[XOne] [Saints Row 2] Algemeen [deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door WinterBase, 26 okt 2008.

1. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    ga bijna twijfelen over mijn SR2 aankoop :eek:

2. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.868
    Zo slecht is hij ook weer niet hoor, ben er zelf uiteindelijk ook 25 uur mee bezig geweest. Maar als ik hem puur vergelijk met SR1, dan vind ik het een stap terug. Het heeft ook wel wat toffe dingen. Zo was er ergens een winkel en als je daar naar achteren ging had je een hele toffe grot waar mensen liepen. Kon je ook zwemmen en na een tijdje kwam je bij een eilandje met hutjes waar zwervers woonde, tof gedaan. En Fight Club is ook heel erg tof om te doen!

Laatst bewerkt: 24 jul 2009
  3. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Maar SR1 meer de moeite waard dus? Wat maakte SR1 naast een stil personage nog meer leuker dan?

4. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Verhaallijn was in Saints Row 1 beter en leuker. Saints Row is een van mijn favoriete spellen op de xbox 360, Saints Row 2 was een hele verbetering op Saints Row 1, maar was toch minder leuk.. snap je? :+

5. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik hoor allemaal kritiek op Saints Row 2, maar ik hoor de stad niet vaak voorbij komen. Vonden jullie het niet lame dat ze de oude stad simpelweg dieper hadden uitgewerkt? Ik vind dat eerlijk gezegd maar goedkoop. Het leuke van een free-roam game is ook om de stad te verkennen.

6. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Beide delen zijn gewoon leuk. Voor mij niet echt zo dat er één de betere is. Heb me met zowel deel 1 als deel 2 prima weten te vermaken. Gewoon een goede aankoop hoor Kevf.

7. Natasja27

Natasja27 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb geen kritiek op Saints Row 2.Vind hem namelijk geweldig.Gewoon dezelfde stad.Je hoeft niet opnieuw uit te vinden waar alles is.Ik heb er geen spijt van.Speel hem nog elke dag.

8. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Ik heb deel 1 nooit gespeeld, dus dat probleem had ik niet :+

9. Natasja27

Natasja27 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb deel 1 en 2 en vind ze beide leuk

10. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.868
    En de stukken die ze hebben veranderd vond ik echt nep. Dat hele Ultor stuk vond ik echt lelijk, ik miste dat buurtje waar je hideout stond en de nog goede kerk.

Saints Row 1 was fantastisch, daardoor had ik een 360 gekocht.

11. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ik vond die nieuwe luitenants ook echt saai, die van deel 1 waren veel doper!

12. Macciez

Macciez Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het enige wat ik jammer vond van SR2 is
    dat nadat ik ultor had verslagen en ze dus duidelijk niks meer voorstelden, aangezien je iedereen had vermoord. Toch overal nog Ultor stond, gebouwen en op de stoep enzo. Had graag gezien dat dat dan echt een cool Saints buurt zou worden.

13. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    godsamme zeg hadden jullie dit niet eerder kunnen zeggen, nu moet ik SR1 ook halen :+

14. RdG

RdG lettss gooo

Leuk Bevonden:
    1
    Saints Row 2 is hardstikke PRO!! Alleen die activiteiten vond ik geen reet aan.

15. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Geen slecht idee, beide games zijn het spelen waard.

16. Ch®is

Ch®is '

Leuk Bevonden:
    70
  17. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ik vind gewoon dat SR2 net zo goed is als deel 1. SR2 heeft alles wat deel 1 had maar dan meer. Meer voertuigen, meer wapens, online co-op enz enz. Dat het dezelfde stad is maakte mij ook totaal niet uit, er is genoeg vernieuwd om er een nieuwe stad van te maken dus het is verre van een 1 op 1 kopie.

18. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    k heb sr2 nu ook niet zo lang , maar vind het gewoon lachen net als deel 1. SR1 heb ik al 2 jaar niet meer gespeeld (ruim) en van die stad weet ik dus weinig meer dus dat maakte me ook niet uit. Missies zijn leuker dan die van GTA en ik hou gewoon van klooien (zeker met vrienden) dus de co-op is helemaal geweldig voor mij.

Enige wat me irriteert zijn de talloze bugs...

19. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Iemand die de volledige co-op met mij wil doen? Van begin tot eind.

20. Commander J

Commander J Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Yep, ik moet dat ook nog*)

Deel Deze Pagina