Ik heb er weer zin in . Hopelijk simpel wat punten pakken. Misschien is een keer Kung Fu Panda uitspelen ofzo.
Zo! We zitten al op 26 man, een nieuw record! Beloofd dus veel goeds voor deze afsluiter ! Iedereen kan nog steeds meedoen, dus waar wacht je nog op? JOIN NOW!!
Waar is Xerofox? Zou zonde zijn als ie deze ook weer mist! Heb m al paar dagen niet meer online gezien ook...?!
Nou, zou maar oppassen, meneer heeft Kung Fu Panda en Lego Indy in huis gehaald, zodat ie nog een maand langer kan patsen in zn signature !
als het goed is neemt mn broer kung-fu panda en lego indiana jones mee, dus volgens mij heb ik een redelijke kans moet wel maandag werken... edit:// inderdaad.
Ik ben zaterdag tot dinsdag op vakantie, daarna ben ik weer terug, dus van mij kun je ook wel wat cheevs verwachten Heb nog just cause liggen.
Achja, ik zoek nog steeds iemand om Mercenaries 2 mee te co-oppen, want Xerofox is tegenwoordig maar weinig online. Ik ga weer voor een top 3/5 plek, dan kan ik weer een klein beetje naar boven schuiven in het klassement.