[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Pfffff slecht dit hoor ik sta al uren in de wacht en gisteren ook al..:{ En dat voor zon groot bedrijf. Ik krijg nu ook mailtjes dat mijn hacker blijkbaar de ingamechat zit te verstoren en mijn account word telkens suspended voor 3 uur.

2. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Lijkt er meer op dat iemand je password weet dan dat je gehacked bent. Meestal stelen ze je account en gaan niet in general chat spammen. Dat is waarschijnlijk iemand die je kent of het op jou gemunt heeft...

3. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Wat zout ik doen ? Nu naar Outland en tot 68-70 levelen en dan naar Northrend voor level 80. Op level 80 pas echt gold gaan inhalen met mining en skinning of dat tegelijk met het levelen doen ?
    Heb eigenlijk niet echt veel aan mining enzo gedaan dus zit nu op 275 ofzo. Zou ik die eerst ff op 300 krijgen en dan naar Outland gaan ? Of alles links laten liggen en eerst naar 80 levelen en daarna gold gaan farmen ?

4. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ik denk, dat als ik kijk naar de situatie van vroeger niet naar nu, dat je het best je profs kan hebben op een Northrend begin niveau. Scheelt echt een hoop farmen later aangezien je alles dat je kilt tijdens het levelen dan kan skinnen/minen en je gaat niet meer te snel omhoog om het niet bij te houden.

5. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Moeilijk. Wat ik jammer zou vinden is dat wanneer je een Titanium Vein tegen komt en deze niet kunt minen. Bij ons 20g per ore op de server. Verder had ik met mijn Hunter op lvl70 al 6 Arctic Fur geskinned die voor 60g per stuk weg gaan.

Je kunt gewoon de veins meenemen die je tegen komt en niet gaan zoeken. Ik zou dus eerst naar 300 lvln en dan naar Outland gaan. Skinning zal wel geen probleem zijn denk ik. Die had ik 30min nadat ik 375 geleerd had alweer op max zitten.

6. Nukem 007

Leuk Bevonden:
    453
    Jep want ik heb maandag een DK gemaakt en ben dus echt opzoek gegaan in de begingebieden naar veins en beesten die ik kan skinnen. Dus nu kom ik weer een beetje in de gebieden waar ik op me vorige character ook gebleven ben; Searing Gorge, Burning Steppes etc. Dus ik denk dat ik ff mining op 300 haal en dan vertrek naar Outland :D

7. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Kan iemand nu inloggen? Ik kon het vanmorgen wel, maar nu ik de authenticator heb toegevoegd niet meer. Kan ook aan de update liggen, maar zoals ik zei kon ik vanmorgen wel inloggen.

Zou iemand nu even kunnen proberen in te loggen?

8. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee dat denk ik zelf niet, ik ben namelijk gehacked net nadat ik terugkwam van vakantie, op zaterdag logde ik voor het eerst weer in en zondagochtend was ik gehackt..

9. Nukem 007

Leuk Bevonden:
    453
    Hoe bedoel je ? Ik kon vanmorgen en nu niet inloggen. Ik krijg wel alles te zien en dan moet ik taal en realm kiezen en achter de realms staat; 'Offline'. Maar net geprobeerd en ik kan nu geen taal kiezen, dus ze zullen het nu langzaam weer online gaan zetten, tot 15:00 toch ?

Hopelijk heeft iemand wel gisternacht nog wat van mij gekocht op de AH :+

10. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Dat had ik vanmorgen wel voordat ik de authenticator toegevoegd had. Nu blijft hij op connecting steken. Ik hoef ook nog steeds geen code in te voeren, alleen mijn login en pass. Iemand die de authenticator ook gebruikt?

11. Zyklon

Zyklon XFNL Zyklon

Leuk Bevonden:
    0
    ik krijg nu een realmlist zonder realms terwijl ik 2 uur geleden nog een realmlist kreeg met allemaal grijze niet clickable realms.

12. Nukem 007

Leuk Bevonden:
    453
    Ja ik ook, hopelijk kan ik over 10 minuutjes weer online :)

13. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Hopen dat ik uberhaupt nog online kan dadelijk...

14. Nukem 007

Leuk Bevonden:
    453
    Ik krijg nu realms maar niet de realm waar ik op zit :+

15. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Mijne is up. Kijken of ik nu in kan loggen.

16. Nukem 007

Leuk Bevonden:
    453
    Ze zijn allemaal locked :mad:

17. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    ffs niet dus >< misschien als alles up is...

18. REIKU

REIKU Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zoo, vrienden van me zijn weer begonnen alliance.
    dus heb me oude mage weer geactivated :) Furosuto ! :D, had geen zin om weer te beginne vanaf level 1 :p hehe.

zit dus op Vasjh - Alliance.

//: ben ik weer verslaafd.. gaan ze slacken met de servers |:-

//: en sorry drukte per ongeluk op qoute ipv edit.

19. Nukem 007

Leuk Bevonden:
    453
    Ik kan er weer op. Mailbox for de AH in Stormwind :D Meteen iets van 40 G kunnen afhalen van m'n ores ^^

20. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Heb ik niet ooit met jou op Trollbane / Bloodscalp gespeeld in Disorder?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina