Beschrijf jouw droomgame

Discussie in 'Algemeen' gestart door xboxz, 7 jul 2009.

  1. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Daar hebben ze al wat voor bedacht: je leven! :9
     
  2. Sanguine

    Sanguine Active Member

    Berichten:
    138
    Leuk Bevonden:
    0
    Where can I buy it? En hoe zijn de graphics? :+
     
  3. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Het is te koop bij de plaatselijke gameboer en heeft fotorealistische graphics. De gameplay is vermakelijk, maar ook vaak deprimerend en vernederend.
     
  4. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Daarnaast is het koud, kaal en vlak. Er zit weinig kleur in. Je zal hard moeten werken wil je iets bereiken. Plezier zal je alleen vinden als je het uit de kleine dingen haalt. Wil je slagen, dan mag je geen fouten maken.
     
  5. jepzel

    jepzel YEAH BUDDY!

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    0
    Flink kut dus...
     
  6. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Forza 3.
     
  7. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Een King of Fighters met een gebalanceerd rooster van 40+ characters, waar vertrouwde personages zoals Kyo, Iori en Terry weer een terugkeer maken en ook zooitje nieuwe personages.
    Geen domme personages meer zoals Chang en Choi meer, alleen nog maar coole designs.
    En Athena moet haar KoF XII look behouden :eek:

    Graag zou ik het gevechtssysteem van deel XI terug zien, met uitzondering van de Dreamcancels, daar was ik niet altijd weg van.

    Verder zou ik graag een Story Mode willen zien met een zooitje mooie cutscenes erin voor de fans en voor nieuwe spelers die de game niet kennen.
    Een Challenge mode die je gamer pictures en thema's laat unlocken voor je console.
    En een uitgebreide training mode, een combinatie van de training mode van Virtua Fighter 4 en die Trail Challenges uit Street Fighter 4.
    En dan nog de standaard survival en time attack mode.

    Dit zou me gelukkig maken :)
     
  8. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Formule 1 game met alles der'op en der aan. Hopelijk gaat codemasters die maken volgend jaar.
    Maar dus: Alle teams, auto's, circuits. Dag/nacht, weerseffecten. Zo realistisch mogelijk. De pitt inrijden en de mannetjes bezig zien en via de radio communiceren met je teamleider en tactieken bespreken.
     
  9. SysanApse

    SysanApse Guest

    Al gehoord van de nieuwe glitch ?
    Mexicaanse griep :mad:
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 6 aug 2009
  10. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Patch wordt gratis verspreid, don't worry.
     
  11. Sanguine

    Sanguine Active Member

    Berichten:
    138
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit een beetje vast, zijn er ook cheats voor? Ik bedoel; ik wil niet de hele dag werken voor geld...
     
  12. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Ja, je kunt een bank overvallen en de loterij machine hacken.
     
  13. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Ik zou wel een Pes 2010 Willen zien met ultra realistische game play en graphics. Gewoon een wedstrijd zoals je het ziet op TV. (niet van de onnatuurlijke camera standpunten.)
     
  14. SysanApse

    SysanApse Guest

    Dat is alleen leuk met GTA , niet echt met sport games.
     
  15. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Dat is jou mening :)
     
  16. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Maar dat is toch geen ultieme droomgame? Je kan alleen voetballen. In een ultieme game zou dat misschien een side activity zijn.
     
  17. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    2 woorden: GTA Nederland
     
  18. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Idd, gewoon een super mooie GTA met een soort van 'Ultieme FIFA' ingebouwd bij een voetbalveld. :+ En dan bij een basketbalveld heb je de 'Ultieme NBA' ingebouwd. Enzovoort :cool:
     
  19. Ch®is

    Ch®is '

    Berichten:
    1.190
    Leuk Bevonden:
    70
    Kan je een afkorting ook als 1 woord beschouwen?

    Dat terzijde. Mijn droomgame hè, nou ik ben altijd al een groot fan van free-roaming-racing geweest. Dus dan krijg je zo iets als de graphix van Forza 3 en met de wereld ter grote van TD:U. Ook zal de AI (overige weg gebruikers) ook totaal verschillen van elkaar. Dus het zal niet meer voorkomen dat je als enige van het hele godvergeten eiland met 250km/h over de wegen scheurd. Ook rechts inhalen, rood stoplichtje pakken, over de doorgetrokken streep, en ja, ook onnodig links rijden moet er allemaal in verwerkt worden. Dit alles bij elkaar maakt de beste voorlichting-game ever, dus als bij passende titel: Don't try this at home. Ooh en je hebt natuurlijk een politie on-mode en een politie off-mode. :+
     
  20. dodonkey

    dodonkey Droog & Dodelijk !

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    het idee van chris vindt ik echt wel tof! maar wat ik ook tof vind:

    Een hooligan game. Dus dan wordt het een game waar je in First Person View een hooligan speelt die wapens kan kopen, in het stadion kan rellen, buiten het stadion etc. En dan echt mooie graphics enzo
     

Deel Deze Pagina