Nee, snelposten. Maar moet je dat nou weer zeggen, straks komt er een mod langs die dit ziet. edit: Bedenk me dit net; er zijn inmiddels weer wat meer mensen die de game hebben (uit)gespeeld. Wat zou de beste toevoeging zijn voor ME2? Free-roam? of Multiplayer? (nee)
Thanks, dacht: het gaat via de EA servers dus zal het ook wel op hun site staan. Maar blijkbaar niet.
Net Speedrun 6, 7 en 8 gehaald. Pff dat ging echt snel zeg. Nu dus bij Chapter 9. De logica ontgaat me echt hier: de makkelijke chapters geven ze een ruime tijd en dan geven ze chapter 9, die vrij kut is, een QT van 6 min De serverroom en het gedeelte daarna lukt me wel binnen 1 minuut, het lukt me alleen totaal niet om het gedeelte voor de serverroom binnen 5 minuten te halen..
Jij bent echt raar... Laat mij het stuk ervoor dan maar voor je doen, die doe bijna ik met m'n ogen dicht binnen 5 minuten.
Nou, kom maar ff langs dan. Nee maar met die methode die jij laatst postte is de Server Room niet zo lastig vind ik. Het gedeelte ervoor heeft gewoon 3 klotestukjes waar ik telkens wel faal.
Eerste: Als ik op die lift ben geklommen, moet je je naar beneden laten vallen op die swingbar. Val ik wel eens naast. Tweede: Als je net uit die liftschacht moet je langs zo'n randje lopen zeg maar. Maar omdat dat heel langzaam gaat is het beter om een wallrun via de muur aan de overkant te doen en vervolgens weer terug te springen. Gaat ook vaak genoeg fout. Derde: Je hebt 1 gedeelte waar je even buiten bent(met die snipers). Gelijk in het begin moet je van zo'n ventilatorgebouwtje(?) springen op een ander gebouw. Vaak spring ik dan maar reageert Faith niet. En soms word ik ook gewoon neergeknald.
De achievement voor het uitspelen van de story zonder een gun te gebruiken geld dat ook voor de tutorial? Heb tot nu toe namelijkk nog niet geschoten maar bedacht me dat ik het in de tut. wel heb gedaan..
Ik had perongeluk ook een schot gelost, maar ik kreeg gewoon de achievement. Als je op je back/startknop drukt staat er ergens op het scherm een bepaalde tekst. Als je die niet ziet staan kan je de achievement niet meer halen.
Daar had ik ook m'n tweede schot gelost, ik drukte op schieten toen ik zo'n rode deur wou opentrappen .