Batman: Arkham Asylum

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fardo, 13 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    PS3

2. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    aah ok, zal hem ook maar eens aanzetten en de demo proberen.. bedankt.

3. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Zeker nice ja, grafisch echt zeer nice en lekker donker allemaal, echt serieus...en juist daarom mis ik bloed :mad:

Toen die guards werden afgeschoten, had ik gewoon graag bloed willen zien, draagt bij aan realisme...de game is sowieso niet voor de kiddos te noemen, dus dit hadden ze er best in kunnen doen, maar ja.

Heel cool dat wanneer je gezien word, je echt zwaar de sjaak kan zijn. Zodra ze op je beginnen te schieten is het ook zo over..dat vind ik echt cool. Zo laten ze zien dat Batman ook gewoon kwetsbaar is. De combat vind ik ook erg tof en bruut, echt fun. Dit zou wel eens een kopertje kunnen worden.

4. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Binnen een uurtje of twee is ie waarschijnlijk ook wel op XBL. :D

5. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.390
    Sorry PC fans, Eidos has pushed Batman: Arkham Asylum’s release on the PC back to September 18, 2009.

The reason behind this is actually beneficial to all PC players though…as long as you have the computer to handle it. The game will feature PhysX support, which will allow PC gamers to “experience intense realism and fully immerse themselves in Batman’s journey into Gotham City’s asylum for the criminally insane.”

When PhysX is enabled, spider webs will tear when Batman passes, office papers, soda cans and litter will be thrown when he punches an enemy, and the architecture will feature wall tiles chipping, and stone pillars crumbling at Batman’s feet.

Awesome.

So, PC users should make sure they have a NVIDIA GPU that’s compatible with PhysX (GeForce 8-series or newer) in order to enjoy this technically advanced edition. Will it make a great game epic or a mediocre experience pretentious? Guess we’ll see for ourselves come September.

6. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Vind het feit dat Batman die openingen van die ventilatieschachten zo opentrekt en dat de bouten los laten wel wat vergezocht,maar ja..ach.
    Het was ook onhandig geweest om Bats met een schroevendraaier gezien te hebben, haha.

7. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.131
    Jammer van dat gebrek aan bloed idd. Ik zag het al in de videos en viel al op, want het is toch een beetje een gebrek aan 'impact', om het zo maar even te zeggen.

Vreemd dat ze niet gewoon de optie erbij hebben gedaan om WEL bloed erin te doen. Zo gaan er toch een paar puntjes van de scores af, want wij zullen echt niet de enigen zijn die dit erg jammer vinden.

Ik ben de game nu aan het binnenhalen op de PS3, maar verbinding is nogal sloom ...

8. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.131
    Zojuist de demo gespeeld : ben zeer onder de indruk :) Ziet er goed uit, voice-acting is prima, gameplay is wel leuk (weet alleen niet hoelang het leuk blijft en hoe diep het gaat), en speelt gewoon lekker weg: niet te moeilijk, niet te makkelijk.

De demo is dus in ieder geval prima in orde. Even afwachten of de game zelf ook een klassieker is, maar ziet er veelbelovend uit :)

9. f4TaLNL

f4TaLNL Marcus

Leuk Bevonden:
    0
  10. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hij is zeker wel goed.. wel wat kort, maar goed.

Grafisch zeer sterk, en helaas moet ik zeggen dat dit meer stealth en gadgets bevat dan splinter cell conviction (van wat ik er van heb gezien dan). :) dat mag ik wel.

11. Aftermath

Aftermath .

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 7 aug 2009
  12. Molly

Molly #PES2015 #FTW

Leuk Bevonden:
    7
    Via Marketplace online nog niet te vinden.

13. Aftermath

Aftermath .

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon op het plaatje hierboven klikken en downloaden maar :)

14. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Begin van de demo is niet het origineel. Ik geloof dat ze er het één en ander uit hebben geknipt. Spoilerfree!

15. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.900
    Bij New Arrivals op je 360 staat hij er nog niet. Gewoon naar All Games -> B en dan Batman gaan, dan staat hij daar. ;)

Niet dus. Dan maar wachten, online kan ik niet downloaden omdat mijn account niet oud genoeg is. :emo:

16. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Staat wel gewoon bij New Arrivals hoor. :eek:

Bij All Games, maar ook bij de Game Demo' sectie

17. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.900
    Bij mij niet. 8)
    Oh, nu wel bij All Games.

Laatst bewerkt: 7 aug 2009
  18. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    De politie wijdt ook haar hele leven aan het bestrijden van onrecht. Die hebben ook rare pakjes aan, maar ik vind het geen superhelden :D

Geef mij maar Spiderman, die heeft een lekker chick. Batman kan alleen doen wat hij doet omdat hij rijk is. Met al die snufjes van hem. James Bond wannabee. James Bond heeft tenminste ook lekker chicks in zijn bed liggen.

Daarbij vind ik het vele malen interessanter om te zien hoe iemand die plots door een ongeluk een superheld wordt omgaat met zijn nieuw verworven krachten. Met al die macht lijkt het me lastig om aan de goede kant van de wet te blijven. Ik zou daar wel moeite mee hebben, hell, geen bank zou meer veilig zijn :). Dat vind ik interessanter dan een vent met een voorliefde voor vleermuizen en geld teveel en zich daar schuldig over voelt.

19. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Nooit al die vrouwen gezien zeker waarmee hij naar al die parties en zo gaat? :+

Anyway downloading demo.... preparing for gelduitgeefmodus. :'-(

20. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    leuke discussie doe mij ook maar echte superpowers. Dat zorgt voor een vraagstuk buiten ons dagelijks leventje om: Wat als ik als normale 'burger' ineens superkrachten had. Imo interessanter en ook meer fantasy :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina