Dat is wel heel klote ja. Dat hebben volgens mij wel meer mensen, en die konden er volgens mij niks tegen doen. Volgens mij heb je alleen een kleine kans dat het goed komt als je je account recovert. Maar misschien kun je beter gewoon even microsoft bellen.
Volgens mij kan het alleen als je PRECIES na dat het gebeurt is je account recovered je het misschien kan terugkrijgen, het is nu al te laat iig.
Daar doe je veel mensen een plezier mee denk ik Iemand trouwens zin om de laatste drie waves van horde op memorial te doen ?
Het gaat er toch om dat je dat doet voordat je weer iets voor een achvievement gehaalt hebt of niet? Ik kan iig niet uit zijn verhaal opmaken dat dat bij hem het geval is.
Da's wel heel vaag dan. Je speelt even geen Gears 2, je gaat het weer spelen en alles is weg. Het enige wat ik nog kan bedenken is dat je toen bij het laatste potje midden in een Match of zonder eerst naar het Menu/Lobby te gaan je Console hebt uitgezet of naar het Dashboard bent gegaan.
weet het niet, zou best kunnen maar maak eigenlijk altijd wel mijn potjes af.. ik snap het ook niet . Vind het wel balen, kan nu ook geen insane doen (ga niet weer op hardcore/normal uitspelen)
het punt is dat ik geen zin heb om de game weer te moeten uitspelen om het vervolgens nóg een keer te doen op insane terwijl ik hem al een keer heb uitgespeeld.
Vroeger met het in vrede rustende FFC veel gears 1 gedaan. Na een paar weken gears 2 te hebben gedaan waren ik en de rest het zat. Nu na maanden en maanden heb ik het all fronts pakketje gekocht en ik vind gears 2 nu zoals ie had moeten zijn. Ik ben weer hooked :b: Mensen, voel je vrij om me toe te voegen, want met een hollands team is het veel lekkerder ownen natuurlijk
Wie doen er vanavond mee voor de Dark Corners horde achievements? 1. Gallardo - Gallardo V10 Ik zeg tijd: 20:00. Iedereen het hier ongeveer mee eens? Oké ik was eerst reserve, maar ik meende dat er een aantal mensen waren die zeiden dat ze maandag avond niet konden, dus neem ik hun plek mooi in