Ik krijg nog Uefa Euro 2008, maar ik heb geen idee hoe daar de achievements voor zijn. Vandaag wel een redelijk aantal punten gehaald.
:| Halo 3 legendary is een eitje vergeleken met Halo 2, vind t ook stom dat je die achievement krijgt als je er met zn 4en doorheen fluit
2 'man' co-op op Legendary gedaan en gehaald. Het ging niet altijd even soepel, maar dat maakte het alleen maar leuker.
Zo moeilijk vond ik het anders niet. Er zitten wat klotestukjes in, maar niks dat niet te doen is. Vandaag trouwens lekker dagje geweest. Laatste assassinations in Assassins Creed gedaan en de game uitgespeeld. Dat was goed voor aardig wat puntjes. Ik heb nu alleen geen zin in de vlaggen en templars.
heb weinig gehaald en denk ook niet veel te halen. heb geen zin bovendien moet ik morgen naar a'dam met trein en dat is kuteibd, dan nachtdienst en de gehele volgende dag slapen i guess. en ik heb weinig zin met kung fu panda elke collectibke op te zoeken...
ja ach, misschien dat ik later in de week zin krijg om ervoor te gaan. en wie weet kom ik avatar tegen voor n prikkie. dan bewaar ik kung fu panda lekker nig ff.
Maak daar maar binnen een minuut van hoor! Tis een kwestie van ongeveer 30sec op B drukken en voila, 1000G erbij !
Ik weet niet eens of ik de top 5 nog wel ga halen xD. Iedereen is echt hard bezig.. en het is natuurlijk vakantie. Hopelijk haal ik wel de top 10, maar het wordt sowieso lastig.
Ik ga niet hoog eindigen deze keer, misschien top 10 maar niet hoger. alleen als ik avatar tegenkom maar ik misschien nog een kans
De game is behoorlijk rare, lijkt wel. Ik zie hem eigenlijk nooit. Moet je doen. Zelfs met Avatar win je niet van de top 3, lijkt wel. Die gaan te hard voor woorden.