Ah doe je nice. Ik had laatst in Wingman dat ik met een vriend op Blood Drive speelde en ik had de Torque Bow opgepakt. Wij lopen naar boven de trap op richting 'granaten-huisje' waar 2 teams aan het vechten zijn, 4 personen dus. Ik schiet er 1 dood doordat ik dwars door de ink-wolk iemand had getorqued, de volgende schiet ik in zn rug, die daarop volgde schoot ik net voordat ie achter een pilaar stapte in zn voet en de laatste had ik gekilled doordat ik een perfect-reload in de grond naast em schoot Had ik dus zo ff binnen 8 seconden 4 Torque Bow kills\o/
Haha. Die lijst met landen heb ik er ooit op gezet. xD Ik hoop dat in GOW3 weer leuke achievements zitten. Zit met GOW2 nu op 1375G. Ik heb bij Annex:Now With Execution Rules 7 van de 8 maps gewonnen met Annex, kan ik ergens zien welke ik nog moet?
Volgens mij zijn dat de landen waar het officieel ondersteund wordt, wat niet betekent dat de rest van de landen geen Live kunnen krijgen
! Netjes kerel!! Ik heb net nog ff een poging gedaan voor de submission achievement! Weer zelfde verhaaltje als altijd, heb ik die kerel eindelijk, wordt ik elke keer weer afgeknald als ik bijna bij de plek ben waar je heen moet! Maar...heb er 1 te weten te scoren ! Nog 4 te gaan! Daarna ook maar eens gaan grinden met de Brumak en nog ff level 50 worden! Als dat gelukt is, is level 100 ook nog de enige die ik moet !
Ik heb normaal weinig geluk, maar met de Achievements van deze Game wel. Op een avond had ik die van Guardian en de avond erna had ik die van Submission. Op een of andere manier lag die Meatflag elke keer voor m'n voeten en liep ik zo naar die plek. Met de Annex Achievement kreeg ik ook elke keer precies Annex op precies de Maps die ik nog moest... heel apart!
Lucky you dan ! Je mag me dalijk wel ff helpen met submission ! Seriously 2.0 gaat bij mij nog wel ff duren...kan echt niet langer dan 10 minuten op die Brumak zitten...zoooo saai :{!!
Ik moet er ook nog een boel. Met name de DLC achievements van Snowblind en Dark Corners. Het gaat dan met name om Horde. Voor de rest alleen die 100.000 kills & level 50 + 100. Level 100 is onhaalbaar .
Ik ben nu level 60, maar hoe hoger je komt hoe meer XP je nodig hebt voor het volgende level. Ik ken iemand die ergens in de 80 is, maar die is al weken bezig voor een volgend level.
Voeg mij toe op Xbox Live, ik moet ook al die hordes nog. Dus misschien kunnen we co-op Locust aftakelen.
Voeg mij dan ook maar even toe. Ik moet bijna alle Dark Corner hordes nog en die van horde lvl 50 op snowblind.
ik heb in mn vriendenlijst iemand die is level 93. dat is nu al een maand fsow terwijl hij hc gears speelt
Ik was deze avond host van de party. En dat zorgde er echt voor dat ik echt heel de avond host was. Eindelijk kan ik Gears of War 2 spelen zoals het hoort. Maar een nadeel was wel dat door mijn goede connectie, de andere ook goede connectie hadden. En dat ik nog wel voordeel heb om de host te zijn, maar geen super voordeel omdat die andere geen enkele lag hebben... Ik ga nu echt zorgen dat mijn vrienden mij laten hosten! Want als een vriend van mij host van de party is, is hij bijna nooit de host.
Zoiets heb ik ook ooit meegemaakt en dat waren echt de beste potjes ooit. Ik speelde gewoon met 4 maten public en de tegenstander waren ook gewoon Nederlanders. Niemand had lag en de shootouts waren briljant. Dat soort potjes blijven je gewoon bij.
Ik word gek! Speel savonds met mn broer GoW2 op insane, we zitten nu in Act 4 chapter 6 (of andersom) "Royal Inquisition". Zon stuk, dat de éne links door een paar kamers moet en de ander rechts. Voor ons geen probleem om rustig de tegenstanders af te knallen. Maar die AI, echt ELKE keer rent Baird gewoon strak naar voren en laat zich omhakken door zon grote gast. Dan moet mn broer erheen rennen om te reviven, komt daar tussen 10 vijanden en komt daar natuurlijk nooit meer weg. Dat gebeurt nu gewoon al 3 avonden achter mekaar. Is er geen mogelijkheid om die Baird normaal te laten doen, of ergens te laten campen tot wij klaar zijn? Die Baird, welke debiel rent er nou meteen vanaf het begin strak in het vijandelijke kamp en probeert elk mannetje te chainsawen. Moedig, dat wel.
Goed bedacht, slecht uitvoerbaar. Voor wij bij het stuk zijnw aar Baird telkens heen rent, moeten we om 4 mannetjes, 3 tickers en 2 grote gozers met zon hamer achtig ding heen. die krijg je op insane niet zo snel dood