Ik heb dat stuk gisteren ook op Insane gedaan met een vriend en bij mij rende Baird ook telkens naar voren. Alleen het was heel vreemd, hij ging nooit down! Vaak werd hij een aantal keer geslagen, maar ik hoefde hem nooit te reviven! Denk dat je moet blijven proberen en hopen dat Baird een keer niet snel naar voren rushed. Je kan zelf natuurlijk ook proberen om snel verder te gaan zodat Baird niet te ver vooruit kan komen.
Ben bang, dat het inderdaad de enige oplossing is. Laatst waren we al vrij ver, omdat Baird ineens mee hielp. Maar toen we ze vrijwel allemaal hadden rushte Baird toch nog even naar mijn kant om daar in een hamer en een mannetje te lopen. Dachte, dat hij wellicht ergens getriggerd werd en mn broer dus niet naar die trigger kan laten lopen, zodat ik alle vijanden kan pakken. Ill keep on trying!
Inderdaad blijven doen!! Dit is een van die klote stukken maar als je dit gehad hebt, is de rest een eitje!
Mensen die zin hebben om horde te doen op combustible,snowblind en dark corner maps voeg me toe, ik moet namelijk alle achievements nog xP Gt= PimIaden
Weet iemand misschien een website waar je alle namen en screenshots van mappen kan bekijken. Ik heb al gegoogled, maar ik kon niks vinden.
Ik ga denk ik binnenkort ook eens de achievements halen .. Dus ook de horde achievements. Als je wil kan ik je wel helpen, gamertag = Martini8boy. Laat het alleen wel ff weten wanneer je wilt gamen, want ik kan deze week (ma t/m vr) niet 's avonds.. Grtz, the_martini
Dan hebben we alvast 3 man. Zijn dan vast nog wel meer mensen die willen helpen. Maar dat moeten we tegen die tijd maar even kijken.
Zoeken is ook een gave. :{ Zoals al eerder werd gezegd, ga naar gearsofwar.xbox.com Vervolgens klik je op 'Stats' > 'Multiplayer Gears 2' > 'Maps' .. En tadaa een overzicht van alle maps en een screenshot erbij! Grtz, the_martini
Haha, precies waar ik nog niet heb gekeken. Want ik dacht dat je daar alleen score kan bekijken. Nou, ja. Ik ben in iedere geval blij mee. Bedankt voor je hulp \o/
wtf, had een tijdje geen gears gespeeld. Nu speel ik het weer met een vriend en is ALLES weg. Het is net alsof ik gears net gekocht heb.. mijn characters weg, mijn achievement progress.. gewoon alles. K wilde insane doen met een vriend, kan dat ook niet want het is nu net alsof ik het nooit heb uitgespeeld.. wat een kutzooi zeg. Weet iemand of er hier iets tegen te doen valt?