[XOne] Gears of War 2 [Deel 8]

Discussie in 'Games' gestart door Syn3rgy, 30 jul 2009.

1. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Oh, LOL... ik dacht juist dat je moest werken.

2. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Gisteravond was zeker lachen! Kon zelfs een klein beetje meekomen :+

Toch mist Gears mp iets tis zeker leuk, maar net niet helemaal super......

3. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ach ja, gezelligheid is ook belangrijk! ;)

4. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Zo niet belangrijker! Kan bijv wel in mn eentje online gaan spelen om maar meer en meer xp te verdienen en uiteindelijk level 50 te halen, maar ik speel toch liever samen met wat anderen voor de gezelligheid! En dan haal ik level 50 maar wat minder snel, dat boeit me dan niet ;)!

5. VanDen

VanDen Denvan

Leuk Bevonden:
    28
    Daarom speel ik in mijn eentje niet online. :+

6. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Zekers, al vind ik het soms wel even lekker om alleen te knallen zonder headset. Ik ga trouwens zo nog even knallen voor die Annex Achievement (met headset :+).

P.S. Check je Messenger-bericht! ;)

7. VanDen

VanDen Denvan

Leuk Bevonden:
    28
    Stuur me zo maar een invite. ;)

8. the_martini

the_martini Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet hoe laat je in je gedachten had, maar misschien ga ik vanavond ook nog wel ff gamen. ;)
    Alleen wat speel jij meestal?
    Ik zelf speel Guardian het vaakst, dat vind ik nog het leukst en krijg je tenminste de punten die je hoort te krijgen (dus niet zoals bij Annex; de helft -.-)

Nja, als je wilt spelen dan stuur je me maar een berichtje. ;)
    Gamertag: Martini8boy.

Ik ga denk vanavond nog wel ff hardlopen / voetballen .. want mijn competitie begint a.s. maandag al.. en ik heb nog niet echt een conditie zeg maar :'-(:9
    Dat voetballen / hardlopen had ik rond een uur of 8-9 op mijn schema staan.. daarna ben ik waarschijnlijk wel online. ;)

Grtz, the_martini

9. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Annex valt nu echt weer tegen qua punten. Denk je een aardig potje te hebben met bijna 4k exp, hou je nog geen 900 exp over.

10. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Haha, ik ga even wat eten en dan kom ik zo knallen!

11. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    zou ik is mee kunnen doen met jullie? Tijdje alweer geen gears 2 meer gespeeld door dat er vaak toch gezeik is met lag,maar aangezien ik nu toch veel vrije tijd heb misschien weer is oppakken. Blijf het jammer vinden dat online niet zo is als in GOW 1... wat heb ik die game kapot gespeeld zeg, was daar echt pro in.

12. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb normaal gesproken heel weinig last van lag.
    Maar eergister opeens een hele avond super veel lag, had op den duur echt geen zin meer.

Hoe word er dan eigenlijk bepaald wie host is?

Is er ook een truckje om te zorgen dat je steeds/vaak host ben?

13. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Voordat de Match begint wordt er snel een check gedaan wie de beste connectie/ping heeft. En ja er is een trucje, namelijk Bridging wat wordt gezien als CHEATEN. ;)

Als je een beetje degelijke Provider hebt met een snel abo (kabel is het beste), dan komt het wel goed. :)

14. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ok, bedankt.

Maar word er dan door iedereen gecheated of zo?
    Want zo als het hier beschreven is zou ik denken dat ik nooit te maken zou krijgen met lag. Want dan zou iemand die een goede verbinding heeft de host zijn en als die andere personen allemaal een slechte verbinding hebben zou ik zelf de host moeten zijn.

Ik heb zelf volgens mij geen langzaam internet.

Of zetten die mensen die dan host zijn geworden hun lagswitch aan of zo?

Het valt mij ook op dat vaak als er echt super erge lek is dat dan iemand uit Taiwan, Mexico, Colombia of iets dergelijks de host is. En in die landen hebben ze volgens mij ook geen goed ontwikkelt netwerk?

15. dudeer82

dudeer82 Hit-Girl

Leuk Bevonden:
    0
    never mind ...

16. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Mexico en Taiwan wel ;)

17. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    jezus wat weinig landen :eek: microsoft kan tog uit nog wel veel meer landen geld halen?

18. dudeer82

dudeer82 Hit-Girl

Leuk Bevonden:
    0
    in die landen(Taiwan, Mexico, ...) hebben vooral rijkere mensen een xbox 360 denk ik en als het netwerk zo slecht was hadden ze waarschijnelijk zelfs geen Xbox Live gehad en eigenlijk spreekt het voor zich dat ze zich niet richten op het Oostblok en meer op het westen en landen als India en mexico waar veel mensen wonen.

maar in feitelijk klopt die lijst niet echt aangezien ik een neef in Sloveniƫ heb wonen en daar zou je geen Xbox Live hebben en toch heeft hij xbox Live ...

Laatst bewerkt: 5 aug 2009
  19. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Volgens mij is die lijst al verouderd. Maar kan nog geen andere lijst vinden. Op xbox.com stond ook die lijst, maar ook daar kan ik hem niet vinden.

En dat in Mexico en Taiwan alleen de rijkere mensen een xbox hebben klopt denk ik wel. Maar daarom hebben ze daar ook geen goed netwerk. Want dan valt er nog niet zo veel te verdienen met het aanbieden van internet en daarom wordt er ook daa nog maar weinig geinvesteerd in internet.

Laatst bewerkt: 5 aug 2009
  20. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Gisteren een paar echt leuke potjes gehad. Op 'Allfathers Garden' bijvoorbeeld. Ik moest tegen zo'n team die iedereen uit aan het schelden was dat hun zo professional en goed waren. Na met een nul voor te staan was mijn gehele team dood en moest ik tegen vier man. Ik dacht: "Shit, dat haal ik nooit" Maar ik speelde aardig goed met de sniper en wist al snel een paar goede headshots te maken zodat ik ze alle 4 had overmeesterd. 2-0 voor ons. Na wat gescheld van hun kant begonnen aan het de 3e ronde. Wij waren duidelijk de beste na een tijdje waren er 2 van hun over en twee van ons. De eerste daarvan schoot ik met een headhot dood van een afstand. De tweede was echt geweldig. Ik zag hem lopen hij mij ook. Ik had de sniper in mijn hand en ren op hem af. Ik glijd naar een pilaar leun naar links zonder te mikken schiet, Kaplatts! Headshot. Dus een no-scope over the sholder headshot. Best mooi! Hun natuurlijk uitschelden en zeggen dat ik host was (wat ik niet eens was). Er lopen echt levenloze nerds rond in Gears of War 2. Die het gigantisch stoer vinden om iedereen uit te schelden. Dan nog dik verliezen ook. :emo:
    Ik ben sowieso aardig te spreken over de nieuwe maps. Ik vind ze bijna allemaal toch wel erg goed.

Laatst bewerkt: 6 aug 2009

Deel Deze Pagina