Fight Night: Round 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door MM90, 10 jan 2009.

  1. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik me er niks van kan herinneren, ik ging gewoon de kalender af en werd vanzelf hoger enzo...
     
  2. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12
    :eek: Heb gekeken naar mijn doels.

    Ik ben nu Contender en om Champion te worden moet ik dit doen:

    Hold at Least 1 belt(s)

    :eek:

    Dus je moet het kunnen doen, maar hoe? :


    Edit@ Volgens mij is het gelukt :eek:

    Edit 2@ KUUUUT!!!! Het spel blijft nu hangen :'-( Meestal gebeurt dat als ik achievement krijg dat hij ff halve seconden blijft hangen, maar nu doet die het al 10 sec :'-(
     
    Laatst bewerkt: 9 aug 2009
  3. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Iemand al info wanneer we gewoon met de buttons kunnen boksen ipv van de pookjes?
    Ik raak de game niet aan voordat ze hier een update voor uitbrengen.
     
  4. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12
    Waarom vind je dat zo erg?
     
  5. AgentSmith

    AgentSmith Guest


    Omdat ik na 1 potje al lamme duimen heb en als ik wil dat ie een haymaker moet uitdelen dat hij niet een weake punch uitdeelt en vervolgens lig ik met me neus op de vloer. Ik wil gecontroleerd kunnen meppen en niet me duimen in de pleisters hebben.
     
  6. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12

    Hoe ga je dan met je pook tekeer, ik heb hier na een dag spelen nergens last van :eek:

    En van gecontoleerd spelen heb je denk ik wel gelijk :)

    Edit@ Damn, ik heb de achievements voor als je Super star werd en Hall of Famer wordt, die heb ik niet gerkegen :eek:

    Edit2@ WTF ik ben nu de G.O.A.T Maar heb helemaal geen achievements daar voor ontvangen, ook niet voor superster en hall of famer... :'-(
     
    Laatst bewerkt: 9 aug 2009
  7. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Het is de bedoeling dat je retired als GOAT, dan krijg je ze :+
     
  8. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12
    retired ? :eek: xD 8) :+
     
  9. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Je bokser wordt oud, zijn herssens zijn al een paar keer goed door elkaar gebeukt in zijn hersenpan, en hij stopt met boksen :+ Zo rond de 35 is een goede leeftijd.
     
  10. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12
    :eek: Hoezo 35 8)

    Mijne is nu in de 20 en ben nu dus al klaar :eek:

    + Ik moet achievements hebben voor XBW Challenge :cool:
     
  11. Mavi

    Mavi Active Member

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je een haymaker wilt geven hou je toch gewoon RB in :confused:

    Gewoon meer spelen want als je die sticks eenmaal gewend ben speelt het veel beter dan met de buttons... vind ik dan
     
  12. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.978
    Leuk Bevonden:
    3.322
    EA has revealed that its first downloadable boxer pack for Fight Night Round 4 will be available in late August on XBL and PSN for 800 Microsoft points and $9.99, respectively. The downloadable boxer pack will include Oscar De La Hoya, Vitali Klitschko, Wladimir Klitschko, and alternate versions of George Foreman and James Toney.

    In addition to the boxer pack, EA SPORTS will also be releasing a free downloadable game update at the end of August. The free update will include additional trunks, gloves and shorts, as well as a free button control scheme that will allow gamers to use face buttons on the Xbox 360 and PS3 game controllers to throw punches, hooks, uppercuts and haymakers. A new demo featuring the button controls will also be available on XBL/PSN by early September. The 12 round demo will feature Mike Tyson and Muhammad Ali as playable boxers.

    “We are extremely excited to be able to add Oscar and the Klitschko brothers as part of our roster,” said executive producer, Dean Richards. “As three of the most globally recognized names in the sport, they are an important addition to the Fight Night Round 4 lineup.”
     
  13. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    hadden jullie hier nou zo een probleem met die achievement van 70% hit percentage ? Heb hem namelijk in mijn 2e gevecht ooit met dit spel al gehaald:+
     
  14. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    ik had m in mn allereerste gister :+ maar ik heb dan ook wel erg veel Fight night 1,2,3 gespeeld en ben een fanatieke counterpuncher.

    Ben er nog niet uit of ik nou de nieuwe of de oude total punch control lekkerder vind, denk dat ik de nieuwe maar een kans ga geven
     
  15. Probailer2

    Probailer2 Casual gamer

    Berichten:
    716
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand die deze game nog speelt en af en toe eens wat wil sparren online?
    Voeg me maar toe dan :)
     
  16. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Zou vandaag niet de button update komen?
     
  17. dinjooo

    dinjooo Active Member

    Berichten:
    540
    Leuk Bevonden:
    32
    iemand die me kan uitleggen hoe je die gameface moet maken?
    Heb een foto geupload via die site.. alle markers geplaatst maar steeds komt er te staan dat er markers verkeerd geplaatst zijn:confused:
     
  18. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.849
    Leuk Bevonden:
    2.050
    Vandaag deze game uit de budgetbak opgepikt voor 9 euro (MM), en ik zat even bij de DLC te kijken, maar dan is de DLC van 1 outfitset al 1 GB(!?!?), en voor bijvoorbeeld Olympic Sugar Ray Leonard is die exact hetzelfde formaat?

    Hoe moet ik dat zien? Is dat gewoon 1 geheel wat je download, of is dat serieus 1GB per onderdeel, want dan is mijn HDD nogal snel vol, en lijkt me ook te krankzinnig voor woorden als dat echt het geval is...!?
     

Deel Deze Pagina