Haha ^^
Ik begrijp dat het hele idee van iTunes is dat je vanuit die libary werkt. Maar dat is niet functioneel als je nummers uit 4 mapjes/albums haalt. Dan moet je gaan zoeken binnen je lijst wat vaak minder snel werkt dan 8 klikken van mappen waar je van weet waar ze staan.
Daarnaast is dat iTunes alles kopieert/omzet in aac gewoon diep triest. Ik heb vaak dat ik snel ff een nummer wil horen of in elk geval direct wil afspelen. Dat gaat gewoon simpelweg niet bij nieuwe nummers, omdat die eerst gekopieerd worden en vervolgens nog geoptimaliseerd worden ofzo. WAAROM
. Ik wil gewoon ff een liedje luisteren klaar..
Edit: en tering.. probeer eens het volgende: je selecteert 1 nummer. Vervolgens ga je naar beneden met je pijltjes toetst met shift ingedrukt (gewoon het selecteren van items zonder muis dus). Plots ga je 1 nummer te ver. Je drukt nu naar boven om dit te herstellen. Maar helaas, iTunes kiest ervoor om boven het nummer waar je begon het nummer te selecteren
(als je begrijpt wat ik bedoel, zo werkt trouwens heel OSX, helaas.)
VLC doet dit prima, gewoon on the fly een afspeellijst maken en niet moeilijk doen. Gewoon vrijwel direct afspelen.n
Klik om te vergroten...