Need for Speed: Shift

Discussie in 'Algemeen' gestart door Hybrid, 30 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik wel jammer vind dat overal die reclame stickers opzitten ,en er denk ik geen auto's inzitten zonder die stickers.

2. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Er zou sprake zijn van een uitgebreid bestickering optie, en de wagens die je nu ziet zullen dan wel gewoon de de race uitvoeringen zijn die je in Forza ook hebt.

3. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Yup.. wordt gewoon weer vanouds bakken verfen en bestickeren zoals in bijna elke NFS, of niet natuurlijk.

Hier nog wat gameplay:

http://www.gamersyde.com/stream_need_for_speed_shift_gameplay_video-12314_en.html

auto's rollen ook gewoon in deze game.. snap ook niet dat turn 10 (forza 3 ) dat zo speciaal vinden dat het in hun game zit.. maar goed.. ziet er weer goed uit, en die BMW klinkt als een klok.

Laatst bewerkt: 8 aug 2009
  4. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Dat over de kop slaan zou standaard in een racegame moeten zitten, grappig dat dat al kon in de aller eerste 'The need for speed' game. Maar dat hoort gewoon bij de dynamiek, net hetzelfde als je bij een motor racegame op je plaat kunt gaan.

Als je me een paar weken terug gevraagd zou hebben, naar welke racegame ik uikeek zou ik Forza 3 gezegd hebben. Nu moet ik eerlijk bekennen dat Shift me meer aanspreekt met zijn setting en sfeer, ook de career mode in Forza 2 vond ik al minder. Niet alleen zozeer door het gebrek aan circuits, maar met name de opbouw vond ik gewoon minder boeiend.

Laatst bewerkt: 8 aug 2009
  5. strapping young lad

Leuk Bevonden:
    0
    Beetje zoals dit zeg maar:

http://www.dumpert.nl/mediabase/593111/e870c7e0/nascar_koppie_duiken.html

Dat is nog eens een rollover.. :thumbs:

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  7. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
  8. strapping young lad

Leuk Bevonden:
    0
    Mooooie bakken!

Zie alleen wel dat je nitrous kunt kopen voor je auto.. toch liever niet wat mij betreft.

9. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Dat ziet weer heel erg goed uit, ja laat maar komen die game! Bij Pro street vond ik dat nitrous gebruik wel goed uitgewerkt, met name je dat ook maar 2 keer kon gebruiken. Als ze dat zo maken, dan zou het wel tof zijn.

10. strapping young lad

Leuk Bevonden:
    0
    Okee.. dus niet zoals in underground (heb pro-street nooit gespeeld).
    Als het echt van dat zotte constant nitro indrukken/refill nitro wordt, dan sla ik de game over.

Vindt het best als mensen het offline gaan gebruiken.. maar ik heb geen zin om online tegen bakken met nitrous te gaan rijden, en al helemaal geen zin om time trials te doen tegen anderen die nitro gebruiken.. laten we maar hopen dat het niet constant is en niet in alle modes.

Laatst bewerkt: 9 aug 2009
  11. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36

Nee dat zou ik ook niets vinden, in die zin was dat echt goed gemaakt in Pro alleen wel jammer dat de rest van de game zoveel minder was. Matige besturing, menu structuur waar je horendol van werd en dat allemaal. De game was best leuk, maar gewoon slecht inelkaar gezet en parcouren niet afwisselend genoeg.

En daarom kijk ik ook zo uit naar deze, en kan Shift echt een game zijn die voor mij is gemaakt van de voorstelling die ik nu ervan heb.

12. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    En mocht deze game tegenvallen dan is het helemaal gedaan met NFS volgensmij :eek:

13. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    alleen jammer van de afwezigheid van de Ferrar's en Lambo's

14. strapping young lad

Leuk Bevonden:
    0
    http://www.carthusiast.com/need-for-speed-shift-lamborghini-reventon-screen-and-video-707.html

:b:

Ferrari vindt ik ook erg jammer.. maar die zie ik wel weer in GT5 en FM3.. raar dat EA ferrari niet heeft kunnen strikken voor deze game (de makers maakten notabene een ferrari-only game, waarop Shift is gebaseerd).

Laatst bewerkt: 9 aug 2009
  15. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Lambo's zitten er in... Reventon, Murciélago, Gallardo... .

16. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Shitt idd , ik zat gisteren nog te kwijlen op die Reventon model :D
    Ja jammer van ferrari dan ! maar dat maakt Forza 3 weer helemaal goed

Weten jullie trouwens of Shift alleen maar op circuits gaan afspelen of ook Andere tracks ?

17. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Wat ik weet hebben de vorige makers van NFS nogal wat onderlinge issues gehad met Ferrari, misschien daardoor dat Ferrari met geen enkel NFS game meer te maken wilt hebben. Vind het zelf ook wel zonde, maar had ik wel al een beetje op gerekend. En inderdaad daar heb je Forza en GT weer voor, al laat ik dan weer liever het asphalt inscheuren met een Aston Martin of Audi R8 haha. :D;)

18. strapping young lad

Leuk Bevonden:
    0
    Ik persoonlijk hou alleen van bestaande circuits.. vindt die andere nep banen altijd overbodig en wat nep, ook die van GT en forza...

trouwens:

http://www.youtube.com/watch?v=9z1BRglztFM

Begint rond 2:40.. dat geluid!

19. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    heb geen sound op mn werk. Zal vanavond nog eens afspelen. Dat circuit door dat bos ziet er wel cool uit trouwens. Snelle bochten en lange rechte stukken.

20. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    dat geluid klinkt echt lekker , maar dat vond ik altijd al een goed ding van de NFS serie

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina