Devil May Cry 4 [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 21 mrt 2008.

1. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Thanks, ik ga heb nu Son Of Sparda uit, met gewéééldige ranks. :')

Nu Human mode op S rank halen. Net even Dante Must Die gespeeld, level 2 nu, die eindbaas is echt sick moeilijk. :9 Maar eindbazen zijn echt mijn zwaktepunt. Maar ik heb geen zin om allemaal tactieken op te zoeken.

Kan je trouwens ook ergens zien welke secret missions je al completed heb?

Laatst bewerkt: 9 aug 2009
  2. Nonsubsisto

Nonsubsisto Thieves in the Night

Leuk Bevonden:
    0
    BassieJ, op DMD mode Berial (mission 2 eindbaas) ging ik gewoon lvl3 Charge Shots spammen, ik gebruikte ook niet echt tactieken, maak je geen zorgen :)

En ja, je kan zien welke Secret Mission's je hebt gespeeld. In de menu waar je missies en die shit kan kiezen ga je naar Total Ranking, rechtsonderaan zie je nummer 1 t/m 12 en degene waar een soort ster achter zit heb je uitgespeeld.

Ik probeer nu Devil Hunter mode helemaal te S ranken. De makkelijkere modes lijken moeilijker om te S ranken XD

3. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Dat komt echt door de stylpoints. Die zijn echt zo moeilijk om te halen met Human. Ik ga nu ook maar even wat meer YT filmpjes bestuderen. Ik heb zo alweer 3 nieuwe dingen geleerd. 8)

4. Nonsubsisto

Leuk Bevonden:
    0
    ^Ja, daar heb je helemaal gelijk in. Je slaat 2 keer en de enemies zijn al dood <_<
    Daarom prefereer ik DMD mode als je echt heel veel combo's enzo wilt doen. Maarja, het moet gedaan worden. DMC4 S-ranked zichzelf niet. :p

5. powerslave666

powerslave666 Bakker Gijs

Leuk Bevonden:
    270
    Devil Hunter is wel te doen.
    Daarna word het steeds iets makkelijker omdat de vijanden steeds meer leven krijgen..
    Het punt is alleen om in leven te blijven:b:
    Het beste kun je je focussen op tijd en orbs en probeer je best te doen met stijl.
    Daar zal je wel geen S in krijgen in Human.
    Probeer geen items te gebruiken voor de bonus punten..
    Dan haal je een level wel met een S rank,.

Laatst bewerkt: 9 aug 2009
  6. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Oké, ik speel nu weer met Dante. Vorige keer kon ik totaal niet overweg met hem en had ik daarna DMC4 verkocht. Nu wil ik het opnieuw proberen, welke van de 4 stijlen raden jullie mij aan. Ben zelf bezig geweest met Swordmaster of iets in die richting, werkt aardig maar ik mis mijn Devil Arm. :+

7. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Ik wissel altijd af. :)

8. powerslave666

Leuk Bevonden:
    270
    Sommige zijn best moeilijk,..
    In het begin deed ik alleen maar Sword en Trickster maar ze zijn alle 4 tof.

Heb net alle levels van Nero met een S rank\o/
    Alleen level 2 nog,Krijg daar maar geen S op.
    Weet niet wat het is..
    Moet zeggen dat het S ranken op DMD best moeilijk is want je stijl moet echt een stuk hoger zijn dan in de rest van de Modes.

Morgen maar ff proberen met Dante.:b:

9. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    Ik hoop trouwens dat DMC 5 snel een keer word aangekondigd. En dan alleen met Nero, wil meer weten over hem zelf. Hij is descendent van Sparda's bloed, mischien wel het kleine broertje van Dante & Vergil? Kun je in ieder geval een tof verhaal van maken lijkt me.

10. Nonsubsisto

Leuk Bevonden:
    0
    ^NuclearGoat, ik ben daar zelf tegen. En heel veel fans denk ik ook. De meeste willen als Dante spelen en niet als Nero. DMC5 gaat echt slecht verkopen als je alleen als Nero speelt, dat weet ik zeker.

En powerslave666, Ik had ook altijd moeite met Mission 2 S ranken op SoS mode. Tijd ging wel goed, af en toe stijl ook maar ik miste steeds ongeveer 5% orbs. Volgens mij telt Stijl zwaar mee. Als je voor tijd een S hebt, orbs S en Stijl A, krijg je volgens mij een A rank. Ligt er ook een beetje aan denk ik, als je bijvoorbeeld 95% stijl hebt die je nodig hebt voor een S rank (voor stijl) zal je een S als overal krijgen. Volgens mij is er ergens een FAQ waar zulke dingen precies in staan.

Ikzelf speel het meest met Dante, ik kloot gewoon een beetje rond. Ik kan met hem ook het best Jump Canceling (Aerial Rave), met Nero totaal niet. Ook vind ik dat ze de Full House (wat in DMC3 Killer Bee heette) best vern**** hebben. In DMC3 kon ik er echt goed mee Jump Canceling maar hiermee landt Dante altijd op de grond. :mad:

11. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.869
    Het zijn vooral de mensen die alleen DMC4 hebben gespeeld die in DMC5 alleen Nero willen. Zelf zou ik ook alleen Nero willen, maar dat kunnen ze niet maken omdat Dante toch een grote held blijft. Wat mij betreft zitten ze beide er weer in, en krijgt Dante ook een Devil Arm. :+ Wel geen herhalende levels meer, dus niet dat Dante ook in dezelfde levels speelt alleen dan omgedraaid.

12. Nonsubsisto

Leuk Bevonden:
    0
    Dante krijgt geen Devil Arm gast, nooit. XD Als Capcom toch zoiets doms doet moeten ze een hele goeie reden hebben. Dante kan al in een demon veranderen omdat hij half demon is, dus waarom een demon arm? Ook is het niet goed uitgelegd waarom Nero een demon arm heeft, wie hij is, waar hij vandaan komt, wie zijn ouders zijn etc. Dus de kans dat Nero in DMC5 zit is best groot. Capcom heeft nu veel vragen te beantwoorden. <_< Ik hoop echt dat DMC5 goed wordt. :)

13. powerslave666

Leuk Bevonden:
    270
    Ik denk dat de fans boos worden als deel 5 alleen met Nero is.En ik zou het ook niet echt leuk vinden.
    DMC draait nu eenmaal om Dante.

Klopt,in Mission 2 moet je alle 3 op een S hebben.
    Had gisteren een paar x gedaan maar krijg steeds een A;)

Mission 2 is 1 van de kutste missies om een S te halen.
    Tijd heb ik altijd een S en met de orbs heb ik in elk level 100 %.
    Ik heb de missies nou zo vaak gespeeld dat ik weet waar alle orbs en de geheime orbs liggen.
    De stijl telt echt ontzettend mee in dat level.
    Straks maar weer even proberen.

Leer trouwens veel van deze gast..
    Hij is erg goed en heb al paar keer contact met hem gehad voor tips enzo:b:

Devil May Cry 4 - Nero - Mission 02 - NO DAMAGE DMD S Rank

Nee,Dante gaat echt nooit de Devil Arm krijgen..
    Die heeft al genoeg krachten van zich zelf.
    Aan de ene kant is het wel jammer dat er niet veel over Nero bekend is.
    Hij heeft wel het bloed van Sparta.
    Ik hoop dat ze in deel 5 het allemaal uitleggen.:b:

14. Nonsubsisto

Leuk Bevonden:
    0
    Ikzelf weet ook ontzettend veel hidden orb locaties, alleen ik heb gehoord dat die niet meetellen voor de rank. Enkel de losse orbs die je gewoon kunt zien of orbs uit breekbare objecten. Maar ik weet het niet zeker. Ik pak wel alle orbs die ik kan vinden, voor de achievements he ;)

En ja, je hebt gelijk. Mission 2 is een van de kutste missies om te S ranken. Ik deed er heel lang over. Mede omdat mijn gevecht tegen Berial zuigde. Ik heb nu een goeie tactiek voor Nero en een geweldige, fantastische, super vette, handige tactiek voor Dante. Ik verloor eerst iets van 5 keer tegen Berial met Dante. Toen herrinerde ik me een tactiek die ik op Youtube zag. Ik probeerde hem en Berial was neer in 50 seconden. O_O

15. powerslave666

Leuk Bevonden:
    270
    Hidden orbs tellen juist wel mee!
    Alleen die grote rode stenen waar je moet haken voor de orbs tellen niet mee voor de S rank,

wat doe je dan met Dante tegen berial?
    Zeker met The Real Inpact?

16. Nonsubsisto

Leuk Bevonden:
    0
    Yep, dat deed ik :)
    Weet jij ook hoe je moet Distorten? Het is echt handig, vooral tegen The Savior.

17. powerslave666

Leuk Bevonden:
    270
    Weet niet precies wat je daar mee bedoelt;)
    Leg eens uit,.

18. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    Ik heb 1 & 3 ook gespeeld hoor :+.

19. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.869
    Oh oké. Hehe, het valt gewoon in ieder geval op dat veel mensen die alleen DMC4 hebben gespeeld liever met Nero spelen. Dante is gewoon moeilijk als je voor het eerst met hem begint en je eigenlijk alleen Nero gewend bent.

20. Nonsubsisto

Leuk Bevonden:
    0
    Oke, Distortion is alleen mogelijk met Dante. Het is zegmaar net voordat de aanval 'connect' met de tegenstander, dat je in Devil Trigger mode gaat. Dus net dat Dante's vuist Berial raakt met Real Impact, moet je Devil Trigger aan zetten. Dat is ook waarom die gast heel erg veel schade aanrichtte tegen Berial, een normale Real Impact kan dat niet.

Een tutorial door een vriend van mij:
    http://www.youtube.com/watch?v=Xajwsk-ZFBw&feature=channel_page

(Sorry, ik weet niet hoe je hier videos moet embedden aangezien HTML uit is)

Deel Deze Pagina