Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Hybrid, 14 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Oujdi

Oujdi Achievement unlocked

Leuk Bevonden:
    92
  2. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
  3. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    -Wel of niet mappacks
    -DLC is duur bla bla bla

Tering , wordt moe van alle gezeik. Deze game is een must-buy voor vele mensen. En als er een mappack uitkomt, dan heb je zelf nog de keuze om het te kopen of niet. Simpel , toch ?

Vroeger werd er een game uitgebracht en dat was het. Nu heb je updates,dlc en bla bla, hiervan kunnen wij profiteren. En dat we dan een paar honderd punten ertegenaan moeten gooien, SO WHAT !

Het is een keuze, geen verplichting. TERING. Wacht gewoon tot 10 november, koop het spel en geniet.

Stelletje vrouwen.......... :)

offtopic : damn wat is mijn avatar geil :D

Laatst bewerkt: 8 aug 2009
  4. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Als het zo is als bij COD4, dan wel. Bij Halo 3 bijvoorbeeld ben je verplicht om ze te kopen wil je nog online kunnen spelen. Misschien dat IW dit keer ook meer dollar tekens gaat zien en hetzelfde doet.

5. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Ja , dat is kut

6. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.348
    Nieuws | 8 augustus 2009 - Rapper 50 Cent heeft de gamesmaak blijkbaar weer te pakken; na het bescheiden succes van zijn game 50 Cent: Blood on the Sand, zal hij een rol toegediend krijgen in Modern Warfare 2. Infinity Ward heeft hem aangeboden om stemwerk te leveren in de nieuwste Call of Duty.

Het begint blijkbaar een trend te worden om beroemdheden stemwerk te laten leveren voor een game. Eerder al leenden Gary Oldman en Kiefer Sutherland hun stem voor Treyarch's World at War. Infinity Ward's Robert Bowling vertelt dat 50 Cent één van de stemmen inspreekt die te horen zal zijn in de multiplayer van Modern Warfare 2. Tussen de bommen en granaten door zal je hem dus kreten als "Tango down!", "Reloading", en "Cover me!" horen gillen. Zolang hij niet begint te rappen, vinden wij alles best.

7. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Nee! Dat meen je niet !

50 cent in MW2 |:-

8. Servantes

Leuk Bevonden:
    3.348
    in de multiplayer nog wel wat je waarschijnlijk meeste ga spelen...

9. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Mwah, je zal vast niet eens merken dat het 50 cent is! ;)

10. Terminator.T2

Terminator.T2 Dovahkiin

Leuk Bevonden:
    1
    Als het gewoon normaal word ingesproken heb ik er geen problemen mee. Vraag me alleen af waarom ze geld betalen om 50 Cent dit in te laten spreken. Zullen er echt fans van hem zijn die hierdoor de game gaan kopen?

11. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    COD5 is ook maar amper speelbaar zonder de extra Map Packs.

12. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    omg, ik overweeg nu om hem tog maar niet te kopen. heeft niemand een berichtje dat het tog niet door gaat van 50 cent? please?

13. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Als je kan betrayen is het juist tof dat hij erin zit :)

14. Heroic

Heroic Halo

Leuk Bevonden:
    0
    Lame :|

15. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik vond het behoorlijk iritant dat Kiefer Sutherland de stem van een van de personages in WaW deed. Omdat ik voor het spelen van WaW echt 4 series 24 had gekeken, kwam het geheel een beetje raar over :9

Maar ik denk niet dat ik de stem van 50 zo zou herkennen...

16. Oujdi

Oujdi Achievement unlocked

Leuk Bevonden:
    92
    Dan koop je 'm toch niet.

Alsof Activision daar wakker van gaat liggen........._0/

17. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Hele vreemde argument.

Hopelijk kunnen we dit keer zelf een team kiezen. Want dan ga ik nooit de USMC kiezen ( Neem aan dat 50 bij de amerikanen hoort ).:p Zelf kies ik dan
    voor Opfor of SAS. Vette britse accent :)

EDIT:

50 Cent die MW2 aan het spelen is met 2 andere gasten die mij bekend voorkomen.

http://api.ning.com/files/6toPu7JBk...8Nhick2qIA1Z4AxKNG2K3M-yd9lz/IMG_0020_res.jpg

http://api.ning.com/files/QQv5kUo5n...tqut-42*S9ktl-0NH5v3ZIP17EO2/IMG_0026_res.jpg

EDIT 2:

Beta op 23 augustus ?

Het is wel in het frans:

Nombreux sont ceux qui attendent avec impatience la beta de Modern Warfare 2, et donc la date à laquelle elle sera disponible.

D’après plusieurs sources, la date de sortie de cette bêta aurait été annoncée sur les forums d’Infinity Ward puis retirée. Ce serait donc le 23 août qu’arriverait cette bêta, ce qui semble plausible étant donnée la sortie de la bêta de l’épisode précédent (fin août aussi), et le fait que ce soit juste après la GamesCom 2009 en Allemagne. L’info est par contre à prendre avec de bonnes pincettes avant toute annonce de la part des intéressés.

Laatst bewerkt: 8 aug 2009
  18. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil de Spetnaz kunnen kiezen in de MP :cool:.

19. Servantes

Leuk Bevonden:
    3.348
    van die beta zou wel goed nieuws zijn maar of het daadwerkelijk zo is is afwachten natuurlijk :)

20. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Wel nep dat je hier €169,- voor de Prestige Edition moet betalen en dat het in de U.S. omgerekend €100,- kost... ook altijd hetzelfde liedje! :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina