1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Jouw kijk op Achievements

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Frangster, 27 jul 2007.

  1. Ch®is

    Ch®is '

    Berichten:
    1.190
    Leuk Bevonden:
    70
    Mwah, ik koop een spel zonder naar de Achievements te kijken. Maar gaandeweg ga ik toch altijd even naar het menu om te kijken wat ik voor de Achievements moet doen. Vaak is het dan zo dat ik het spel uitspeel, vervolgens al wat Achievements binnen haal, en dan ga ik pas Achievements-hunten. Dan ben je weer een hele poos bezig om die ene Achievement te halen, Achievement gehaalt, game aan de kant gooien. En dan maar weer dat ene spel pakken waarbij ik die Achievement nog moest halen want, daar kwam ik maar niet aan toe. Omdat je toendertijd het 2de spel weg gelegt hebt, ben je het spel weer een beetje verleerd (met +/- 30 minuten spelen is je niveau weer op top, maar je snapt 'em wel :+ ) , zo ga ik van spel naar spel, van Achievement naar Achievement. En wat betreft het online-Achievements, ach jammer dat ik niet op internet kan, maar het zou wel beter zou al zouden ze een scheiding er in maken. Dus dat je een game selecteerd > Achievements* > Single Player > Single Player Achievements > Achievements List. (Even weer vanaf Achievements) Achievements > Multi Player > Multi Player Achievements > Achievements List. Zo zie je precies hoe ver je bent met de Single Player en hoe ver je bent met de Multi Player. Zo iedereen blij :) .

    Op dit moment ben ik een beetje aan het switchen tussen GTA IV en MC: LA.
     
  2. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Ik ga hier nog maar is een keer posten. Ik las terug dat ik achievements een leuke uitdaging vond. Nu is mijn kijk erg veranderd. Ik merkte aan mezelf dat ik games ging spelen voor de achievements, vandaar ook mijn belachelijke gamerscore. Dat ik goede games halverwege weg deed omdat ik de achievements te moeilijk vond stoorde me niet. Nu is dat wel anders. Ik kijk nooit meer naar achievements omdat het mijn game ervaring vaak verpestte, bijvoorbeeld veel te lang bezig zijn met 1 achievement en zo werd mijn kijk op de game vaak meteen negatiever. Nu speel ik gewoon een game en zie ik wel hoever ik kom en tot hoever het leuk blijft. Als je zo achievements kan halen is het leuk, maar ik ga er geen moeite meer voor doen. Bij games die ik echt graag wil spelen (Halo ODST & Modern Warfare 2) ga ik wel naar de achievements kijken. Ik weet niet waarom, misschien omdat ik weet dat ik ze sowieso tof ga vinden en het niet erg vind om ze een 2e keer uit te spelen.
     
    Laatst bewerkt: 6 aug 2009
  3. jeffreythespartaan

    jeffreythespartaan Schaduwspits

    Berichten:
    629
    Leuk Bevonden:
    0
    ff snel een vraagje hierover. Moet je dan weer carreer doen of kun je ook die championship doen ofzo?
     
  4. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Moet in career, helaas :mad:
     
  5. jeffreythespartaan

    jeffreythespartaan Schaduwspits

    Berichten:
    629
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is wel jammer..

    Maar nu even ontopic:

    Ik vind achievements een leuke toevoeging.
     

Deel Deze Pagina