Bij mij lukte het uiteindelijk ook ( Net toen we wouden opgeven ) Dus toen party uiteindelijk lukte kwam de volgende stap: Co-op game joinen maar we kregen steeds Unable to Connect, en we wisten niet waarom
Hmm, toen ik 5Min geleden de xbox opstarte moest ik een update instaleren, kan dit de NXE zijn? Want als dat zo is, heb ik geen email gekregen
over 1 minuut weten we het Edit* Ik zit erbij Maar nu heb ik wel weer het welcome scherm, wat ik eerst niet had dus das kut.
Bij het welkomscherm gewoon helemaal naar rechts gaan, Daar kun je hem weer uitzetten. Om hem terug aan te zetten moet je wel bij je system settings zijn.
Gevonden, die warthog is echt vet, maar ik had maar 100 MS point, heb maar een vette broek gekocht. En dulle ik heb helaas geen games meer voor je lijst.
Ok, dan vul ik het ook maar in dan. Ik deed het in eerste instantie niet omdat ik al m'n NAW-gegevens moest opgeven.
Zo, even 2100 punten gekocht bij GH. 80 punten voor een shirt wil ik er nog wel voor dokken, tot nu toe was altijd alles gratis. 320 voor een whog vind ik dan weer net iets te. Wat kan je met dat ding? Als ik naar iemand in mijn FL ga die hem heeft dan zie ik hem ook niet.