PES 2010

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 8 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lincoln10

    Lincoln10 Active Member

    Berichten:
    693
    Leuk Bevonden:
    0
    Echte fanboys dus van ze gemaakt:D
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Was dit al gepost? Heb geen zin om te zoeken. ;)

    [GT]53127[/GT]
     
  3. eXtince

    eXtince Active Member

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    lekker weer het nieuwe boek van pes 2010 kopen,waar ik wederom weer niet in ga lezen
    De bijbehorende dvd ligt ook al tijd te wachten totdat ik m eens bekijk.

    Bij een een game online, stel ik amper wat in vooraf...ja, beetje de opstelling en formatie..maar daar blijft t bij.
    Jullie ook ? of moet ik echt ff naar bepaalde instellingen kijken ?

    Verder heb ik tijdens de wedstrijd de meeste visuele opties uitstaan...alleen de tijd is in beeld. Oja, en die vervelende connectie rondjes midden bovenaan :mad: !!!
     
  4. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Heb je die radar niet aanstaan? Ik moet altijd precies weten waar al mijn spelers staan anders kan ik geen lange bal spelen.
     
  5. eXtince

    eXtince Active Member

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, das waar, die radar heb ik wel aan...op transparant volgens mij.

    grrr...sommige gamers nemen een blauwe bal ! op een donkergroen veld !
    kies dan meteen een groene bal..grrrr ! zie ik 'm ook amper !
     
  6. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    op de ps2 deed ik altijd man marking op de voorhoede vd tegenstander. Het werkte toen wel goed. Echter met de next gen versies leek het helemaal niet te werken, vanwege de domme AI, dus ben ik daar mee gestopt.
    Mijn opstellingen van verschillende teams sla ik altijd op en laad ik als ik online ga spelen. Wat ik verander is de opstelling, formatie en attacking/defending arrows. Ook verander ik de pressure level(al lijkt dit geen effect te hebben) en A/D level. En ook stel ik een B formation op zodat ik tijdens de wedstrijd al mijn taktieken en van formatie kan wisselen. Meestal heb ik dan een gemiddeld aanvallende opstelling en eentje gebaseerd op counter attack. Als ik zie dat mijn tegenstander zijn backs heel ver laat opkomen dan schakel ik counterattack in, dan staan mijn vleugel spitsen altijd vrij. Één lange pass van achteruit en counteren maar *)
     
    Laatst bewerkt: 24 jul 2009
  7. eXtince

    eXtince Active Member

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    laden voordat ik online ga...mmm...misschien toch eens doen als ik erachter kom hoe dat moet. Net als die B formatie, dat klinkt ook goed.

    thanks!
     
  8. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Ben benieuwd :D
     
  9. Wayne Rooney

    Wayne Rooney everton fc

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    5
    Hopelijk niet iets van 11 vs 11 ofzo.. allemaal leuk en aardig maarja daar geef ik zelf persoonlijk niks om. Hopelijk gaat het om iets offlines.
     
  10. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46

    http://uk.games.konami-europe.com/blog.do;jsessionid=F9F3249B57C51947F8D93B641E8D35A
     
  11. Molly

    Molly #PES2015 #FTW

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    7
    Gezien de hints van Adam lijkt het te gaan om het verwerken van het gros van de input van de gamers zelf. Ik denk dat ze de wensenlijstjes hebben geinventariseerd en gaan melden dat ze bijvoorbeeld 25 'gemene delers' daadwerkelijk hebben verwerkt en dit laten zien in een gameplay trailer, waar met name de verbeterde animatie een key item is. 11 vs. 11 is helemaal niet leuk volgens mij. Dan word het een zooitje. 2 vs. 2 online is genoeg.
     
  12. Wayne Rooney

    Wayne Rooney everton fc

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    5
    Dit zou ik wel super nieuws vinden als ze vele tips van de fans daadwerkelijk er nog allemaal in verwerken.

    Ik snap eerlijk gezegd wel niet waarom ze zelf dit allemaal niet eerder zien. Laat een tester als mij daar werken en ik had die minpuntjes ook allemaal wel gezien hoor.;)
     
  13. Molly

    Molly #PES2015 #FTW

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    7
    Dat komt omdat ze niet gewend waren om te werken met input van buitenaf. Ze hebben nu hun werkwijze aangepast. Het gaat een mooi jaar worden voor de voetbalfans. Een verder verbeterde FIFA en een uit de dood opgestane PES. Let maar op.
     
  14. Molly

    Molly #PES2015 #FTW

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    7
    360 graden bewegingsvrijheid wellicht..? Op de verschillende PES sites is dat het meestgenoemde punt.
     
  15. Wayne Rooney

    Wayne Rooney everton fc

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik heb liever dat ze die tientallen vebeteringspunten ook daadwerkelijk verbeteren dan 360mode. Deze mode lijkt me toch wat gecompliceerd.
     
  16. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    360 graden movement icm mo cap zou geweldig zijn! Ben benieuwd, hopelijk horen we het vandaag nog, vanaf morgen ben ik op vakantie :mad:
     
  17. Molly

    Molly #PES2015 #FTW

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik denk dat ze het beiden gaan doen. Die japanners werken tot midden in de nacht door. Zie ook dat interview met die Tanaka.

     
  18. Wayne Rooney

    Wayne Rooney everton fc

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    5
    Ja ik heb dat stuk gelezen eergisteren.:lol:
     
  19. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben toch wel weer enigszins benieuwd naar PES. Was altijd een PES-fan, vorig jaar overgestapt op FIFA. FIFA speel ik nog vaak wel eens online(offline is er IMO weinig aan), maar toch verlang ik ergens weer terug naar PES.

    Het zou fantastisch zijn als PES online lagvrij zal worden, al betwijfel ik dat het ooit zo stabiel wordt als FIFA online. De 360-movement lijkt me ook een goeie zaak.
     
  20. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    Ik snap niet wat 360 beweging toevoegt aan de gameplay?
    Ik speel pes sowieso het liefst met de d-pad. En daarnaast hoe ga je 360 graden bewegingsvrijheid zien t.o.v. 16 richtingen?

    Tussen de richting boven en rechts zit 90graden. Tussen rechts en schuin naar boven zit 45graden. Dus daartussen wil je meer bewegingsvrijheid hebben? Wat heeft dat nou voor een nut of je nou 45 graden naar rechts dribbelt of bijv 30graden. Hoe ga je zo een kleine stap visualiseren in een spel??
    Bij een race spel kan ik het me nog wel voorstellen want daar heeft een kleine draai aan het wiel veel impact hoe je een bocht neemt. Maar bij een voetbal spel maakt het toch geen reet uit?
    Ik zal wel fifa10 en fifa09 naast elkaar leggen en kijken of je degelijk verschil merkt in het dribbelen, ik denk het niet namelijk.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina