[PC] Tibia

Discussie in 'Games' gestart door Dyonko, 31 jul 2009.

1. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168

[gb]Tibia[/gb]

Ontwikkelaar: Cipsoft
    Uitgever: Cipsoft
    Genre: MMORPG
    Platform(s): PC
    Officiële Website: www.tibia.com

[gb]Informatie=(/gb]

[gb]Screenshots=(/gb]

[gb]Filmpjes=(/gb]

Een groephunt in Tibia

[gb]Verder=(/gb]

Zelf heb ik jaren Tibia gespeeld en van een aantal members hier weet ik dat zij dat ook hebben gedaan. Nu is het toch al weer zo een 2 a 3 jaar geleden dat ik het voor het laatst heb gedaan en zeker met de verveling van een zomervakantie kwam bij opeens het idee om weer is te beginnen met Tibia. Nou is het wel veel veranderd sinds ik het heb gespeeld (elk half jaar een major update), maar de opzet blijft hetzelfde.

Zijn er hier nog meer mensen die zin hebben om Tibia weer is te doen of uit te proberen? Laat je niet misleiden door de (gedateerde) graphics, de kans op verslaving is érg groot doordat Tibia elementen heeft wat haast geen enkele andere MMORPG heeft. Verder is het 100% gratis, alleen kan je wel upgraden naar premium waardoor je naar veel nieuwe eilanden kan (al is de gratis mainland al behoorlijk groot en uitgediept). Meer info hierover vind je op www.tibia.com

Laatst bewerkt: 31 jul 2009
  2. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Haha ik wist dat hier ooit een topic over zou komen. Held.
    Tibia is jeugdsentiment. Volgens mij heb ik nog wel een level 40 paladin op mijn account nog steeds, ff zoeken 8)

Heb idd ook een tijdje premium gehad hiervoor, wat toch wel erg nice was t.o.v. een gratis ding :)

Edit: wtf die site is wel veranderd zeg, en ik weet mijn account number nog steeds na al die jaren :lol:

Edit2: daar is m'n character al, wat een kansloze comment:emo::

Wat was jou char dyonko?

Edit3: ik wist ook nog wel 'in mijn tijd' had je 5 van die servers, en nu 30 ofzo, shit is populair :p

3. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168

Eigenlijk elite knight, was samen met 2 vrienden van me die een account sharede (Tommy'Knocker , level 138 Elite Knight). Zij spelen afentoe nog, wel nice level!

voor de rest heb ik nog op 2 anders ervers gespeeld, maar nooit echt hoger gekomen dan lvl 40 (al kon dat makkelijk met Duke'Knocker, goed account en levelde erg snel. Heb er nog 80K op staan, maar tis nu facc)

4. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    maar zijn er nog meer mensen hier die Tibia hebben gespeeld? Of zijn er mensen die het wel leuk lijkt om te doen?

5. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Volgens mij niet :p

6. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    denk 't helaas ook niet :9 vrienden van me aan wie ik het laat zien zitten ook meteen van dat het een kutspel is, kijk is naar hoe het eruit ziet enzo. Maarja tibia is toch apart :+ vind het leuker dan menig 3d mmorpg. Maarja jammer dat er hier geen mensen zijn die het zouden willen proberen :9

7. Ch®is

Ch®is '

Leuk Bevonden:
    70
    Als ik wat vrije tijd heb zit ik of op de forums óf ik zit achter de 360. Weinig tijd dus om ook nog een MMORPG er bij te spelen.

8. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    ja okee, maar of dat voor elke member hier geldt :9 denk dat metname de visuele stijl het voor veel members verpest, wat ik zonde vindt.

9. Sanguine

Sanguine Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb het ook gespeeld, maar nee ik ga het iig niet weer spelen :+

10. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    haha hoezo niet, slechte ervaring ofzo :+?

11. Wii

Wii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ken mensen die het gespeeld hebben maarja, ondanks mijn bagger pc ziet dit spel er toch echt te slecht uit *) en ja dat vond ik 3/4 jaar geleden ook al.

12. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    o mijn god! Ik heb hier echt ooit een jaar aan verspilt gewoon. Ik was het sterkste mannetje op een gegeven moment in rookgaarde... Lvl 28 ofzo. Ik had ook veel gp en zelfs een paar quest die je op het eiland kon doen.

Zo kon je verschillende zakken met goud omruilen tot zilver coints en had ik de zilvere key zodat je bij dat berenhok kon.

13. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    haha ja XD hoezo bleef je eigenlijk in rookgard, had daar zo en grafhekel aan altijd. Was al geweldig blij als ik level 8 werd.

14. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    Omdat ik het op rookgaarde lekker simpel vond, niet al te ingewikkeld. Plus dat je al die Orcs makkelijk kon leegroven. En al die level 7,8 dik inslaan voordat ze naar de grote wereld gingen :cool:

Op een gegeven moment zelfs een tweede account aangemaakt alleen om extra goud in op te slaan 8)

15. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    In 1 dag level 8 en dan lekker doorstomen naar Carlin :+

16. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    bah Carlin, enige wat je daar hoorde was Br? :+

Ik ging altijd naar Venore , later naar Thais (als facc dan). Venore was altijd wel gevaarlijk omdat als je naar thais wilde je echt 50% vd tijd een gelurede giant spider tegenkwam 8) Mijn deathlist op mijn allereerst tibia character was echt 10x dood door een giant spider XD. Verder was een ook een geduchte vijand van mij de Minotaur Mage die in een troll cave zat in de buurt van de Dwarve bridge. Die werd dan omhoog geroped 8)

17. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Ook wel geniaal dat je vroeger een Giant Spider helemaal naar thais kon luren 8). Dat was voordat ze die verhoogde brug over die rivier hadden gemaakt, geniaal hoe iedereen dan wordt afgeslacht en ze depot gaan blokken zodat ze dood gaan enz. enz. 8)

18. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    ja was een chaos was dat. Echt dikke massamoord altijd 8), al was dat ook altijd het geval bij de venore bridge. Kwam je daar aan, zag je al van die poison clouds op de grond en dan wist je al wel weer hoelaat het was, wilde je net wegrennen kwam dat kutbeest op je af die natuurlijk 10x zo snel was. En toen was je weer in de temple:+

19. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Tibia ook best een tijdje gespeeld. Leukste vond ik om te stelen van andere mensen. Gewoon een naam van een high level met een goeie reputatie faken, door bijv. een l te veranderen in een hoofdletter i (I). Dan beetje mensen met parcel dingen laten sturen en het geld stroomt binnen. Grootste vangst in één keer, 5 skull staffs, een blue robe en boots of haste :cool: . Maja met m'n mannetje van level 20 had ik er niet zoveel aan :D

20. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    ooh jij was zo een klootzak:+

heb nog een Elite Knight met 80k ofzo, en een elder druid met nog wat geld. Doe ik ook nooit meer wat mee XD

Deel Deze Pagina