[Halo 3: ODST] Algemeen

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 9 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    En wie ben jij om te zeggen dat die games niet gaaf zijn? :emo:

    Je hebt verder gelijk, maar dat zinnetje irriteert me gewoon.
     
  2. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Excuses Dulle ik nam ook gewoon even een dom voorbeeld...De games zijn gaaf hoor ik heb er zelf ook een paar en de gitaren maar ik vind het gewoon irritant dat ze dat dan niet afkraken maar Halo gewoon keihard de grond in drukken omdat er wat meer games van komen. En het is een eigen mening!
     
  3. EXCEDO

    EXCEDO :)

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar wat het verschil is met uitgemelkte games en games die goed zijn is dat een uitgemelkte games altijd zoveel op elkaar lijken en op dezelfde engine draaien.
    Trouwens heb ik nog nooit iemand horen zeggen dat final fantasy word uitgemolken en hoeveel delen en remakes heeft die ook weer?
    Bungie moet gewoon het verhaal gaan uitbreiden maar wel met genoeg vernieuwing.

    Heeft iemand het ook opgemerkt dat in die trailer van Halo : reach je langs een halo vliegt?( heb ooit gehoord dat halo's pas in het eerste deel als eerste zijn ontdekt.)
     
  4. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    ontdekt is een groot woord. Ze hebben ontdekt wat het doel van een Halo is. Geloof niet dat het de eerste halo was :)
     
  5. Jeroentje NL

    Jeroentje NL Active Member

    Berichten:
    382
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet nog niet echt of ik deze moet halen. 40 euro is wel een mooi prijsje, met een beta van Reach erbij.. maar ik game bijna nooit meer online. Is de singleplayer van deze volwaardig of gaat het echt vooral om de multiplayer?

    Thanks :)
     
  6. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Wacht de reviews af zou ik zeggen...
     
  7. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Is hij nog goedkoper gespot trouwens?
     
  8. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    vraagje:

    Ik preorder eigenlijk nooit een spel, maar wil nu die met de controller preorderen.
    Moet je dan van te voren betalen, en dat je dan een bonnetje krijgt ofzo of andersom?
    Dus dat je pas hoeft te betalen bij het ophalen... Wil misschien anders morgen ff langs de Gamemania gaan.
     
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Dan valt Guitar Hero tenminste al af. :cool:

    En natuurlijk lijken die wel wat op elkaar, maar er hoeft ook bijna niks veranderd te worden.
    [​IMG]

    Het pre-orderen van een game is gratis... Dus zoals ik het zie pas betalen bij het ophalen
     
  10. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    ik heb em paar dagen geleden ook ge-preordered bij gamemania, maar ik heb nooit de prijs gezien :+ zal die gewoon €60 kosten? :9
     
  11. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Story mode tot nu toe ziet er goed uit, vooral het co-op mode is wat beter uitgewerkt. Maar wat ze tot zover hebben laten zien gaat over fire mode. Dat word denk ik de trekpleister van Halo 3 ODST.

    Maar zoals gezegt is, gewoon afwachten tot dat de game uitkomt :)
     
  12. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
    Kan je hem hier al preorderen dan met die controller?
    Ik wil hem ook graag bestellen maar zover ik weet is het collector's pack alleen nog maar bij Gamestop(us) te verkrijgen.
     
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Interview (vragen zijn in het Frans).
    Maar door het antwoord snap je wel wat gevraagd is.
    [yt]nJJqkrUesFU[/yt]

    Nu is iig eindelijk mijn achievements vraag beantwoord. :p (met de MP disc kun je achievements van de oude Halo game behalen, dus verder werken naar de 1750. Geen nieuwe/aparte achievements)
     
  14. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb geen zin om 9 minuten door te kijken. Maar er zullen dus geen aparte achievements zijn voor Halo ODST (1000 gamescore)?
     
  15. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    nog niet gekeken, zit nu nog op me werk :9.. maar Halo3 ODST krijg wel een volledige 1000/1000 achievments, Dulle bedoelde de MP disc met alle halo3 maps, daar komen geen extra achievements bij op de nu al 1750G
     
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Er zullen alleen geen aparte achievements zijn voor de Multiplayer disc die je erbij krijgt. ;)
    Het is niet letterlijk gezegd, maar je kan er toch voor 99.9999999999% van uit gaan dat ODST zelf wel gewoon achievements krijgt. Gewoon tot 1000.

    edit: ^Yup, dat bedoelde ik dus.
     
  17. Jeroentje NL

    Jeroentje NL Active Member

    Berichten:
    382
    Leuk Bevonden:
    0

    Maar de Halo Reach beta krijg je er toch alleen bij met het preorderen? Als je die er ook bijkrijgt met het kopen na de release was het niet zo moeilijk geweest. Voor die demo wil ik wel weer even die hard online spelen :+
     
  18. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Je hoeft ODST niet te pre-orderen om de Reach Beta te spelen, sterker nog iedereen die ODST heeft gekocht kan gegarandeerd de beta spelen. Wanneer je ODST koopt na de periode dat de Beta is geweest heeft het natuurlijk geen nut meer.
     
  19. Jeroentje NL

    Jeroentje NL Active Member

    Berichten:
    382
    Leuk Bevonden:
    0
    Ooohh..
    Nee dan wacht ik nog lekker even met die pre-order. Ik dacht dat je die beta key er alleen bijkreeg als je de game pre-orderde, en dus niet als je hem koopt na de release. Dat was iig bij Crackdown/halo 3 beta het geval dacht ik. Maar dan was het mijn fout.. dan wacht ik nog even op wat reviews en kijk ik dan verder :)

    Thanks!
     
  20. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Hmm, ik had Crackdown toen der tijd in de winkel gehaalt. En daar zat ook de Halo 3 Beta bij.

    Maar ja zoals al gezegt ODST heeft em hoedan ook erbij zitten zonder pre order oid. ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina