Call of Duty: World at War [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door SHiZ NL, 5 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    In HC maakt het niet zoveel uit, twee hits is ook een kill maar toch irri :D als je denkt voila dies neer en hij loopt nog verder. Maar in Core is dat veel veel erger, daarom speel ik dat ook niet. Anders moet ik niet zeuren ;)

Vind ze wel goed, maar ik heb hem vooral voor de zombie shizzle gekocht. Maar goed of slecht, tja is denk ik per persoon verschillend. Ik vond de maps van PACK 2 ook goed, genoeg mensen die ze minder vinden! The choice is yours! :b:

2. Vriendloos

Vriendloos Guest

Ik gebruik Juggernaut nooit, om de dood simpele reden dat vaak als er op je geschoten wordt van achter je toch wel dood gaat. En 7 van de 10 keer word ik dood geschoten in me rug, oftewel die perk heeft geen nut. Stopping Power is veel beter.

Het hangt natuurlijk ook wel een beetje vanaf welke perks je gebruikt voor welke modes. Bijvoorbeeld: voor SnD is Dead Silince een must-have, terwijl dat die perk nutteloos is in een gewone Team Deathmatch bijvoorbeeld. Camouflage is handig voor kleinere mappen in een gewone Team Deathmatch, want dan heb je constant mensen die UAV's oproepen en wie vertrouwt zijn radar nou niet? Als je niemand op de rader ziet na UAV dan wantrouw je de omgeving ook niet. Maar camouflage met SnD heeft weer weinig nut omdat het daar niet al te vaak voorkomt dat iemand UAV oproept.

3. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    net zombie op ni sho nima in me eentje tot level 25, en maar 36k punten :confused: zo haal ik ide 75 k nooit :p

4. TruthLies

TruthLies Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nice.

Ik kom bij Shi No Numa en Der Riese niet verder dan Wave 5 ( Solo ). :'-(

5. math1js

math1js Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voeg mij trouwens ook maar toe: Math1js
    Speel nu veel nazi zombies en voor de rest van alles en nog wat.

6. mazterroulz

mazterroulz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mensen die Der Riese willen spelen, add me. (Gamertag: The Mazter)
    Shi No Numa in m'n eentje level 56 gehaald en heb bij Der Riese nu volgens mij 17 gehaald. :)

7. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    wave 43, en dat zonder glitchen :D gewoon bij de communication room buiten rondjes rennen.

Big Baller
    You scored 75,000 points in a single Nazi Zombie game. You should consider going pro.
    30 [​IMG] (10-8-2009)

8. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Nice nice, Shiznit. Nu nog die traps :p

9. Mr Xen0

Mr Xen0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand wat voor setups de 'pros' gebruiken? Heb al gezocht op MLG gedoe maarja, daar zit CoD5 niet bij..

10. Steel Dogg

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe bedoel je? Settings van Create a Class? En welke gamemode/ Core of Hardcore.

11. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    net ook effe gehaald die was wel erg ez :D

nu effe morgen weer met mappack 3 klooien, op naar me nest! :D

12. Makkabeer

Makkabeer PSN: Kerkho7en

Leuk Bevonden:
    234
    Van het weekend de drie mappacks gedownload. Alleen vote iedereen de dlc mappen weg. Map pack 3 kan je in het menu kiezen, maar 1 en 2 niet. Gewoon nog geen 1 gespeeld op die 6 mappen. Beetje jammer.

13. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Die moesten ze ook idd gewoon apart houden, zo irritant dat je soms +/- 10 keer moet leaven voordat je in een goede game zit :{

14. Mr Xen0

Mr Xen0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, settings van Create a Class, voor Hardcore want Core speel ik niet.

15. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Pro's spelen ook geen core ;)

Class ligt ook aan de gametype. TDM gebruikt bv graag Camo terwijl in S&D dit sowieso minder is.

16. Mr Xen0

Mr Xen0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Core is gewoon niks aan, moet je halve magazijn leegschieten voor ze eindelijk eens liggen, en dan liggen ze in last stand. :mad:

Doe mij maar Hardcore, lekker realistisch en wat sneller.

17. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    lol het woord pro's alleen al :). Helft van de mensen die zich pro noemen zuigen kk hard :D heerlijk dat zelf ophemeling . . . ik lach me altijd suf om die gasten met iPro in de gamertag of clantag. zeker als de nog dikke klappen krijgen ook. Lulz!

18. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    mensen die met mij map pack 3 willen doen mogen me wel even toevoegen. Ik wil wel graag even die achievements halen.

Hoogste level wat ik heb gehaald is level 18 met z'n 2en.

19. lukeman

lukeman Up and running...

Leuk Bevonden:
    0
    Ben zelf met 4 man tot en met level 22 gekomen maar dat lag niet aan mij. Die gasten wisten gewoon goed wat ze deden. Ben altijd in voor een potje Zombies met andere Nederlanders dus add me maar.

20. Steel Dogg

Leuk Bevonden:
    0
    Ben met 4 man tot level 27 gekomen! Geweldig was dat, we gingen uiteindelijk dood doordat niemand meer ammo had :p

Helaas heb ik al mensen waar ik vast Zombies mee speel, maar als iemand echt wat achievements nodig heeft kan ik altijd wel tijd vrij maken. :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina