[XOne] Games on Demand

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 18 jun 2009.

1. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Bij steam kan je valve games zelfs preloaden, alvast de game downloaden en dan kan je 'm meteen spelen op de releasedag zonder hem dan te hoeven downloaden :+

2. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Dat is ideaal, anders is het verkeer weer dood op de dag van een grote release. Mogen ze voor de 360 ook wel eens gaan doen.

3. Masterchief71

Masterchief71 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zolang de prijzen niet NORMAAL zijn dan is dit kansloos Microsoft !!!!
    Alleen een idioot betaald 30 euro voor een download van een game die OVERAL goedkoop te krijgen is.
    In tegenstelling tot de mediamarkt enzo hebben zaken zoals Bart Smit en Intertoys heel vaak aanbiedingen en liggen dit soort games voor een tientje in de bak.
    Bovendien is het triest dat een download hetzelfde kost als de classic in de winkel aangezien je minder krijgt (geen hardcase, geen manual, geen DVD).
    Dus, na je zoveelste defecte Xbox moet je maar weer zien dat je je game krijgt als de HDU leeg is of een Registry of iets verdwenen is en de content het niet meer doet.
    Die online registratie van aanschaf is leuk maar zo betrouwbaar als gewoon een DVD is het niet.

Gemiste kans en in mijn ogen compleet kansloos !!

Om maar te zwijgen idd over de collectie van games die ze aanbieden, die willen de meesten niet eens spelen, zeker niet met diverse sequels al tijden in de winkel.

Wat dat betreft doet Sony het een stuk beter ! 18 euro voor Wipeout HD online ... Dat zijn pas prijzen voor een topgame.

4. FR-thaan

FR-thaan Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Dacht trouwens dat er ook spellen voor 1600 punten gingen komen... zie ze alleen maar voor 2400 (30 euro dus)... Voor 20 zouden sommige nog wel te doen zijn, al is dat nog steeds te duur, want het is vergelijkbaar met de winkel alleen krijg je geen hoesje met dvd+handleiding.. 10-15 euro is voor deze spellen meer dan voldoende.

5. Masterchief71

Masterchief71 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Precies, en dat is ook waar die Vrek van een Sony zo'n beetje zit met de vraagprijs voor hun Online games. Kan je nagaan hoe DUUR MS die games prijst.

6. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ik heb de startpost geupdate, maar ik weet nog niet of ik er wel tevreden mee ben.

Er zijn 2 stijlen. Een met boxshots (Xbox Originals) een zonder (Xbox 360). Weet nog niet welke mooier is.

Ook wilde ik eigenlijk op de een of andere manier aangeven of er een demo voor is. :9 Maar een extra kolom kan ik me niet veroorloven (mensen met een 'lage' resolutie kunnen de post dan niet meer goed zien.

Titel / Grootte​
    Trailer​
    Download​

[gb]A[/gb]
    • Assassin's Creed / 6.56 GB
    [gb]B[/gb]
    • Burnout Paradise / 2.81 GB
    [gb]C[/gb]
    • Call of Duty 2 / 5.27 GB

[gb]A[/gb][gb]B[/gb][gb]C[/gb]

[gb]A[/gb]
    • 2400 [​IMG]
    [gb]B[/gb]
    • 2400 [​IMG]
    [gb]C[/gb]
    • 2400 [​IMG]

Ook de GBtjes zou ik mooier vinden in een andere kolom, maar ja...dan blijf je bezig.

Dus mijn vraag:
    • Wat willen jullie zien in de startpost? (welke info?)
    • En hoe?
    • Willen jullie uberhaupt wel een startpost hebben? :+ Ik vraag me af of het met deze prijzen wel nut heeft om me deze moeite te doen. Er is toch geen hond die er gebruik van zal maken.

7. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    als het aan mij ligt bespaar je jezelf die groote moeite aangezien er volgens mij niemand on demand gaat kopen met deze woekerprijzen !

8. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Daar dacht ik dus ook al aan... Ik heb al genoeg topics te onderhouden, maar van die wordt tenminste nog gebruik gemaakt. (denk ik :+)
    Bij deze heb ik het idee dat het toch niemand wat boeit. Niet vreemd ook met die belachelijke prijzen.

Misschien dit topic(de startpost iig) even op een laag pitje zetten. Mocht Microsoft beslissen de prijzen omlaag te brengen dan kan ik altijd nog terugkomen voor een grote update / redesign van de op.

9. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Agreed, focussen op wat mensen willen.
    En straks krijg je nog last.fm, indie thread etc. 8)

*ramt Dulle door draak heen*
    puntje voor wie hem door heeft :+

10. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zag vandaag Bad Company bij de Games on Demand staan. Deze game vind ik erg vet en heb ik geleend van een vriend, maar deze wil hem snel weer terug. Nu ben ik op zich best geïnteresseerd om deze via deze service binnen te halen (in de winkels zelfde prijs). Maar zijn er nog voor-/nadelen van het downloaden?

11. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Waarom staan bij mij de prijzen gewoon in Euro's en niet in MS Points? Kan ook voor zover ik zie niet met points betalen?? Niet dat ik van plan was gebruik te maken ervan :+!

12. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Moet je op Y drukken als je de game hebt geselecteerd. ;)

edit@ iRoy: Hm,
    Nadelen:
    Geen leuk doosje.
    Prijs.

Voordelen:
    Neemt geen fysieke ruimte in beslag.
    Je kan het niet kwijt raken.

Meer kan ik even niet bedenken. :+

Laatst bewerkt: 12 aug 2009
  13. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Het kost je wat GB op je HDD en je hebt geen doosje/boekjes. Pluspunten zijn er niet. :+

14. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Maar het is niet zo dat hij sneller laadt of iets dergelijks? Het is echt alleen dat ik geen Disc meer hoef te pakken? Dat is beetje jammer ;)

15. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Het zal wel sneller laden, maar de disc kan je tegenwoordig ook op je HDD installeren dus dat voordeel is geen écht voordeel meer. :9

16. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Als je hem wilt bestellen is hij wel goedkoper te vinden; http://www.budgetgaming.nl/game-profile/battlefield: bad company_Xbox360.html. En bij enkele winkels 15-18 pond.

Voordeel gemak, nadeel prijs, HDruimte, geen hoesje/boekje.

Wou eerst Kameo misschien wel kopen maar ja toen werden die prijzen bekend. :+

17. Vriendloos

Vriendloos Guest

Ik vind het belachelijk duur, 30 euro voor een spel dat je bij Mediamarkt voor de helft kunt ophalen inclusief hoesje/boekje. En wie raakt nou zijn spellen kwijt, ik niet aangezien ze gewoon bij de Xbox zelf liggen. Het neemt ruimte in die ik niet heb (20 gig versie), enige voordeel is dat er geen schijfje in hoeft, maar dat weegt bij lange na niet op tegen de nadelen.

18. Fireballs_nl

Fireballs_nl OF JE WORST LUST!

Leuk Bevonden:
    0
    Daarover gesproken: als we tegenwoordig de dvdgame op de harde schijf installeren dan is er wat winst (soms 100-en) in MB's. Want laten ze je eigenlijk downloaden dan? Wat Star Wars was bij al, 5,7 Gig!

Is het niet zo dat er ook een ander voordeel is: voor minder ruimte op je schijf bij installatie van een game ben je beter uit met de fysieke DVD?

hmmm... bij je NXE installatie vermeld je ook 5,7. Blijkbaar de dezelfde / geen winst als digitale download ;)

19. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Moet je die games met creditcard kopen,of kan het ook met punten?

20. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Yup. Schijnen precies dezelfde groottes te zijn.
    Kan ook met punten. Dan moet je op Y drukken als je de game hebt geselecteerd. ;)

Deel Deze Pagina