[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Zocht eigenlijk een overzicht met plaatjes erbij zodat ik er 1 kan kiezen ;)

2. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    Ik zit met een probleem:

Een vriend en ik besloten weer eens wow te gaan spelen. Allebij het spel opnieuw geinstalleerd. Wij begonnen met nieuwe characters. Na een half uurtje spelen wordt hij er af gekickt. Blijkt dat hij een ban heeft van 24 uur. Ik vraag vandaag aan die vriend van me of hij met mijn account even wilt spelen (hij weet overal veel beter de weg en leveld sneller) dus hij met mijn account spelen. En na een half uur wordt hij er weer afgekickt. Schijnbaar heeft dit iets met zijn computer te maken ofzo? iemand ideen hoe we dit kunnen oplossen? hij had geen add ons aan staan, geen rare naam, en ook nog nooit last van dit probleem gehad tot nu...

3. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
  4. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Geen idee. Als hij een ban heeft gekregen moet hij in zijn mail welke met zijn account gelinkt staat. Daarin staat de duur van de ban die hij heeft gekregen en ook de reden daarvan.

5. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    Die mail krijgt hij, hij heeft al met paar virus scanners alles doorgegaan en dingen verwijderd. Maar toch toen hij na 24 uur weer probeerde werd hij er weer na een hald uur afgegooid en kreeg weer het zelfde mailtje.

6. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ook WTF en WDB folder verwijderd? Anders zal hij windows opnieuw moeten installeren..

7. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    wtf en wdb folder? wat is dat precies?

8. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    C:\program Files\World of Warcraft

Daarin staan je folders van WoW. Delete je WDB en WTF folders en probeer het dan opnieuw. Werkt dat niet, dan raad ik je aan windows volledig opnieuw te installeren.

9. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    maar als je die verwijderd verwijder je dan niet je account met alle gegevens?

10. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Die gegevens worden bewaard op de servers van blizzard zelf. Je hoeft je dus niet druk te maken dat je je account op die manier verwijdert.

11. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    werkt allemaal niet, die bestanden verwijderd, probeert hij even met z'n trial account te spelen. En ja hoor na 15/20 min wordt hij er weer af gekickt. nu maar de hulplijn aan het bellen maar die zegt elke 5 min dat de wacht tijd max 30 min is, terwijl hij nu al 1.5 uur aan het bellen is. Gaat hij nog iemand aan de lijn krijgen? of heeft dit ook geen zin?

12. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Als het echt door een virus/trojan/keylogger komt, dan kan Blizzard daar toch ook niets aan doen op zijn Pc? Ik zou als ik hem was Windows maar even opnieuw installeren, want anders hang je straks met Blizz aan de lijn omdat je account gehackt is, en dat is een stuk vervelender :)

13. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Dan zou ik toch grondig de PC schoonmaken en werkt dat niet, je belangrijke dingen opslaan op een dvd en de PC formatteren. Je PC formatteren is sowieso iets wat ik om de 9 maanden doe om alles lekker soepel te laten lopen.

14. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Waarom heeft hij een US account?

15. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    heeft hij niet...

maar dit spel gaat maar van kwaad tot erger. Paar dagen geleden heb ik nog een maand gekocht via ideal. Maar gister dus op de pc van die vriend ven me gespeeld waardoor me acount 24 uur werd gekickt. Vandaag dus weer nieuwe inlog code zegt hij dat ik een trial account heb. kan niet eens payment history zien en er staat zelfs:

Account Created:
    July 12, 2008 6:58:22 AM

Last Login:
    July 16, 2008 9:09:46 AM

terwijl ik gister ochtend nog een paar uur gespeeld heb....

ook is het zo dat om de 15 min me wachtwoord vervalt ofzo, dan moet ik weer via wachtwoord vergeten opvragen. dan verander ik me wachtwoord weer. log een paar keer in. en als ik dan iets later weer terug kom dan geeft hij aan dat me inlog naam of wachtwoord niet overeenkomt.

ik ben er echt helemaal klaar mee, aan de lijn kun je ze ook al niet krijgen. Wat een gelul zeg allemaal. Vind het prima dat ik het spel niet meer kan spelen maar dan wil ik teminste nog 13 euro terug die ik paar dagen geleden betaald heb.

Laatst bewerkt: 10 aug 2009
  16. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    In die mail wordt hij naar de US site van WoW gestuurd...

Ik zou sowieso even met ze bellen en je verhaal daar doen.

17. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6

vandaag al geprobeerd te bellen met ze, 1.30 uur heeft hij zijn telefoon open laten liggen. met elke keer het bericht dat hij over 30 min aan de beurt was.

maar ik ben er klaar mee, spel ligt lekker in de prullnmand. Ook geen zin meer om me er over op te winden. Enige wat die vriend en ik wouden was even chill beetje spelen. In plaats daar van zijn we beide gefrustreerd, hij wordt constand geband en mijn account gaat van kwaad tot erger. iig bedankt voor jullie reacties.

Laatst bewerkt: 10 aug 2009
  18. TweaK

TweaK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    :thumbs:

Je hebt net een zeer potentiele lange verslaving vermeden.

19. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6

haha, valt wel mee. jaar geleden heb ik het spel ook gespeeld, heb het toen 2 weken gespeeld ofzo. ben tot level 36 gekomen en daarna kon het me niet echt meer boeien.

20. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Blizz support is erg zeer slecht, mailtjes duren weken voordat ze worden beantwoord of zelfs helemaal niet, je hangt uren in de wacht en ze nemen vaak niet eens op.:lol: Ik stop er ook mooi mee het kan me allemaal niet meer schelen, gelukkig komt CoD 6 binnenkort uit!*)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina