oneindig hosten, maar zodra er meerdere bij zijn is er een limiet. Maar ja, vanavond gaan we weer knallen. Toch? :)

18. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Zeker weten!

En dan van tijd tot tijd die Horde achievements zien te halen en Roady Run nog eens co-op doorlopen. En dan op naar level 50.

19. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Komt goed. ;) We hebben vanavond als het goed is een volle bak, wellicht 1 plekje over... misschien dat VnDN meedoet.

/Edit: VnDN doet mee, dus we hebben een volle bak! :)

20. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    :mad: heb ik nou net vannacht vrij...

Deel Deze Pagina