[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. REIKU

REIKU Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nee, heb met me mage op spinebreaker gezeten.

2. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Niemand hier die de mobile authenticator gebruikt?

3. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Damn, me talents van me DK zijn weg. Iemand die een goede leveling build weet ?

4. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Unholy voor lvling. Maar geen idee voor een build aangezien alles weer verandert is.

5. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Zwaar chill dat je nu met je lvl 80'r die Tome of Cold Weather Flying kan halen. Op lvl 68 met 20% Xp en 280% speed door Northrend beuken :D

6. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Net Trial of the Champion heroic als Holy paladin gehealed in Ulduar 10 gear, was best pittig ;o

7. Zyklon

Zyklon XFNL Zyklon

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe bedoel je dat? waar haal je die?

Vandaag die nieuwe instance paar keer op normal gedaan. elke bos 2 bestwel goeie epics, naxx10 ongeveer? En ook nog heroic gedaan maar we haalde de laastse boss steeds niet. Ik raakste steeds op het eind oom (holy palladin, 19K mana) Maar dan gaat die boss naar die laatste phase. en doet hij steeds zoon aoe dat er blauwe bolletjes rond schieten. Kan je die ontwijken? Of ergens daarvoor een handig truukje ofzo?

Laatst bewerkt: 6 aug 2009
  8. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    een jaar geleden heb ik eens wow gespeeld. Nu in de vakantie dacht ik "laat ik het weer eens een maandje oppakken" dus ik even een maand gekocht. Start het spel op en blijkt dat hij 4 uur lang dingen moest downloaden en updaten. Dus eindelijl probeer ik net te spelen. Valt me computer om de paar min uit, het scherm geeft geen sync aan en dan moet ik de computer herstarten. Terwijl dit spel een jaar geleden probleemloos liep op deze computer....

ook is het zo dat veel dingen er opeens raar uit zien, lichaams delen die opeens verdwijnen en onzichtbaar worden. spel en computer al aantal keren op nieuw opgestart maar helpt allemaal niet.

9. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Dat ligt dan aan jouw computer denk ik en niet aan het spel, ik heb nergens problemen mee en het ziet er allemaal prima uit.

10. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Waar je ook de heirloom haalt.

11. Zyklon

Zyklon XFNL Zyklon

Leuk Bevonden:
    0
    Oja ik zie het :) Handig :D

12. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Divine Sacrifice is erg handing, of zorg ervoor dat tijdens het ghoul-kiten in p2 je je Holy Light glyph kunt gebruiken.

13. Zyklon

Zyklon XFNL Zyklon

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor de tip :) Maar ik probeer net in te loggen. Staat er this account is now bound to a battle.net account. Dus ik kan niet me wachtwoord opnieuw envragen staat er weer: Please loggin with your battle.net account. :x

Hoe los ik dit ooit op :C..... Ik was toch al een beetje van plan te stoppen, en dan zou dit een goede keus zijn. Maar ik gun het de tsjap die het gedaan heeft niet mijn accountje te krijgen...

EDIT- ik heb nu dat formulier ingevuld met de CD key en secret question e.d. Hoop dat ik me accountje terug krijg en ik hem lekker met me eige battle.net account kan merge

14. McSparkle

Leuk Bevonden:
    1.189
    Neen. Deze kan je halen bij de Flight Trainer op de blauwe Dragonhawk in Dalaran, Krasus Landing :)

Me hunter heeft opeens een respec. Was gister nog niet zo. Naja, mooi meegenomen :)

15. Zyklon

Zyklon XFNL Zyklon

Leuk Bevonden:
    0
  16. Zyklon

Zyklon XFNL Zyklon

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een mailtje gekregen van blizzard: Your password is reset. Maar als ik naar account management wil inloggen zegt hij nog steeds: Please log in with the battle.net account. En bij battle.net kan ik hem ook niet mergen :C Iemand een oplossing?

17. McSparkle

Leuk Bevonden:
    1.189
    Je moet nu je email adres als accountnaam inloggen. Misschien helpt dat?

18. Zyklon

Zyklon XFNL Zyklon

Leuk Bevonden:
    0
    Dat helpt dus niet :C ik heb elke combinatie geprobeert :mad:

Als ik dat doe zegt ie: This battle.net account is nog linked to a world of warcraft account. Maar als ik dus met me wow account wil inloggen is het nu van: please login with the asociated battle.net account. Heb ik ook niks aan. Nouja heb nu dus weer een mail gestuurd en hoop dat het opgelost word :)

Laatst bewerkt: 7 aug 2009
  19. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Je kunt alleen nog maar met je battlenet account inloggen. Probeer eens op hun site in te loggen. Waarschijnlijk hangt er nog een authenticator aan je account.

Iemand die trouwens een overzicht heeft van de Epic Flying Mounts die er zijn?

Laatst bewerkt: 8 aug 2009
  20. Zyklon

Zyklon XFNL Zyklon

Leuk Bevonden:
    0
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina