Batman: Arkham Asylum

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fardo, 13 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Toffe demo! Wacht nog even wat reacties af en dan bestel ik hem anders bij GH. Eind Augustus/September komt er toch niks boeiend, dus dan kan ik deze spelen en daarna verkopen. :)
     
  2. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Zou niet te lang wachten , die prijs bij GH kan alleen nog maar omhoog gaan en ik denk dat de kans groot is dat hij binnenkort out of stock is door de demo
     
  3. Yaron

    Yaron <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    Soort van wel, die gargoyles aan de muur fungeren als onzichtbaar plekje, zolang je niet gezien wordt terwijl je daar naar optrekt.

    F4talNL: Batman doodt niet. Punt uit.
     
  4. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Ik wacht sowieso toch nog even tot na de release denk ik. Even wat meningen bekijken, en dan bestel ik hem wel. Dan zal hij vast wel weer in stock zijn en voor de 2 á 3 euro die GH zal verhogen lig ik niet wakker van.

    Ik hoop alleen dat je niet veel monsters tegen komt zoals het einde van de demo, ik vind dat Batman moet vechten tegen mensen en gekken, geen monsters.
     
  5. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Erg vermakelijke demo, het is sinds vandaag in m'n must buy lijstje terecht gekomen.
     
  6. Syn3rgy

    Syn3rgy Active Member

    Berichten:
    1.107
    Leuk Bevonden:
    1
    Hmm, vind het wel een leuke demo alleen wat aan de korte kant. Vind het jammer dat er geen bloed in komt maar dat is ook wel logisch. Verder is het wel leuk.
     
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Killer Croc zal er in zitten en nog een beest-achtige vijand geloof ik. Verder zijn het voglens mij gewoon echt van die ventjes waar je voornamelijk tegen zal vechten.
     
  8. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467

    Hoop ik ook, alleen monsters als Bane en Croc en Ivy voor de boss-fights. Dat random beest wat je aan het eind van de demo tegenover je hebt hoeft van mij denk ik niet. Steeds slimmere en beter bewapende thugs ftw :)
     
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ja dat is het beste, Bats moet inderdaad niet op een gegeven moment echt monsters krijgen ipv die thugs,maar dat zal denk ik ook niet hoor.
     
  10. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Net weer gespeeld, dat laatste stuk is echt tof. Bleef ze gek maken, kwam van onder de grond, via het dak, via die gargoyle en nog een aantal manieren. Echt geniaal, op een gegeven moment waren er nog 2 over en toen schoot eentje in het rond omdat hij dacht mij gezien te hebben. Dat hangen aan zo'n gargoyle is ook tof, net zoals dat als er een guard onder je staat je met 'Y' een hele toffe combo kan maken. Positief verast! :D
     
  11. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ik heb toch al gezegd dat het een GOTY wordt ;)
     
  12. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is wel erg overdreven Fardo , ik vind hem zelf ook verrasend goed , alhoewel ik niet van stealth achtige gameplay hou vind ik dit op een manier zeker wel tof gedaan.
     
  13. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    GOTY 360 maybe. ;)

    GOTY is altijd Scribblenauts nog. :cool:

    ps. game besteld
     
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ja dat je vanaf zo'n gargoyle hangt, geweldig is dat. Maar toen ik dat deed, kwam er gelijk iemand aan en die zag mij op die gargoyle en begon te schieten.
    Ik had natuurlijk gelijk moeten vluchten toen die thug aan dat touw hing.
     
  15. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ik ben hem nu aan het downlaoden en daarna ga ik een filmpje maken van de eerste 10 minuten :)
     
  16. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik ben benieuwd hoe lineair het spel zal worden. Tegen het einde van de demo kwam je in een grote ruimte waar je het tegen een stuk of 6 vijanden moest opnemen, dat was tof! Maar eerder in de demo moest je perse zus en perse zo doen om iets te bereiken. Als je steeds meer mogelijkheden krijgt, ben ik verkocht!
    Wat me opviel, in Detective Mode, de eerste keer dat je een alternatieve uitgang moet zoeken (wanneer je Zsasz heb uitgeschakeld), is er tegenover de luchtschacht ook een ruit. Met een 'concentrated explosion' zou je die kunnen breken. Máár... dat kan toch helemaal niet in de demo?

    Ik vraag me dan af... zou het uitgeschakeld zijn in deze demo? Of kan je later terugkomen? Of krijg je nieuwe gadgets en kan je een soort Game + spelen?
     
  17. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    ik denk het tweede, je ziet in diezelfde ruimte ook een vent halverwege de muur zitten, wil wedden dat je die later met je grapling hook eruit kan trekken
     
  18. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Maar is het nou een stealth game of wat? Want als dat zo is lijkt me deze game best wel vet. Vermakelijk om mensen van boven aan te vallen etc.

    Ik vind juist tegen overgestelde Batman heeft super veel karakter en is niet zoals alle andere mensen gemuteerd of superkrachten.

    En de vijanden van Batman hebben ook allemaal een heerlijke achtergrond.
     
  19. Kaneda

    Kaneda Active Member

    Berichten:
    1.164
    Leuk Bevonden:
    0
    Of gekken die in monsters zijn veranderd:thumbs:
     
  20. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Wow ik ben onder-de-in-druk :eek:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina