Het is al een wonder dat er nu weer wat nieuws over is Dacht eerst zelfs dat die 2011 uit kwam was nog verbaasd dat hij normaal dit jaar uit hoorde te komen ik heb deeltje 1 nog nooit gespeeld is die nog beetje aan te raden voor nu?
Het was zeker te verwachten, maar het blijft erg jammer... StarCraft I is grafisch sterk verouderd, maar is en blijft qua gameplay ongeëvenaard. Wel een schande dat je 't nog nooit hebt gespeeld
Toch vind ik SC2 kwa graphics absoluut niet schokkend. Had wel iets mee verwacht. Tuurlijk heeft Blizzard wel vaker lagere systeemeisen voor games maar toch.
Had wel wat meer activiteit hier verwacht na dat de (closed) beta was begonnen. Ben helaas niet een van de mazzelpikken die gelijk een key heeft gekregen maar kijk wel aardig wat filmpjes/commentaries. Mocht iemand een key overhebben (invite a friend) zou ik em altijd graag willen . Mochten andere mensen nog wat leuke filmpjes/commentaries willen kijken check dan http://www.youtube.com/user/HDstarcraft dat youtube channel.
Ja, ik had hier ook wel meer activiteit verwacht... Ondanks dat ik al de nodige tijd ingeschreven sta voor een beta key, heb ik er ook nog geen mogen bemachtigen En ondertussen hou ik me ook bezig met replay's op YouTube... HDstarcraft heeft inderdaad erg goeie commentary's, hetzelfde geldt voor een vriend van hem, HuskyStarcraft http://www.youtube.com/user/HuskyStarcraft
Ik heb er toevallig sinds dinsdag één. Ik had 'm al enige tijd gepre-orderd bij Consoleshop.nl en nadat ik een wijziging kreeg van de definitieve releasedatum (27-07-2010), kreeg ik in eens ook een mail met een beta key Ik heb nu vijf oefenpotjes en twee placement matches (van de vijf) gespeeld. Terran vind ik niet echt top spelen (lag misschien ook aan de sterkte Terran tegenstander), Protoss en Zerg zijn nu mijn favoriet. De twee placement matches met Zerg gewonnen, de volgende doe ik denk ik met Protoss...
Ik heb de beta ook gespeeld, en moet zeggen dat ik het, puur qua units, niet zo origineel vind als deel 1. Starcraft had een bepaalde vibe die ik nu nog mis in het design van de units. Het speelt wel enorm lekker en de Zerg zien er echt ontzettend vet uit (Nidus Worm, Queen en Hydralisk ). Ik ben even de naam kwijt, maar de Terran hebben een unit met Jetpacks, deze is echt handig. Ze zijn snel en geweldig om een tegenstander mee te harrassen of workers vroeg in de game te killen. Protoss twee minuten gespeeld, toen was ik dood. :{
Ik ben 't niet met je eens, ik vind het nu al een eigen StarCraft-gevoel hebben. Anders dan SC1 inderdaad, maar juist door alle nieuwe units en de vormgeving staat er een heel nieuw sfeertje en al een hele aardige balans tussen de drie rassen... Bij de nodige shops krijg je nu bij een pre-order een beta key, waarbij bij een hoop geldt op = op. Even goed zoeken dus...
Met mijn single core laptop kan ik hem spelen op Low! Ik vind het ook wel een Starcraft gevoel hebben, maar het is allemaal wat minder dan deel 1 vind ik. Het is wel dat ik deel 1 geniaal vind en deze beta nu al erg tof vind, maar de meeste nieuwe units vind ik niet origineel. En die destructable rocks vind ik maar irritant.
Gisteren besteld bij de FRS en gisteravond 1 match kunnen spelen, het oude SC gevoel is er echt wel! GFX vind ik ook helemaal niet verkeerd! Alleen ben ik echt een n00b, gelukkig was mijn tegenstander nog erger
Begin het eindelijk een beetje door te krijgen. Speel nu 2v2 met een Platinum teammate. Protos / Zerg, waar ik zerg ben, erg fijn om met elkaar te rushen.