Gisteren een paar echt leuke potjes gehad. Op 'Allfathers Garden' bijvoorbeeld. Ik moest tegen zo'n team die iedereen uit aan het schelden was dat hun zo professional en goed waren. Na met een nul voor te staan was mijn gehele team dood en moest ik tegen vier man. Ik dacht: "Shit, dat haal ik nooit" Maar ik speelde aardig goed met de sniper en wist al snel een paar goede headshots te maken zodat ik ze alle 4 had overmeesterd. 2-0 voor ons. Na wat gescheld van hun kant begonnen aan het de 3e ronde. Wij waren duidelijk de beste na een tijdje waren er 2 van hun over en twee van ons. De eerste daarvan schoot ik met een headhot dood van een afstand. De tweede was echt geweldig. Ik zag hem lopen hij mij ook. Ik had de sniper in mijn hand en ren op hem af. Ik glijd naar een pilaar leun naar links zonder te mikken schiet, Kaplatts! Headshot. Dus een no-scope over the sholder headshot. Best mooi! Hun natuurlijk uitschelden en zeggen dat ik host was (wat ik niet eens was). Er lopen echt levenloze nerds rond in Gears of War 2. Die het gigantisch stoer vinden om iedereen uit te schelden. Dan nog dik verliezen ook.
Ik ben sowieso aardig te spreken over de nieuwe maps. Ik vind ze bijna allemaal toch wel erg goed.
Laatst bewerkt: 6 aug 2009